Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vaderdag cadeau voor vriend/man

<<

Anoniem332

Bericht 04 Jun 2021 06:59

Vaderdag cadeau voor vriend/man

Oww ik had iets leuks bedacht voor Vaderdag maar ik ben het vergeten.

Geven jullie je man/vriend iets cadeau met Vaderdag zoja wat?
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Jun 2021 07:07

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik ben samen met mijn broers ook hard aan het nadenken!! Lees even mee hier😄
Laatst gewijzigd door Ilargi op 04 Jun 2021 08:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jun 2021 07:35

Ik geef hem een wafelijzer (samen met de kinderen). Ooit had hij er een maar die heb ik aan m’n zus gegeven :smile:

Overigens heeft hij een weekendje weg gepland tijdens Vaderdag dus ik ga maar croissantjes bakken met de kinderen en die zelf opeten.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Jun 2021 07:38

Onze jongste is dan jarig, dus ik denk dat de aandacht daar naartoe gaat 😅
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem337

Bericht 04 Jun 2021 07:43

Mijn vriend heeft pas een nieuwe zwembroek gekocht en ik zag dat je dezelfde hebt voor kinderen dus denk dat ik die ga bestellen 😃
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 07:47

Ik kan ook nog wel inspiratie gebruiken voor vaderdag. Maar heb ook een tip, ik heb mijn man een bierbrouwpakket gegeven voor zijn verjaardag. Viel erg in de smaak.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 07:55

Ik dacht dat vaderdag de 12e was😅😂 dus ik heb voor die dag 4 tickets voor de space expo gekocht. Onze zoon is gek van de ruimte en nu is hij er ook steeds meer mee bezig. Onlangs heeft hij een sterrenkijker gekocht.

Verder had hij het erover dat hij graag een softshell jas wilde. Al vind ik dat moeilijk om voor hem uit te zoeken. Dus dat mag hij zelf doen.
Onze dochter heeft wel sokken voor hem uitgezocht met een kek printje😂.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 08:05

Ik denk dat ik happy socks fathers day edition koop.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 08:40

Het is mijn vriend zijn eerste Vaderdag. Ik heb heel cheesy een shirt gekocht met een pizza -1 stukje en een romper met een pizzaslice 🍕

En verder koop ik misschien oordopjes voor zijn game-ding zodat hij die van mij niet steeds jat.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 08:57

Wanneer is het vaderdag?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Jun 2021 09:02

Emma schreef:Mijn vriend heeft pas een nieuwe zwembroek gekocht en ik zag dat je dezelfde hebt voor kinderen dus denk dat ik die ga bestellen 😃

Wat leuk Emma, waar heb je die gezien? Bij Prénatal waren de maten die ik zocht uitverkocht.
⁠♡♡♡
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 09:03

In Nederland is het 20 juni.
Ik heb een wandel rugzak besteld bij decathlon en die vul ik met alles wat we nodig hebben voor een dagje strand! Dan is de verrassing dat we naar het strand gaan.
Ik zal ook nog iets met de kinderen moeten knutselen, want dat doet de basisschool bij ons niet meer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Jun 2021 09:15

Voor mijn vader heb ik een foto boek gemaakt vol foto's van de kleine kan die meenemen naar het ziekenhuis. En hij krijgt van mij en moeder en oudste broer een tuinbank

En voor mijn man heb ik een houten bordje met ons gezin erop. Geen idee hoe het eruit ziet kreeg het ingepakt al ruim voor de geboorte gekocht, en nog wat dingen met een foto van s erop. Een mok die zwart is maar er koffie in doet een foto komt. En een voorleesboek met avonturen met papa en dan hun namen erin
Afbeelding
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Jun 2021 09:38

Caulfield schreef:Ik geef hem een wafelijzer (samen met de kinderen). Ooit had hij er een maar die heb ik aan m’n zus gegeven :smile:

Overigens heeft hij een weekendje weg gepland tijdens Vaderdag dus ik ga maar croissantjes bakken met de kinderen en die zelf opeten.

Geheel off topic, maar je kunt croissantdeeg ook in een wafelijzer bakken, dat noemen ze croiffles :).

Vorig jaar had ik een douchegel met daddy cool erop, even denken wat ik dit keer ga halen. Een kleinigheidje in ieder geval, sokken ook misschien.
<<

Anoniem318

Bericht 04 Jun 2021 09:49

Niks, hij is mijn vader niet. Van de kinderen krijgt hij knutsels van school / opvang. Als de kinderen ouder zijn en graag een (gekocht) cadeautje willen geven, zal ik wel helpen met uitzoeken.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 10:17

Wat jammer Soleil! Dat knutselen op school vond ik toch altijd de helft van het plezier.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 10:38

Uffe, mijn man en zoons hebben ( al van vorig jaar) dezelfde zwembroeken van Next direct.

Ik heb laatst op een regenachtige studiedag een stripboek over papa de superheld geknutseld met de kinderen. Daarnaast heb ik ( meer als grapje) via AliExpress een sleutelhanger besteld van de eerste tekening die de jongste van zijn vader heeft gemaakt, lijkt sprekend 😂
En hij vond laatst de sambal van Ron’s gastrobar heel lekker dus daar ben ik vorige week met mijn zoon naar toe gefietst en daarvan hebben we een pakketje met drie verschillende smaken gekocht.
Dan komt er vast nog wel wat mee naar huis van school/ de bso en verzorg ik met de kinderen nog een ontbijtje en vind ik dat ik meer dan mijn best heb gedaan.

Mijn eigen vader heeft het afgeschaft toen we te oud waren voor het maken knutsels en ook bij mijn schoonvader leeft het niet echt, dus daar doen we eigenlijk nooit iets mee.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem308

Bericht 04 Jun 2021 10:43

Ik heb een heel leuk boek besteld waarin je verschillende gegevens over de vader kon toevoegen, dus echt een verhaal vanuit de kinderen verteld over hem. Ik doe er denk ik nog een lekker flesje whiskey bij.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 04 Jun 2021 12:31

Ik hoop eigenlijk dat m'n zoontje iets op school maakt. Vast wel toch? Heb er nog niets over gehoord.
Ik heb m'n man gisteren net zo ontzettend veel gegeven voor z'n verjaardag dat ik het verder wel even best vind. Een lekker ontbijtje kan verder wel altijd.
Let's discover the world together.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Jun 2021 12:46

Ik denk dat we iets van een NASA shirt ofzo kopen voor m’n vriend. Dat vindt hij altijd wel leuk. Ik heb hem van de week een Lego Porsche cadeau gegeven. Dat was al even een duur tussendoortje ;).

En m’n dochter maakt vast iets op de opvang en zelf zullen we ook nog wel wat knutselen.

En ontbijt natuurlijk! Denk dat we hem erg blij maken met frikandelbroodjes dus daar kom ik makkelijk vanaf 😂.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Jun 2021 12:56

Ik wist nog niks, maar nu is gister de hangmat kapot gescheurd waar ze altijd samen in liggen. Ik heb maar gezegd dat hij geen nieuwe hoeft te kopen omdat ik het toch onzin vind zo'n ding 😆

Verder hebben we een portret/tekening laten maken van ons 3 ,en deze laat ik op een huisnaambordje drukken. Maar dit vind ik leuker dan dat hij het zal vinden, dus meer een cadeautje voor mezelf 🤭

15-11-2019
14-05-2023
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 13:02

Mijn man krijgt alleen de knutsels van de kinderen. Onze jongste dochter is die dag jarig dus voor haar staat die dag in het teken van cadeaus.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Jun 2021 13:51

Een bierpakket van Beerwulf doet het hier altijd goed. Ik heb zelf onlangs een hele fijne en mooie reis/weekendtas bij Decatchlon gekocht voor mij werkkleding. Die vind mijn man erg mooi dus ik denk dat ik voor Vaderdag een soort gelijke tas voor hem haal. Of een nieuw naambord voor ons nieuwe huis.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jun 2021 13:57

Ik bestelde net 3 matching zwembroeken 😆
Dochter gaat iets met een wit shirt op school maken.

Voor mijn vader vind ik het altijd zo lastig om iets te bedenken..
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Jun 2021 15:02

Wij hebben toevallig net zitten knutselen voor vaderdag! Dus mijn man krijgt mooie knutsels en ik heb mooie houten vogels voor aan de muur besteld. Misschien bestel ik als het lukt ook nog wel een nieuw naambordje aangezien op de huidige onze dochter er nog niet bij staat. En ik ga tzt wel even kijken om een lekker ontbijtje/lunch/diner te maken of bestellen.
Mijn zoontje heeft ook nog wat gemaakt oo de opvang.
Volgende

Terug naar Algemeen