Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 24! Wat ga jij doen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2021 08:29

Week 24! Wat ga jij doen?

Wat ga jij doen komende week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 08:31

Re: Week 24! Wat ga jij doen?

Morgen: werken en ‘s avonds 2e vaccinatie
Dinsdag : werken en ‘s middags een training
Woensdag: werken
Donderdag: zwemmen met zoon
Vrijdag: auto wegbrengen voor apk, verder geen plannen
Zaterdag: peutergym met zoon
Zondag: op verjaardagsvisite
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2021 08:32

Maandag; werken, 's avonds hardlopen.
Dinsdag; werken
Woensdag; werken, 's avonds hardlopen.
Donderdag; Naar de notaris voor over sluiten hypotheek en bouwdepot. En er wordt een waterontharder geplaatst.
Vrijdag; Overdag geen plannen, rond 18u gaat m'n zusje parachute springen, daar gaan we even kijken.
Zaterdag; Op vakantie! Voor de eerste keer kamperen met z'n allen! 😁☀️
Zondag; Campinglife ☀️
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 08:35

Leuk Burn, fijne vakantie alvast!

Hier geen bijzondere plannen.
Maandag tot en met donderdag hebben we niks gepland. Man gaat werken en ik ben thuis met zoon. We zullen gaan wandelen en rondom huis scharrelen.

Vrijdag komt er kraamvisite.
Zaterdag gaat we naar mijn vader, alvast voor Vaderdag. Vind het spannend, ze wonen op een uur rijden van ons. Wordt ons eerste verre uitje.
Zondag gaan we eerst zelf de eerste Vaderdag van man vieren. In de middag naar schoonouders op de camping.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 13 Jun 2021 08:49

Leuk op vakantie Burn!

Mijn hele rustige week:

Maandag en dinsdag niks bijzonders.
Woensdag oudergesprekje school
Donderdag niks bijzonders.
Vrijdag Chef's Special concert in Caprera!
Zaterdag: Man en zoontje gaan naar het Aviodrome. Ik ben nog aan het bedenken of ik iets sociaals met dochter en een vriendin bijv wil doen of iets heel relaxed zelf.
Zondag: Vaderdag en onze trouwdag. Ontbijtje voor m'n man dus en 's avonds gaan we met z'n tweetjes uiteten in Amsterdam bij een Italiaans restaurantje waar m'n man een uitnodiging voor had gekregen voor soort speciaal wijn spijs diner, toevallig op onze trouwdag dus. En het is extra leuk omdat we op huwelijksreis bij het zuster restaurant in Italië hebben gegeten. Enorm veel zin in.
Let's discover the world together.
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jun 2021 08:56

Maandag: krijgt een vriendin de sleutel van haar nieuwe huis, dus (met een fles wijn!) even kijken
Dinsdag: lunchen op het terras met 2 nichtjes en alle 3 de baby’s
Woensdag: op kraambezoek
Donderdag: voor de eerste keer babyzwemmen en ‘s avonds voetballen kijken
Vrijdag: laat ik mijn voeten doen & ‘s middags het nieuwe huis van vrienden bekijken
Zaterdag: zoontje wegbrengen & verjaardag bij een vriendun
Zondag: uitslapen! ‘s Middags naar mijn ouders, daar is mijn zoontje ook. ‘s Avonds gaan we met familie bbq’en omdat het vaderdag is én mijn vader wordt die dag 60!

Rustig weekje opzich maar welke elke dag iets leuks.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 09:03

Ik vind dit altijd een leuk topic. Was lang geleden.

Lekker vakantieweer, Burn!
Marin, mijn schoonvader gaat ook naar Chef Special🤔 Caprera is zo leuk!

Laatste weken school, dus drukke weken voor mij.

Maandag: werken.
Dinsdag: werken en daarna tot laat oudergesprekken.
Woensdag: werken en daarna rapporten maken.
Donderdag: vrij en dochter studiedag. We gaan naar Beekse Bergen en daarna naar een hotel in Tilburg met z'n 2en. We eten in een leuk restaurant in de buurt, in het bos. Ze heeft er zo'n zin in. Na het eten in het bubbelbad.
Vrijdag: in Tilburg. Lekker ontbijten en zwemmen. Einde van de middag heeft dochter zwemles.
Zaterdag: in de middag komt er een vriendin en gaan we de stad in en 's avonds uit eten (sushi).
Zondag: hopelijk kunnen we ergens zwemmen en ik moet nog rapporten afmaken ben ik bang.
<<

Mara

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 13 Jun 2021 09:06

Zoon heeft weekje vakantie van school dus ik heb ook lekker vrij genomen. De jongste had alleen koorts vannacht dus hopelijk knapt hij snel op zodat de plannen gewoon door kunnen gaan
Maandag: niks bijzonders en s middags heeft zoon zwemles
Dinsdag: beekse bergen met z’n vieren, hebben nog vrijkaarten liggen
Woensdag: met vriendin en haar zoontjes naar de speeltuin.
Donderdag: met mijn ouders en de kinderen naar de dierentuin. De oudste gaat daarna met opa en oma mee om daar te logeren
Vrijdag: beetje rommelen denk en de oudste weer ophalen
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: Vaderdag
💙 2016
💙 2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jun 2021 09:20

Maandag even naar Leeuwarden naar de lidl

Dinsdag geen plannen. Lekker wandelen buiten

Woensdag naar de fysio

Donderdag geen plannen ook wandelen

Vrijdag geen plannen ook wandelen

zaterdag naar de kapper

Zondag vaderdag dan gaan we naar mijn ouders

Ik heb rustige week lekker genieten van het mooie weer en lekker veel wandelen met de kleine. En veel langs mijn ouders gaan. Zo zijn mijn weken heerlijk vind ik het

Fijne mooie zomerse week allemaal
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2021 09:29

Oh en het is m'n laatste werkdag woensdag, dus dat zal wel janken worden. Haha!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jun 2021 10:22

Spannend en leuke plannen burn

Vandaag: rustig aan doen, nog ff wat dingen bepalen voor de badkamer en verder geen gekke dingen, ik heb al wel hard gelopen

Maandag: werken op kantoor en dan hebben we een testdag. Denk dat alles wel goed gaat, aan het einde van de dag gaan mijn vriend en ik naar de makelaar om de biedingen te bespreken. Daarna eten we bij mijn ouders

Dinsdag: overdag lekker thuis werken en lekker spelen met de technische dingen. En denk even een rondje hardlopen.

Woensdag: werken en ‘s ochtend even boodschappen doen.

Donderdag: werken

Vrijdag: ‘s ochtends sporten, denk dat ik dan weer een lesje rpm doe. Beddengoed gaat dan ook lekker de was in en rustig aan. ‘S middags J naar bed brengen.

Zaterdag: eerst J naar mijn ex brengen. Daarna hopelijk kijken voor een nieuw bed, dat is alleen afhankelijk van wat we voor ons huis krijgen.
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 10:49

Maandag: met man mee in de auto, hij heeft wat werkafspraken met partners, tijdens die afspraken pak ik lekker een terrasje en kan ik zelf wat schrijven en dingen regelen voor ons nieuwe huis, we lunchen wel samen en ‘s avonds gaan we de koopakte van ons nieuwe huis tekenen.

Dinsdag: huis opruimen en schoonmaken

Woensdag: laatste dingen in huis doen ter voorbereiding op de bezichtigingen die middag, dochter uit school halen en ergens ijsje eten met haar tot we ons huis weer in kunnen

Vrijdag: werken

Zaterdag: overdag nog geen plannen, ‘s avonds werken

Zondag: eindelijk weer eens naar de dierentuin
<<

Neno

Kletskop

Bericht 13 Jun 2021 11:25

Wat fijn dat er eindelijk wat meer mogelijk is, komt er ook wat meer afwisseling in de week.

Maandag; dochter heeft een halve dag school dus die haal ik op tijd op. Verder boodschappen, paardrijden en savonds gaan we naar de tandarts.
Dinsdag; huishouden en naar de paarden
Woensdag; geen plannen
Donderdag; lekker een ochtend naar het bos met stalgenoot en paarden.
Vrijdag; komt mijn vader gezellig en gaan we de gang verder afbehangen.
Zaterdag; breng ik dochter naar mijn zus en ze gaan gezellig naar de lineushof, ik ga savonds met vrienden uit eten bij de Argentijn en een af afzakkertje nog bij iemand thuis.
Zondag; ontbijt op bed voor de man ivm Vaderdag en smiddags naar mijn ouders voor mijn moeders verjaardag.

Verder zal het veel zwemmen zijn bij ons voor met het mooie weer en zal ik zoon vaak moeten overhoren ivm de toetsweken die eraan komt.

Fijne week alvast iedereen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 13 Jun 2021 12:39

Maandag: werken
Dinsdag: werken, tussendoor een wandeldate met collega
Woensdag: naar peuterdans en naar het consultatiebureau, verder in de schaduw chillen in de tuin denk ik
Donderdag: werken en 's avonds voetbal kijken
Vrijdag: nog geen plannen
Zaterdag: met Islandgirl afgesproken
Zondag: nog geen plannen

Wel relaxed weekje eigenlijk, fijn zo na de feestweek van m'n dochter die jarig was.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem331

Bericht 13 Jun 2021 12:50

Heel weinig, want ik heb vakantie!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 13:21

Maandag werken en 's avonds naar de kapper
Dinsdag werken, 's avonds waarschijnlijk stuk fietsen
Woensdag werken, tussen de middag naar de markt om lekkere groente en fruit te halen en daarna bij moeder te lunchen
Donderdag werken
Vrijdag werken

Zaterdag met de trein naar Rotterdam, het is Weekend van de Architectuur, en er mag weer iets dus ik heb me opgegeven voor wandelingen. Tijdens elke wandeling bezoek aan een bijzondere plek. Eerste is wandeling door Central District 11:30, daarna hapje eten en om later in de middag gebiedswandeling Hart van Zuid. Daarna wat drinken, ergens eten en overnachten in hotel aan de Wilhelminakade.

Zondag lekker uitgebreid ontbijten en daarna eenn gbiedswandeling Rijnhaven. Ergens lunchen en eind van de middag wandeling Maritiem District .
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jun 2021 13:47

Maandag tot vrijdag werken. Deze week maandag een extra dag voor de tweede correcties van de examens (vmbo).
Maandag avond tennis les
Dinsdag tot vrijdag niet echt plannen in de avond.
Zaterdag formule 1 kijken
Zondag vaccinatie en de kinderen komen extra voor Vaderdag.

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2021 14:43

Ik heb nog verlof, dus weinig spectaculairs allemaal. Overdag ben ik meestal thuis met een of twee kindjes en dus weinig bijzonders, stukje wandelen, rondje speeltuin, wasjes wegwerken etc. En verder:
Maandag - (thuis) sporten
Dinsdag - fysio komt langs voor dochter
Woensdag - mijn man heeft vrij dus we gaan vast wel even iets doen, wandelen of ergens wat drinken oid, of wellicht ga ik wel even alleen naar de stad
Donderdag - heb ik de eerste vaccinatie, 's avonds sporten
Vrijdag - tandarts
Zaterdag - heeft mijn man de eerste vaccinatie, mede daarom nog geen echte plannen
Zondag - ik ga nog een lekker ontbijtje of lunch of wellicht diner regelen voor vaderdag, verder nog geen plannen
<<

Anoniem313

Bericht 13 Jun 2021 14:45

Leuk rapa! Op het Deliplein zitten heel veel leuke restaurantjes.

Ik heb vooral een hele drukke werkweek. Ga ernaast ook een keer gewoon boksen en een keer kickboksen en iets doen voor m’n vrijwilligerswerk. En m’n oudste viert z’n kinderfeest. En met de jongste moet onder narcose bij de tandarts, daar ben ik ook een halve dag mee zoet. Oh als ik het zo allemaal opschrijf is het echt veel te veel. Gelukkig ga ik erna een weekendje weg.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Jun 2021 14:59

Dat weekendje is een fijn vooruitzicht om deze week door te komen, CF. Spannend voor je jongste, die narcose. Hopelijk gaat het goed!

Ik heb ook een drukke (werk)week. Vanavond werken van 17.00-23.00 ivm ziekte.
Morgen zit ik een dag op Terschelling vanwege mijn werk en moet ik dus alweer vroeg op de boot zitten. Kort nachtje..

Dinsdag werk ik ook, ‘s avonds eet ik met een vriendin en alle kids.

Woensdag vrij. Lekker een ochtend voor mezelf. Naast sporten doe ik denk ik verder niet veel, ik ben teveel uit balans momenteel. ‘s Middags zwemles van de middelste.

Donderdag 24 uurs dienst en vrijdag vrij maar dan werkt mijn man. Dan heb ik ook een ochtend voor mezelf zie ik nu en ga ik naast sporten ook even naar de kapper voor een knipbeurt.

Zaterdag hebben we een kennismakingsborrel met onze nieuwe buren en direct aansluitend het kinderfeestje van de middelste. ‘s Avonds maar met een wijntje uitpuffen op de bank om vervolgens zondag weer een 24 uurs dienst te draaien.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 16:32

Maandag en dinsdag ga ik beginnen aan een nieuwe camper opknap klus. Misschien donderdag ook daar mee bezig.

De rest van de week ben ik bezig met het voorbereiden van de verjaardag van de jongste. Die wordt zondag 5.
<<

Anoniem325

Bericht 13 Jun 2021 17:41

Morgen - komt mijn zusje een paar uur hierheen zodat ik niet alleen ben met mijn dochter. Ik vind het spannend, die eerste keer alleen na wat er allemaal gebeurd is.

Dinsdag - in de ochtend telefonische afspraak met de kinderarts. Bespreken hoe de afgelopen week is gegaan en ik wil nog wat dingen aankaarten. In de middag heb ik een telefonische afspraak met medisch maatschappelijk werk. Verder wil ik een stuk wandelen.

Woensdag - in de ochtend komt mijn neefje even hier. Verder sowieso stuk wandelen en verder nog geen idee.

Donderdag - nog niet echt plannen.

Vrijdag - als het allemaal goed gaat naar de Efteling.

Weekend - nog geen plannen. Sowieso wandelen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 20:18

Maandag werken
Dinsdag werken
Woensdag denk nog werken en ik krijg mijn eerste vaccinatie
Donderdag werken en smiddags moeten mijn dochters sporten.
Vrijdag naar de kapper
Zaterdag moeten mijn dochters sporten en hebben we een verjaardag
Zondag gaan we nog iets doen voor Vaderdag, ff bedenken wat.
:heart: :heart: 2011
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2021 20:22

Maandag: behalve in de avond sporten, nog geen plannen.
Dinsdag: werken en in de avond stuk wandelen denk ik.
Woensdag: vrij en gok dat we (zoon en ik) lekker in en om de tuin keuvelen, moet met dochter laat in de ochtend naar het CB en ergens op de dag wil ik sporten.
Vrijdag: werken en in de avond eindelijk weer eens live afspreken met vriendinnen, zo'n in in, lekker borrelen in de tuin. ♡
Het weekend zijn we volgens mij nog zonder plannen, behalve dat ik wil sporten en in mijn eentje een ronde wandelen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem307

Bericht 13 Jun 2021 21:00

Morgen begin ik om 8u en neemt mijn collega om 09.30u mijn dienst voor anderhalf uur over, zodat ik me kan laten vaccineren.
Dinsdag: Werken van 08u tot 16.30u
Woensdag: Vrij dus thuispoetsdag
Donderdag: Werken van 08u tot 16.30u
Vrijdag: Werken van 08u tot 16.30u
Volgende

Terug naar Algemeen