Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat ga je dit zonnige weekend doen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 12:51

Wat ga je dit zonnige weekend doen?

De zon gaat schijnen🌞☀️ het blijft droog😀 en we mogen weer wat meer.

Wat zijn je plannen, wat ga je dit weekend doen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Whatever

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 12:54

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Uit de zon blijven omdat ik net een kuur fototoxische antibiotica heb gekregen. :laughcry: :laughcry:
<<

Anoniem310

Bericht 28 Mei 2021 12:57

Met de kinderen: naar de dierentuin en op bezoek bij opa /oma (opa is jarig).

Met mijn man: op date naar ons favo restaurant.

Zelf: suppen + lange duurloop (15km) hardlopen.
<<

Anoniem325

Bericht 28 Mei 2021 13:05

Morgen wandelen en in de avond steken we de bbq aan. Vriend en ik willen/moeten ook nog even naar de stad, maar even kijken hoe het morgen met dochter gaat. Willen haar dan even naar opa en oma brengen, boden zij zelf aan, maar ik vind dat een beetje lastig.

Zondag ook lekker naar buiten denk ik. Verder niks bijzonders.
Laatst gewijzigd door Anoniem325 op 30 Mei 2021 13:21, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 13:07

Wij gaan morgenochtend naar Zoutelande.
Mijn schoonouders hebben daar komende week een huisje en wij mogen ook een nachtje komen logeren. Op 5min lopen van het strand, dus daar gaan we veel tijd doorbrengen, denk ik.

Zondagmiddag weer daar weg en bij mijn ouders eten, vanwege mijn vaders verjaardag.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2021 13:08

In de tuin werken en mijn vriend gaat beginnen aan het maken van een tafel voor zijn brouwerij. Verder denk ik zondag even op het terras zitten in het dorp. Even er tussenuit.

Anoniem331

Bericht 28 Mei 2021 13:09

Werken. Mn laatste werkweekend.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 13:10

Ik ga morgen met de trein naar het Openluchtmuseum in het Noord-Groninger dorp Warffum. Ik had in november al plannen om er naar toe te gaan maar toen moesten de musea dicht. Morgen is het weer ook droog genoeg om het aan te durven. Ik ben er niet eerder geweest, heel veel zin in. Ouderwets dagje uit (ok, met nog paar extra regeltjes), het terras van het museumcafé is ook open dus lekker lunchen daar.
https://www.hethoogeland.com/

Afhankelijk van het weer en de tijd pak ik daarna misschien ook nog wel een station verder en ga naar Usquert om dat nog te bekijken, de architectuurroute in dit villadorp te lopen. Best bijzondere architectuur in een dorp waar ik het niet zo snel zou verwachten. Maar rijke historie.
https://www.usquert.nl/toerisme.html

Zondag uitslapen en dan tussen de middag mijn eerste covid vaccinatie. Dus op de fiets naar naburige stad en na de prik ergens op een terras lunchen.

Als ik me goed blijf voelen nog een stuk verder fietsen om van het mooie weer te genieten en eventueel nog drankje ergens
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Mei 2021 13:23

Ik heb vandaag, morgen en zondag geen plannen. Zo lekker! Ik wil het e.e.a. in huis doen, iedere dag lekker wandelen en verder zien we het wel.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Mei 2021 13:35

Weekend weg met m'n man ❤️
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Brooke

Bericht 28 Mei 2021 13:35

Silly-One schreef:In de tuin werken en mijn vriend gaat beginnen aan het maken van een tafel voor zijn brouwerij. Verder denk ik zondag even op het terras zitten in het dorp. Even er tussenuit.

Bier brouwen?

Vandaag zit ik lekker in de tuin en geniet van mijn spelende peuter.
Morgen ga ik veel wandelen en zondag ook hoop ik. En morgenavond de Streamers kijken met een vriendin.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 13:49

Ik lig nu al van het zonnetje te genieten.
Morgen na de zwemles van de middelste brengen we hem en z’n broer naar m’n ouders en gaan m’n man, jongste en ik even ‘op stap’. Man en ik moeten nieuwe hardloopschoenen en daarvoor heb ik een afspraak gemaakt bij een winkel en daarna rijden we denk ik door naar Groningen.
Zondag ga ik in de ochtend hardlopen(80min) en daarna wordt het een tuinzitdagje denk ik.
<<

Anoniem321

Bericht 28 Mei 2021 13:53

Lekker genieten van het mooie weer mensen! Ik zit helaas nu binnen te zwoegen op mijn studie en dit weekend moet ik werken. Gelukkig om 4 uur klaar, dus aan het eind van de middag nog wel gelegenheid om in het zonnetje te zitten.
<<

Anoniem334

Bericht 28 Mei 2021 14:06

@Burn, jaloers! Geniet er maar van! Wat ga je doen?

Mijn zoon gaat een nachtje bij opa en oma slapen vannacht en dan morgen naar zijn tante. Mijn man gaat vanavond wellicht naar vrienden en morgen moet hij heel de dag helpen met het plaatsen van ons tuinhuis. Ik ga even wat tijd voor mezelf nemen, is heel hard nodig. Ik weet alleen nog niet goed hoe, hier op het terras zitten met een boekje (wat me het fijnste lijkt) vind ik ook niet gepast als mijn man staat te zwoegen. Misschien ga ik wel op een terras zitten ergens met een vriendin of met mijn zus.
<<

Anoniem313

Bericht 28 Mei 2021 14:20

Heerlijk, die zon!
Rapa nui wat doe jij toch altijd leuke bijzondere dingen.

Ik ga straks even naar de gym. Morgen hebben de kinderen sport, en ik ga even wandelen met een kennis. Ik ga 's avonds sushi eten met mijn oudste, er blijft een vriendje van hem slapen, en ik heb nog boekenclub. Dat doen we via Zoom maar ik ga bij een van de leden wijn drinken.
Zondag duurloop, en met de kinderen naar een grote speeltuin hier in de buurt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 28 Mei 2021 15:14

Oh ik las even dat je naar de gyn gaat, ik dacht al dat je ons iets moest vertellen :smile:

Ik had vandaag een spontane lunchdate met Teun en haar tweeling, was heel gezellig! Straks nog even naar het winkelcentrum met m'n dochter.
Morgen ga ik eerst naar de kapper en 's middags weet ik het nog niet. 's Avonds kijken we naar The Streamers.
Zondag gaan we met z'n vieren (stiefdochter is er ook dit weekend) naar een attractieparkje/speeltuin.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 28 Mei 2021 15:28

Haha sweet Lord no. Doe nog liever 50 burpees dan dat :smile:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 15:34

Nog een spontaan weekendje kamperen :banaan:
Vorige week met de tent op pad geweest, dit weekend gaan we met de camper.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Mei 2021 15:47

Ik ben bij m'n moeder met de kinderen! Morgen naar de kapper voor highlights en lunchen met m'n zus. En zondag vieren we (in klein gezelschap) de verjaardag van m'n moeder.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 20:41

Wat een leuke plannen allemaal. Behalve Whatever dan die uit de zon moet blijven. Ook heerlijk weer en lekker om eens geen plannen te hebben. Moet ik ooit ook eens doen maar ik heb nog te veel dingen die nu en binnenkort weer mogen. Geniet er allemaal van.

Vanavond al lekker in de zon op een terras gegeten, was al een heerlijk begin van het weekend.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 20:59

Ik was vandaag vrij, zoon was naar school en daarna gastouder dus ik kon lekker mijn gang gaan. Heb het huis gepoetst, voor en achter de ramen gelapt en gras gemaaid en de loungeset weer neergezet en tot grote vreugde van zoon ook de hangmat.

Nu hang ik op de bank met vers geverfde haren en een wijntje, als vriend er zo is gaan we Lucifer kijken.

Verder werk ik het hele weekend, maar met dit weer heb ik er erg veel zin in. Heerlijk een vol terras en drukte!
10.04.17
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2021 21:01

Wij staan op de camping, voor het eerst met de vouwwagen weg. Even uitproberen voor de zomervakantie.
Morgen naar de dierentuin en zondag weer naar huis
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Mei 2021 21:04

Whatever schreef:Uit de zon blijven omdat ik net een kuur fototoxische antibiotica heb gekregen. :laughcry: :laughcry:

Oh shit! Hoe krijg je 't voor elkaar net nu dit weekend. 😂 Maar klinkt vervelend zeg! Weet niet of beterschap aan de orde is maar if so, beterschap!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2021 22:08

Morgen gaan mijn man bij mijn ouders klussen is als het goed is alleen de ochtend. Ik ga er dan even heen lopen. In de middag willen we kijken voor nieuwe bestrating van de voortuin.

Zondag geen idee vast ergens wandelen met het mooie weer
Afbeelding
<<

Kira

Bericht 28 Mei 2021 22:18

Wat een leuke plannen!

Ik ga morgen werken, en als ik klaar ben komen m'n zoon en z'n vriendin op t terras zitten en eten we met ons drietjes lekker samen op mijn werk.
Zondag heb ik weer repetitie met m'n orkest! En daarna drink ik nog ff wat na denk ik, ook weer op t terras.
Volgende

Terug naar Algemeen