01 Apr 2021 20:31 door rapa nui
Ik ga morgen met mijn broer op stap. Eerst naar de kaaswinkel in Meppel, mijn voorraadje kaas is op. Zijn zulke sympathieke mensen dus ik koop tegenwoordig geen kaas meer in de supermarkt maar alleen bij hun.
Dan gaan we door naar Coevorden om zijn vorige week gekochte broeken en nu op juiste lengte gemaakte broeken op te halen.
Vervolgens rijden we naar Winsum in Groningen, daar ben ik nog nooit geweest en is vorig jaar verkozen door de ANWB als mooiste dorp van Nederland. Ik wil daar de dorpswandeling doen langs al het moois. En bv naar de bakker en de slager voor lokale producten.
Dan door naar Abraham's Mosterdmakerij in Eenrum om mosterdsoep te halen. In hun restaurant hebben ze nu een tijdelijke winkel met regionale producten.
Verder staat op mijn plan Ezinge, Saaksum, Niehove om de oude, mooie kerkjes te bekijken. Nu helaas alleen van buiten ivm door corona gesloten maar ze zagen er wel mooi uit.
Op zaterdag ga ik met de trein naar Nijmegen. Lekker door de stad lopen en alle oude gebouwen bekijken, op zoek naar streetart en andere bijzondere dingen.
Op zondag naar mijn moeder om te starten met de zolderopruiming, huis propvol spullen die nooit gebruikt worden dus moet ooit beginnen dus nu maar op een zondag en dan meteen samen eten.
Op maandag uitslapen , een stuk fietsen, aantutten en mijn online fotoalbum over mijn paasreis naar Sicilië van 3 jaar geleden eens afmaken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain