Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Paasweekend: wat zijn je plannen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2021 19:51

Paasweekend: wat zijn je plannen?

Héérlijk, een lang weekend. Ik ben er echt aan toe om een paar extra dagen vrij te zijn.

Wat zijn je plannen? Wat ga je doen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem303

Bericht 01 Apr 2021 20:13

Re: Paasweekend: wat zijn je plannen?

We hebben in elk geval alvast een paasontbijt in huis, en verder weten we het nog niet. We willen eigenlijk wel ergens heen, een mooi natuurgebied ofzo, maar waarschijnlijk is het overal ontzettend druk. Ik lees ff mee voor tips 👍🏻

Edit: da’s eerste paasdag dan. De rest van het weekend nog geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Apr 2021 20:15

Wij gaan een weekend naar m'n moeder om de verjaardag van m'n zoon en Pasen te vieren.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Apr 2021 20:17

Ik heb al weekend!

Morgen ga ik naar Elliot om sushi te eten, haar nieuwe huis te bekijken en een tas vol met kleren van haar twins op te halen voor A-tje.
Zaterdag geen plannen
Zondag paasbrunch bij m'n schoonouders met eieren zoeken en de meiden blijven waarschijnlijk logeren, dus maandag zitten we daar vast weer te eten, haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Apr 2021 20:28

Niks haha. Ik heb verlof man moet gewoon werken zaterdag ook. Heb wel voor zondag en maandag broodjes gehaald. Zondag gaan we ook mijn moeder naar Groningen brengen en dan ondertussen bij bouw van mijn man kijken als zij bij mijn vader is.

Voor ons dit jaar niks bijzonders. Moet zeggen we doen nooit uitgebreid pasen , meestal is mijn man of vader jarig of geen van beide zo als dit jaar
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2021 20:31

Ik ga morgen met mijn broer op stap. Eerst naar de kaaswinkel in Meppel, mijn voorraadje kaas is op. Zijn zulke sympathieke mensen dus ik koop tegenwoordig geen kaas meer in de supermarkt maar alleen bij hun.
Dan gaan we door naar Coevorden om zijn vorige week gekochte broeken en nu op juiste lengte gemaakte broeken op te halen.
Vervolgens rijden we naar Winsum in Groningen, daar ben ik nog nooit geweest en is vorig jaar verkozen door de ANWB als mooiste dorp van Nederland. Ik wil daar de dorpswandeling doen langs al het moois. En bv naar de bakker en de slager voor lokale producten.
Dan door naar Abraham's Mosterdmakerij in Eenrum om mosterdsoep te halen. In hun restaurant hebben ze nu een tijdelijke winkel met regionale producten.
Verder staat op mijn plan Ezinge, Saaksum, Niehove om de oude, mooie kerkjes te bekijken. Nu helaas alleen van buiten ivm door corona gesloten maar ze zagen er wel mooi uit.

Op zaterdag ga ik met de trein naar Nijmegen. Lekker door de stad lopen en alle oude gebouwen bekijken, op zoek naar streetart en andere bijzondere dingen.

Op zondag naar mijn moeder om te starten met de zolderopruiming, huis propvol spullen die nooit gebruikt worden dus moet ooit beginnen dus nu maar op een zondag en dan meteen samen eten.

Op maandag uitslapen , een stuk fietsen, aantutten en mijn online fotoalbum over mijn paasreis naar Sicilië van 3 jaar geleden eens afmaken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2021 22:02

Zo Rapa Nui, dat is heel programma!

Ik ga elk jaar met R. naar een paaskermis maar waar we gisteren waren was zo’n aanfluiting, dat we zijn gegaan. R. in tranen, zo sneu, want hij had speciaal heel goed middagslaapje gedaan en bord vol met groente voor lunch gegeten zodat we lekker laat en vol met suiker de nacht in zouden gaan.
Dus heb het snel veranderd naar de film (Tom en Jerry) met veel popcorn, daarna pizza eten en daarna het meest grote paasijsje dat ik ooit heb gezien. Hij was verguld ;)

Vandaag gaan we een paastak maken met zelfgemaakte hangertjes, morgen niks speciaal. Zondag ontbijten met lekkere dingen en maandag gaan we lunchen bij de familie van onze beste vrienden en daar hebben ze grote speurtocht met paaseitjes.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Apr 2021 22:09

Niks spannends eigenlijk!
Paaseieren verstoppen en zoeken en ik heb wat lekkere broodjes voor het ontbijt.
Dat was het wel, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Apr 2021 22:14

Wij zijn het hele weekend bij mijn ouders. Mijn ouders gaan de tuin helemaal omgooien. De gewassen grindtegels die mijn opa en oma er 50 jaar geleden ingelegd hebben liggen er nog in dus tijd voor een update. Vandaag zijn mijn vader en vriend voor de derde dag bezig geweest in de tuin. Ik doe op die dagen niet veel maar heb dat nu ook even nodig. Sinds dec 2019 is het al enorm druk op mijn werk. Toen dacht ik even een maandje of 2/3 doorzetten en dan is iedereen gewend en wordt het weer rustig. Toen kwam Corona, zomerperiode die normaal rustig is nu ook druk omdat we in moesten lopen. Nieuwe wet waardoor er veel getraind moest worden, ga zo maar door er is eigenlijk weinig rust geweest. Over1,5 week begint mijn nieuwe collega en kan ik eindelijk de dingen gaan doen die ik al 1,5 jaar wil. Dus nu lekker even rust pakken.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Apr 2021 23:04

Rapa nui, wat leuk dat jij in ons eigen landje altijd zo enthousiast allerlei dorpen en steden bezoekt en daar zo van kunt genieten!

Ik heb niks met Pasen eigenlijk. Wel met paaseitjes en die heb ik vanavond gegeten. Morgen ga ik hopelijk wat heesters kopen voor in de tuin.
Zaterdag ga ik eind van de middag naar een vriendin en daar gaan we eten bij een leuk restaurant afhalen.
Zondag paasontbijt en verder geen plannen.
Maandag lunchen bij m'n schoonouders en daarna stiefdochter naar huis brengen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2021 23:47

Zaterdag gaan we samen grote schoonmaak houden in huis, eigenlijk wel zin in. Deuren open, muziekje op. En in de avond houden we datenight met lekkere hapjes.

Zondag werk ik, we hebben een paas brunch en borrel box samengesteld die veel besteld zijn. We beginnen om 7 uur want om 9 uur moeten de eerste bezorgd worden. Dan werk ik tot 17 uur. In de avond hebben we een etentje thuis om de verjaardag van mijn vriends dochter te vieren.

Maandag zijn vriend en ik samen vrij en houden we een chill dag.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Apr 2021 07:00

Rapa Nui wat doe jij toch altijd leuke dingen! Winsum is echt leuk, vrienden van mij zijn er heen verhuisd.
En Minx, verstandig om ff te relaxen.

Ik heb ook rust nodig want ik heb het erg druk gehad. Maar ik wil ook ff weer mensen zien want de afgelopen maand was ik erg geïsoleerd.
Vandaag ga ik bootcampen en in de middag een wandeling maken met een vriendin. Morgen in de tuin werken, misschien ff naar Delft fietsen en einde van de middag borrelen en eten met vrienden. Zondag doen mijn vriend en ik een wijn-spijswandeling en gaan we hardlopen (in omgekeerde volgorde). Maandag sporten en niks. Heerlijk!
<<

Kira

Bericht 02 Apr 2021 07:22

We kunnen niet zo heel veel he..
Normaal gaan we met Pasen naar m'n tante in Eindhoven maar dat zit er niet in. Dus eerste paasdag eet ik bij m'n ouders en de tweede komen ze hier. En ik denk dat ik lekkere broodjes haal als ontbijt.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 07:27

Ik ben door Paasmaandag gewoon een week vrij, heerlijk!

Vandaag een dagje met de jongens al ga ik straks eerst met ze naar m’n ouders zodat ik daar even kan hardlopen en daarna blijft de middelste daar spelen.

Morgen moeten we een deel van het cadeau voor de middelste ophalen. Hij wilde wel kippen voor z’n verjaardag dus een hok is in de maak en morgen halen we 6 kuikentjes. Oudste mag dan een dagje spelen bij opa en oma. En s’avonds maken we er met hem een gezellig opblijf avondje van want middelste logeert bij z’n vriendinnetje.

Eerste Paasdag hebben wij geen sociale verplichtingen. Ik ga hardlopen in de ochtend en verder zullen we in en rond het huis bezig zijn. S’avonds gaan we met z’n vijfjes gourmetten.

Tweede Paasdag zullen er in de ochtend eieren gezocht moeten worden bij mijn schoonouders en in de middag hetzelfde bij mijn ouders.
<<

Japie

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 07:35

Vandaag ga ik vriend helpen verhuizen en helpen het meeste op de plek te krijgen.

Morgen eind van de middag naar vriendin cadeautje brengen, want ze is zondag jarig.

Zondag wandelen met een vriendin.

Maandag heb ik met vriend een brunch box besteld bij een restaurant en die eten we in zn nieuwe huis.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 07:48

Wij pakken straks de camper er rijden naar een camping in de buurt van Veghel.
Daar ter plekke nog geen plannen. Vooral relaxen :) Maandagmiddag rijden we weer naar huis.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Apr 2021 07:54

Lekker OLL!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 02 Apr 2021 07:54

Oh ik ben gewoon jaloers OLL. Zo fijn met je eigen camper weg. Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 02 Apr 2021 08:11

Wat heerlijk allemaal zeg!

Hier komen eerste paasdag m’n schoonouders en gaan we gourmetten en natuurlijk eieren verstoppen enzo. Als toetje heb ik een ijstaart besteld bij de plaatselijke ijssalon, nu al zin in haha.

Tweede paasdag komen mijn ouders brunchen.
En dan ga ik nog gevulde eieren, monchoutaart enzo maken.

Veel zin in!
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 08:58

Heerlijk even een weekend weg!

Wij gaan naar Drenthe vanmiddag.
Zitten in een huisje in het bos met familie in de huisjes om ons heen.
Wat we allemaal gaan doen, weten we nog niet.
Niks gepland, maar veel het bos in.

Maandag brengen we dochter naar mijn ouders ivm studiedag dinsdag. En dan eten we daar ook.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Apr 2021 09:08

Ik heb heerlijk 5 dagen vrij! Geen specifieke plannen, behalve zoals gewoonlijk in huis aan de slag qua verbouwing. Wel lekker paas dingen voor ontbijt gehaald & 1 avond wordt er 3 gangen menu thuisbezorgd.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Apr 2021 09:11

Lekker Gekkie, geniet ervan!

Ik hoop te bevallen dit weekend😅

Anders morgen is mijn oma jarig, gaan we even feliciteren.

Zondag komen (onder voorbehoud) vrienden hier eten maar ik hoef alleen stokbrood af te bakken, dat moet lukken haha.

Maandag helemaal geen plannen, gewoon lekker thuis met elkaar.
⁠♡♡♡
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Apr 2021 09:16

Vandaag zijn we allebei al vrij, het zal war aanrommelen rondom huis worden.

Morgenvroeg hardlopen en boodschappen doen. Daarna gaat m'n man met m'n zwager een happen en trappen activiteit doen. 's Middags krijgen we visite van vrienden. Daarna heb ik een nachtdienst

Zondagochtend eerst slapen, daarna uit bed voor de paas brunch.
's Middags komt mijn neefje langs in een versierde auto, want hij is jarig.
's Avonds gaan we lekker eten koken als de meisjes al in bed liggen.

Maandag ochtend denk ik even wandelen of hardlopen, 's middags komen m'n schoonvader en schoonzusje alvast voor de verjaardag van V., die woensdag alweer 1 wordt.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Apr 2021 10:25

Ik ben de hele week al vrij, heb een weekje vakantie. We hebben geen hele speciale plannen voor dit weekend. Mijn man moet morgen werken. Zondag doen een paasontbijtje en zondagavond bestellen we wat lekkers. Maandag zou mijn moeder 66 geworden zijn. Ik denk dat we een taartje gaan eten bij mijn zusje dan, om er toch een beetje bij stil te staan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Apr 2021 10:43

Wij gaan een weekend naar Lauwersoog. We hebben daar een stacaravan gehuurd en blijven t/m dinsdag. Mijn meiden hebben dan een studiedag dus we kunnen er lekker een lang weekend van maken. Heel veel zin in!
04-12-2013
03-05-2016

Instagram: Huis4_
Volgende

Terug naar Algemeen