Fraude?
Denk dan aan toeslagen/uitkeringen voor 1 persoon terwijl er nog iemand woont, maar niet ingeschreven staat etc.
Ik wil er niet te diep op in gaan, misschien later en dan verwijder ik het weer, maar ik merk dat het begint te knagen.
Scandic schreef:Ik zou diegene waarschijnlijk wel 'verlinken'. Ik vind dit soort mensen echt het uitschot van de maatschappij..
Oh en de vriendschap/relatie wat dan ook zou bij mij ook heel snel voorbij zijn.
Elisabeth schreef:Lastig he.. Ik zit ook in zo'n soort situatie. Het vreet ook aan me dat wij overal hard voor moeten werken en dat bij de ander het makkelijk komt aanwaaien. In deze situatie zie ik beetje bij beetje wel verandering dat ze proberen om het wel goed te doen en weer zelf geld te verdienen. Maar lastig wel, want zelf werken levert minder op dan sjoemelen. Verlinken doe ik niet want er zijn ook kinderen in het spel.
Joey schreef:Elisabeth schreef:Lastig he.. Ik zit ook in zo'n soort situatie. Het vreet ook aan me dat wij overal hard voor moeten werken en dat bij de ander het makkelijk komt aanwaaien. In deze situatie zie ik beetje bij beetje wel verandering dat ze proberen om het wel goed te doen en weer zelf geld te verdienen. Maar lastig wel, want zelf werken levert minder op dan sjoemelen. Verlinken doe ik niet want er zijn ook kinderen in het spel.
Denk dat die mensen eerder jaloers zullen zijn op jullie dat jullie er hard voor werken. Dat je je best doet om te werken maar dat dat minder oplevert dan sjoemelen klinkt voor mij niet als komen aanwaaien!
MissEnergy schreef:Joey schreef:Denk dat die mensen eerder jaloers zullen zijn op jullie dat jullie er hard voor werken. Dat je je best doet om te werken maar dat dat minder oplevert dan sjoemelen klinkt voor mij niet als komen aanwaaien!
Geloof me, er zijn ook mensen die heel trots zijn dat ze zo gebruik maken van de regels van de overheid dat ze met zo min mogelijk doen voldoende geld binnen halen...
Savi schreef:In dit geval weet ik wel 100% zeker hoe het exact zit. En dat is ook waarom het zo knaagt.
Oh Carrie, heb je de andere berichten daarvan gelezen. Zo arm was die mevrouw niet, met haar motor en vakanties, bleek later.
Als je wel een motor hebt en op vakantie gaat, maar nooit boodschappen doet val je op een gegeven moment door de mand natuurlijk.
Carrie schreef:Savi schreef:In dit geval weet ik wel 100% zeker hoe het exact zit. En dat is ook waarom het zo knaagt.
Oh Carrie, heb je de andere berichten daarvan gelezen. Zo arm was die mevrouw niet, met haar motor en vakanties, bleek later.
Als je wel een motor hebt en op vakantie gaat, maar nooit boodschappen doet val je op een gegeven moment door de mand natuurlijk.
Ook absoluut niet mee eens. Waarom worden mensen in de bijstand gedegradeerd tot ja wat eigenlijk? Mensen die geen plezier meer mogen hebben in hun leven? Ze mag niet op vakantie en geen motor rijden? De bijstand 1021 per maand hè, netto. Ben blij voor haar dat het haar lukte op vakantie te gaan en motor kon rijden.
Dit soort reacties maakt me echt verdrietig. Vind het echt walgelijk hoe er met mensen in de bijstand wordt om gegaan.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers