Hoeveel geld heeft het forum jou al gekost?
Maart 2017
Marin schreef:Fantine, maar vroeger wel meetings! Maar goed, dat is meer dan 15 jaar geleden dus dat kan vast wel uit haha.
Whatever schreef:Ik kom niet verder dan dat kruidvat wimper serum waar toen een paar meiden helemaal fan van waren. Vond het niet heel bijzonder. Ja en misschien meetings maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik ben niet zo van het dingen kopen omdat mensen op het forum fan zijn eigenlijk.
Harrison schreef:Ja ik vond dat dat ook goed werkte! Was alleen te lui om het elke dag op te doen.
Carrie schreef:Harrison schreef:Ja ik vond dat dat ook goed werkte! Was alleen te lui om het elke dag op te doen.
Hij staat naast mijn tandenborstel, nu vergeet ik het helemaal nooit meer (hij lag eerst op mijn nachtkastje en toen vergat ik het heel soms, want mijn motivatie voor lange wimpers is groot)
Soleil schreef:Dat wimperspul heb ik toen ook gekocht, maar dat kwam later in het nieuws dat het slecht was (ik heb helaas de bron even niet) toen ben ik er mee gestopt.
Ik heb wel eens kleren van Uffe over genomen, zegels en stickers van spaaracties uitgewisseld.
Volgens mij verder niets, ik kan het mij zo niet herinneren.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers