Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoeveel geld heeft het forum jou al gekost?

<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 11:03

Hoeveel geld heeft het forum jou al gekost?

Super leuk dit forum, maar stiekem heeft het me al heel veel geld gekost, omdat ik hier zoveel lees en zie waarvan ik dan denk dat wil ik ook! Wat heb jij naar aanleiding van dit forum gekocht?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 11:08

Re: Hoeveel geld heeft het forum jou al gekost?

Haha! Wat voor dingen dan?
Ik heb wel eens wat overgekocht uit een te koop topic en een broekje van Ooph van UN gekocht. Oh en op aanraden van ChiQ een mascara geprobeerd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Nov 2020 11:09

Het eerste wat me te binnen schiet is een paar lederen Uggs van 150 euro ofzo. Volgens mij had Azi of Carrie deze trend gezet een paar jaar geleden. En het stippenjurkje jaren gelden, volgen mij zette Pippa deze trend.

Het boek van Jet heb ik gekocht en verder weleens andere kleding, make-up en speelgoed voor de kinderen. En weleens wat kleding van iemand hier overgenomen.

Al met al toch wel een paar honderd euro denk ik. ?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 11:12

Ik heb door dit forum geld uitgegeven aan:
- Karcher vacuum raamding, 50 euro
- kilo's salty caramel m&ms, 30 euro ofzo?
- the ordinary gezichtverzorging, 30 euro
- powder brows (vanavond!), 295 euro
- wobbel xl (nep variant), 115 euro
- loopfiets, 50 euro
- ixxi, 110 euro
- storchenwiege draagzak en draagdoek, totaal 105 euro
- pannenkoeken planten, 20 euro
- ikea keukentje, 90 euro
- duplo trein, 50 euro
- albelli fotoboeken (met de gratis pagina's actie), 170 euro
- tijdschrift actie, 2,95
- paar keer geld gegeven aan goede doelen van forummers, 30 euro totaal ofzo

Natuurlijk heeft het me ook geld bespaard/opgeleverd! Aanbiedingen zoals van albelli wist ik door dit forum en ik heb ook wat dingen verkocht aan forummers.
Mogelijk is er meer gekocht, maar dit is wat in me opkomt!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Nov 2020 11:15

Wow dat je dat weet.

Ik ga uit van honderden euro's alleen al aan meetings (uiteten, drankjes, pretpark) en aankopen via de V&A pijler en natuurlijk lootjes elk jaar. Oh en ook wel paar keer een mooie prijs weggegeven. Laat staan alle tips die ik hier heb opgedaan.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 11:19

Haha wat een concrete lijst. Wat spannend, je powder brows! Waar ga je? Ik zit er ook over te denken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 11:25

Ik kom niet verder dan dat kruidvat wimper serum waar toen een paar meiden helemaal fan van waren. Vond het niet heel bijzonder. Ja en misschien meetings maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik ben niet zo van het dingen kopen omdat mensen op het forum fan zijn eigenlijk.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 12:05

Ik heb laatst voor het eers iets gekocht van een medeforummer. Een super mooie tas van Parel waar ik echt heel blij mee ben. Verder ben ik niet zo gevoelig voor topics waarin iemand lyrisch over iets is. Dus tot nu toe heeft het forum me zo'n 32 euro gekost :smile:. En deze maand natuurlijk de lootjes maar dat vind ik echt heel leuk.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 12:08

Ik zat te denken en kon zo niks bedenken. De meetings alleen inderdaad! 15 euro per jaar aan sintviering, benzine en hapjes.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Nov 2020 12:29

Fantine, maar vroeger wel meetings! Maar goed, dat is meer dan 15 jaar geleden dus dat kan vast wel uit haha.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 12:57

Marin schreef:Fantine, maar vroeger wel meetings! Maar goed, dat is meer dan 15 jaar geleden dus dat kan vast wel uit haha.

Haha ja! Dat is lang geleden.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Nov 2020 13:01

Ik heb via het forum ooit een auto overgekocht van Taeda, dat was by far de grootste uitgave.

Verder heeft Harri me (en heel veel andere forummers ook) jaren geleden geinfluenced met zo’n geblokt vest van Zalando. Die heb ik mega veel gedragen.

Ik heb ook wat Ooph broekjes besteld in het verleden en meegedaan aan lootjes en doneeracties. En een borrel of high tea hier en daar. Ohh ja en een keer een taartenmaakworkshop.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Nov 2020 13:51

Een auto. Teun, die spant vast de kroon!

Ik heb inderdaad ook dankzij dit forum mijn powder brows, zo blij mee! En ook inderdaad de Albelli fotoboeken.

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 14:14

Ik kan niet veel voorbeelden bedenken, maar ik heb hier wel veel inspiratie opgedaan altijd. Qua kleding, maar vooral qua spullen voor de kinderen (boeken, speelgoed, baby-uitzet) naar aanleiding van tips op dit forum.

De enige impulsieve aankoop die ik heb gedaan naar aanleiding van een topic hier, was een jasje van Superstar dat Chiq een keer droeg in het 'wat heb je aan vandaag'-topic. Ik was meteen verkocht toen ik de foto zag en heb het diezelfde dag nog besteld, terwijl ik doorgaans nooit zomaar kleding koop. Nooit spijt van gehad overigens, ik heb het lang met veel plezier gedragen :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem325

Bericht 17 Nov 2020 14:30

Ik ben bij 2 meetings geweest en heb ooit eens een gehaakt knuffeltje van Savi gekocht. Valt dus best mee hier.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Nov 2020 14:36

Mwah, niet heel gek veel over al die jaren..
Een paar meetings, wat 2e hands kleertjes en wat broekjes van Sam en Ooph.
Volgens mij heb ik nog niet echt iets gekocht omdat het hier werd aangeraden, of ik ben het alweer vergeten ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2020 15:41

Whatever schreef:Ik kom niet verder dan dat kruidvat wimper serum waar toen een paar meiden helemaal fan van waren. Vond het niet heel bijzonder. Ja en misschien meetings maar die zijn op 1 hand te tellen. Ik ben niet zo van het dingen kopen omdat mensen op het forum fan zijn eigenlijk.

Niet? Oh dat serum werkte op mijn wimpers fanatisch, zo jammer dat de formule veranderd is.
Nu koop ik helaas weer de dure van Revitalash.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 15:44

Ja ik vond dat dat ook goed werkte! Was alleen te lui om het elke dag op te doen.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2020 16:11

Harrison schreef:Ja ik vond dat dat ook goed werkte! Was alleen te lui om het elke dag op te doen.

Hij staat naast mijn tandenborstel, nu vergeet ik het helemaal nooit meer (hij lag eerst op mijn nachtkastje en toen vergat ik het heel soms, want mijn motivatie voor lange wimpers is groot :smile: )
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 17:23

Grappig topic! Ik heb ook al aardig wat overgenomen via de vraag&aanbod pijler en door dit forum heb ik de uitwisbare notebooks ontdekt die ik nu dagelijks gebruik in mijn lessen, dat was een hele fijne tip! Verder ben ik door hier ook nieuwsgierig geworden naar het wasbare maandverband en ik heb hier voor het eerst gelezen over moedermelk sieraden en die heb ik bij beide kinderen laten maken. Ook enkele Ooph items natuurlijk... verder kan ik nog niet echt iets bedenken. Ik ben nog wel op zoek naar wollen shirts nav een vraag van mij laatst, maar ik vind het nog erg prijzig, dus die uitagve heb ik nog niet gedaan :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Nov 2020 17:31

Carrie schreef:
Harrison schreef:Ja ik vond dat dat ook goed werkte! Was alleen te lui om het elke dag op te doen.

Hij staat naast mijn tandenborstel, nu vergeet ik het helemaal nooit meer (hij lag eerst op mijn nachtkastje en toen vergat ik het heel soms, want mijn motivatie voor lange wimpers is groot :smile: )

Mm, alsnog maar eens proberen dus.

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Nov 2020 19:27

Ik kon eigenlijk niets bedenken. Maar inderdaad, ik heb wel een paar keer meegedaan met lootjes. Verder zou ik het zo echt niet weten eigenlijk.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Nov 2020 21:06

Dat wimperspul heb ik toen ook gekocht, maar dat kwam later in het nieuws dat het slecht was (ik heb helaas de bron even niet) toen ben ik er mee gestopt.
Ik heb wel eens kleren van Uffe over genomen, zegels en stickers van spaaracties uitgewisseld.
Volgens mij verder niets, ik kan het mij zo niet herinneren.
<<

Anoniem307

Bericht 17 Nov 2020 21:29

50 euro in 2012 (maar was dat niet nav jouw beautytopic over make-up, Pure?) en een paar weken geleden 6 euro voor een mascara. Dat was het wel.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Nov 2020 22:20

Soleil schreef:Dat wimperspul heb ik toen ook gekocht, maar dat kwam later in het nieuws dat het slecht was (ik heb helaas de bron even niet) toen ben ik er mee gestopt.
Ik heb wel eens kleren van Uffe over genomen, zegels en stickers van spaaracties uitgewisseld.
Volgens mij verder niets, ik kan het mij zo niet herinneren.

Klopt, daarom is hij een poos uit de handel geweest en is de formule nu aangepast en werkt hij niet meer zo goed. Ik had geen klachten bij die andere.
Volgende

Terug naar Algemeen