Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwjaarsduik

<<

Anoniem296

Bericht 13 Dec 2020 18:57

Nieuwjaarsduik

Heeft iemand er weleens meegedaan aan de Nieuwjaarsduik? En zo ja, trok je daarna warme kleren aan over je natte bikini/badpak of kleedde je je echt helemaal om?

Aangezien er dit jaar geen officiele duik is, wilden we zelf een duik nemen bij water bij ons in de buurt (10 min fietsen). Maar vroeg me af of de terugweg dan niet enorm koud is. Tips zijn welkom.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2020 19:27

Re: Nieuwjaarsduik

Ik heb een keer meegedaan aan die in Scheveningen en heb me daarna gewoon omgekleed. Ik zou het aanhouden van je natte zwemkleding ook niet aanraden, dan krijg je het naar mijn idee ook niet snel weer warm.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2020 20:10

Ik zou idd de natte kleding uit doen, goed afdrogen en warme droge kleding terug aan doen.
Daarna thuis lekker douchen en warme choco drinken met warme appeltaart.
30-04-2017
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Dec 2020 20:40

Ik heb een keer meegedaan. Heb me inderdaad op het strand snel omgekleed (niet heel uitgebreid afgedroogd, maar iig het natte spul uit). Thuis lekker warm douchen en warme thee/choco 👍
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem296

Bericht 13 Dec 2020 21:08

Thanks! Dan gaan we dat doen. Daarna in een warm bad haha.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2020 23:44

Niet meegedaan, maar ik ga wel altijd kijken naar een duik hier in de buurt. Water van de recreatieplassen kouder dan van de zee. Hierdoor is het wel eens voorgekomen dat die hier niet doorging en in Scheveningen wel.

Wat ik overigens vaak zie is dat de meeste een handdoek om zich heen slaan (iemand anders houd dat dan vast) en zich zo omkleden. Soms (en ja ik hoef dat eigenlijk niet te zien) zie je als toeschouwer dan wel eens wat bloot als een handdoek er niet goed voor zit. Ook zie ik wel dat mensen zich afdrogen en bijv vlug een trainingspak aandoen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Dec 2020 10:38

Vorig jaar met vrienden een duik genomen op een plek waar geen officieel iets georganiseerd werd. We waren daar ook alleen toen. Hebben ons toen gewoon daar omgekleed. Bij vrienden die vlakbij wonen gedoucht en daarna een een bord snert gegeten. Neem vooral een muts mee. Met nat haar is dat een aanrader!

Dit jaar staat er weer een duik op de planning.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Dec 2020 13:15

Ik zou niet zomaar in een random water springen, zonder dat er medische zorg paraat staat. Onderschat het effect van het koude water op je lichaam niet. Ik vind het onverantwoord om dit op eigen houtje te doen. En daarna nog 10 minuten fietsen is vragen om onderkoeling.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen