Wie is - de forumquiz!
Wie is....
- de grootste nerd?
- de meest sportieve?
- de meest ambitieuze?
- de meest bereisde?
- de slimste?
- de mooiste?
- de grappigste?
- de meest creatieve?
Caulfield schreef:Naar aanleiding van de vraag naar de grootste taalliefhebber gooi ik er eens een ouderwets vragenlijstje (OK geen echte quiz) in!
Leuk! Zonder eerst andere reacties te lezen, vul ik hem in.
Wie is....
- de grootste nerd? Poeh!
- de meest sportieve? Ik denk dat ik daar zelf wel onder val. En Jip en Exo ook.
- de meest ambitieuze? Jet. Een eigen boek geschreven en volgens mij nog eentje in de maak!
- de meest bereisde? Marin en Marsy.
- de slimste? Caulfield vind ik altijd erg slim overkomen. Maar ook Geel, Whatever, Holly, Harrison, UN, Bliss en nog heel veel anderen.
- de mooiste? Zora vind ik een hele mooie, unieke schoonheid hebben. Verder UN, Teun en (voorheen) Frankie.
- de grappigste? Ik vind UN haar gevatte manier van reageren vaak heel grappig.
- de meest creatieve? Ik ben zelf echt niet creatief en lees dus ook nooit in zulke topics. Ik durf het niet te zeggen. Maar ik vind het knap hoe Azi en Frankie hun eigen droomhuis hebben opgeknapt en verbouwd.
Ik merk dat ik toch snel naar dezelfde namen grijp. Er zijn zoveel unieke forummers hier maar ik kan ze zo snel even niet allemaal bedenken.
Harrison schreef:Ja shit ik bedacht me dus net dat ik jou was vergeten!
Exogenesis schreef:
En ik nomineer Burn voor meest attente.
Burn schreef:Exogenesis schreef:
En ik nomineer Burn voor meest attente.
Nou zeg, wat lief! ☺️
Zora schreef:Nou zeg de mooiste Lady!? Wat lief!! ❤️
Ik durf dit soort lijstjes eigenlijk niet meer in te vullen want ik vergeet altijd mensen!
Caro schreef:Wie is....
- de meest creatieve? Kreeft. Maar dan vooral creatief in de keuken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers