Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat vraag jij voor je verjaardag?

<<

Anoniem298

Bericht 23 Apr 2020 23:16

Er is vast nog een dergelijk topic, maar ik heb geen zin om te zoeken. Dus even een nieuwe:

Ik ben over twee weken jarig en mijn man vroeg wat ik wil hebben, ik heb dus eerlijk gezegd geen idee. Mooie ketting kreeg ik met kerst al van hem, armbanden draag ik zelden/nooit en ik draag aan mijn handen alleen mijn trouwring (ook ivm werk). Luchtjes heb ik ook nog. Wat zou jij aan je partner vragen? Ik denk dat het budget tussen de 100-200 euro ligt.

En wat vraag je aan je ouders/vrienden/overige familie? Niet dat ik het uitgebreid kan vieren, maar mocht ik de vraag krijgen of ik wensen heb kan ik ze wellicht iets anders vertellen dan dat ik geen idee heb.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Apr 2020 23:35

Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Partner:
- een etentje in een fijn restaurant;
- een mooie tas;
- paar schoenen.

Vrienden en familie:
Aan mijn broer en zus vraag ik vaak een bon van Jetske. (Schoon)ouders planten ofzo of een boek. Aan vrienden vraag ik niks.
<<

Anoniem277

Bericht 24 Apr 2020 06:02

Bobbin hood startpakket :smile:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 24 Apr 2020 07:17

Een kapper cadeaubon
Apple AirPods
Een jaarabonnement op Linda
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 24 Apr 2020 07:42

Aan m'n vriend vraag ik vaak schoenen, een winterjas of een horloge. Aan ouders vraag ik geld, daar koop ik dan zelf wel wat voor. Aan vrienden cadeaubonnen of iets dat ik op dat moment wel kan gebruiken, maar vind ik ook vaak lastig. Ik vier m'n verjaardag lang niet elk jaar, dus is vaak niet eens van toepassing.
❤️ 7 juni 2018
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2020 07:50

Als ik niets weet, vraag ik vaak om activiteiten. Dus aan een partner misschien een luxe etentje of een hotelovernachting. Vrienden/familie misschien een uitje om samen te shoppen of een high tea bijvoorbeeld. Anders inderdaad een cadeaubon om zelf iets te kopen.
<<

Anoniem292

Bericht 24 Apr 2020 08:55

Ik krijg van mijn ouders nog een parasol en parasolvoet voor mijn verjaardag van vorig jaar. Mocht ik voor dit jaar ook nog wat krijgen wil ik een nieuwe rayban zonnebril.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2020 09:45

Ik ben ook altijd inspiratieloos. En ook binnenkort jarig.
Het scheelt dat ik alleen iets van mijn vader en broertje en schoonzusje hoef te vragen.
Bij mij draait het toch uit op geld of een bon van Douglas.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2020 10:22

Ik neem mijn familie elk jaar mee, een weekendje weg en krijg dan meestal geld van ze tenzij ik echt iets anders weet te vragen. Heb weleens een gourmetstel gekregen en eens een nieuwe gouden ketting voor mijn hangertje. Verder vier ik mijn verjaardag al jaren niet meer.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Venster

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 24 Apr 2020 10:37

Een dag/weekend weg
Goed boek
Abonnement op fijn tijdschrift
Luchtje
Uit eten (als dat straks weer kan)
Sieraad
Cadeaubonnen
Geld (vind ik alleen wat onpersoonlijker)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2020 11:00

Ik krijg die vraag ook al steeds 7 juni jarig

Vorig jaar heb ik vooral bonnen gevraagd voor een kleding winkel. Erg leuk kon ik later lekker shoppen.

Ik wil nu graag draadloze oordopjes van jbl
Kleine compacte camera. Maar hangt af of trip in okt door gaat. Anders geld ervoor.

Verder heb ik ook geen inspriatie heb genoeg luchtjes en douchespul
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Apr 2020 11:16

Ik was vorige week jarig en heb niks gevraagd.
Van mijn (schoon)ouders ik geld gekregen, van m'n ouders gezin een mooie tekening, versierd huis en taart, haha.

We willen nieuwe pannen ed, maar dat zoeken we dan gewoon eens samen uit. Man was 2 dagen later jarig, dus had hetzelfde, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem309

Bericht 24 Apr 2020 11:56

Als ik niets weet wat ik aan mijn man kan vragen, dan stel ik het cadeau altijd uit. Meestal kom ik op een later tijdstip altijd wel iets tegen wat ik graag wil bestellen. En dan is dat gewoon voor mijn verjaardag.
Het is dat ik nu eigenlijk nooit meer mijn kan verjaardag vieren, maar voorheen vroeg ik aan andere mensen meestal een doos bonbons.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Apr 2020 12:23

Ik had geld en fashioncheques gevraagd zodat ik zelf kon winkelen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2020 12:28

Ik weet nooit wat, dus vraag altijd maar geld.
Van mijn ex kreeg ik niks. Als ik wat leuks zag mocht ik dat zelf bestellen, onder het mom van mijn 'verjaardagscadeau'.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 24 Apr 2020 13:28

Met een dikke week ben ik jarig

Heb van mijn man een naambordje met huisnummer gevraagd.
Van mijn zus een krukje voor in de kamer en een plant
Van mijn ouders nog niks.
Schoonouders geven geld geloof ik
Anders gaat mijn man altijd met de kinderen naar de winkel om iets voor mij uit zoeken maar dat kan nu helaas niet.
2014 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2020 13:30

ik heb dit jaar puzzels gevraagd. Met het hele thuis zitten en zo. Plus ik vind het ook een stukje ontspanning en ik maak ze keer op keer. Vorige week heeft mijn vriend voor mij een puzzel mat besteld. Dus ik zit weer lekker achter aan tafel te puzzelen terwijl.kijn vriend op de bank aan het werk is.

Verder vroeg ik vaak spullen voor in de keuken of een ervaring.

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Apr 2020 13:51

Ik ben donderdag jarig en heb een nieuw horloge gevraagd.
Verder als iemand het vraagt, vraag ik Rituals of boekenbon of geld denk ik.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Apr 2020 14:05

Dit jaar had ik aan mijn man een horloge gevraagd. Andere jaren bedenkt hij vaak zelf wat. Als ik nu iets zou moeten vragen zou ik een lekkere lounge stoel voor in de tuin vragen (maar ik ben nog lang niet jarig dus ik denk dat ik mezelf dit cadeau ga doen ?).

Aan vrienden en familie vraag ik (als ze ernaar vragen) vaak dingen als een puzzel, bordspel, iets van Rituals, een plant, of iets voor in huis als ik dat op dat moment nodig heb (gebaksbordjes, glazen, dat soort dingen). Of cadeaubonnen of bijvoorbeeld kaartjes voor een theatervoorstelling.
Een belevenis vind ik ook heel leuk, maar zou ik nu niet vragen omdat het dan waarschijnlijk nog erg lang duurt voor je het kunt uitvoeren.
<<

Anoniem279

Bericht 24 Apr 2020 14:17

Ik heb vorig jaar een fotografiecursus van mijn vriend gekregen. Nu pas ingewisseld, ik wilde een datum in het voorjaar maar toen kwam Corona ertussen. Ik doe nu een online cursus, eigenlijk nog veel leuker en duidelijker dan een dagcursus.
Als ik nu jarig zou zijn, zou ik accessoires voor m'n camera vragen (bepaalde filters, een statief, een goede tas) of Jan van Haasteren puzzels. Of een boekenbon.
<<

Anoniem273

Bericht 24 Apr 2020 21:52

Aan mijn man vraag ik nooit iets, die bedenkt zelf altijd hele leuke cadeaus. Soms noem ik wel eens iets en dan roept ie dat ik dat toch niet krijg en dat hij zelf wat bedenkt. Eigenlijk vind ik dat ook het leukste en hij bedenkt prima cadeaus ☺️ Dit jaar heb ik de Eames housebird van hem gekregen.

Aan familie vraag ik meestal niks, ik vier het vaak niet eens. Maar van mijn moeder krijg ik altijd geld om wat leuks te kopen en van m’n broer vaak na afloop ook een leuk cadeau of nemen ze ons mee uit eten ofzo. Van vrienden krijg ik een gezamenlijk cadeau, kookboek ofzo :) De rest van de visite neemt vaak een plant of iets anders leuks mee.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2020 09:10

Jarenlang een goed bordspel, maar de kast is inmiddels aardig vol dus ik zou het voor dit jaar eigenlijk niet weten. Meestal is het zo als ik toevallig iets tegenkom wat ik wil hebben zeg ik doe dat maar voor mijn verjaardag.
Aan familie en vrienden vraag ik niets.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2020 10:07

Ik vraag echt nooit iets en krijg eigenlijk ook nooit iets :)

Vind het heel erg waardevol om tijd door te brengen met vrienden/familie dus dat is eigenlijk het enige wat ik vraag.

En voor anderen koop ik spontaan cadeautjes, als ik iets zie wat ik bij hen vind passen en weet dat ze het gaan waarderen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2020 10:33

Ik ben ook jarig in mei en geloof dat ik van mijn man en de jongens een ring van Vedder en Vedder krijg met een maandsteen ( groen voor mei). Maar daar heb je niet zoveel aan.
Meestal geven we elkaar een beleving, zo nam ik mijn man mee naar het orkestgebouw afgelopen jaar en hij mij mee naar The Jane. Maar dat is dit jaar net even iets minder vanzelfsprekend natuurlijk.

Aan mijn ouders vraag ik denk ik wat plantjes, ik wil nog een paar aardbeienplantjes in mijn moestuinbak en iets wat volop bloeit in een bloempot.

Ik zou een abonnement op de Delicious ook wel leuk vinden voor een paar maanden bijvoorbeeld.

Ik vier het verder niet dus verwacht eigenlijk ook niet meer cadeautjes dan dit op een mooie tekening van de kinderen na.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2020 12:30

Ik was donderdag jarig en vroeg van mijn man en kinderen een nieuwe portemonnee, wood wick kaars en parfum van dkny.
Van mijn ouders kreeg ik geld en daar koop ik een pizza steen voor op de weber van.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Volgende

Terug naar Algemeen