Coronatest, wanneer ga jij?
Ik werd dinsdagmiddag wat verkouden en voelde 's avonds eigenlijk al dat het geen eenmalige snottebel was. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik toen twijfelde om me te laten testen, vond het niet echt zo nodig want ik was alleen verkouden en het duurt allemaal lang en dan kan kind niet naar de opvang, laat staan als je positief bent, wat een circus.
In de nacht kreeg ik keelpijn en heb ik 's ochtends meteen een afspraak gemaakt voor de test. Helemaal omdat ik tegen iedereen die verkouden was afgelopen tijd heb gezegd dat ze zich dan moeten testen, dan moet je je daar zelf ook aan houden. Die mensen hebben trouwens stuk voor stuk niet getest, op 1 vriendin na.
Sommige in mijn mama's app snapten de twijfel die ik even had echt niet, dus er volgde een discussie.
Na de test en na de uitslag heb ik verschillende mensen verteld dat ik getest was en ik overdrijf niet als 90% daar verbaasd over was en het overdreven vond.
Dus nu de vraag. Laat jij een test doen bij de eerste neusverkoudheid of klachtjes, of niet?