Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat is het bizarste dat jullie hebben meegemaakt?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Nov 2020 16:03

Wat is het bizarste dat jullie hebben meegemaakt?

Nav het topic over het engste.

Een paar Koningsdagen geleden, woonden mijn vriend en ik nog in een appartementencomplex. Ik kwam s nachts alleen thuis en vond 2 meiden in het trappenhuis die erg onder invloed waren, aan het gillen waren en zich agressief gedroegen. Ik vroeg ze wat ze daar deden en ze gaven aan er te wonen. Ik wist dat dit niet zo was (1 van onze buren bleek ze te hebben binnengelaten omdat ze hadden gezegd hun sleutel vergeten te zijn). Ze zaten echt een enorm feestje te bouwen en er lagen tampons om hun heen. Ik dacht uh wtf, blijkt dat mensen tampons doordrenkt met alcohol anaal of vaginaal inbrengen zodat de alcohol direct naar je bloed gaat zo word je sneller dronken. Ik vond het echt zo brutaal en bizar dat ze aanbellen en dan in een trappenhuis gaan feesten en agressief worden wanneer je er iets van zegt. En ieuw al die gore tampons overal. Ik heb gedreigd de politie te bellen en toen zijn ze weggerend.

Ik vond dit toch best bizar. Welke bizarre dingen hebben jullie meegemaakt?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Nov 2020 17:30

Re: Wat is het bizarste dat jullie hebben meegemaakt?

Wat vies!

Ik was een keer zomaar toevallig met een aardige meneer en zijn vrouw in gesprek gekomen uit een andere stad. Het gesprek ging toen over waar we woonden en om een lang verhaal kort te maken bleek dat hij geboren was in het huis waar ik woonde.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Nov 2020 17:53

Toen ik elf was heb ik een vrij zwaar ongeluk gehad, ik had zwaar hersenletsel, operatie gehad, op de IC gelegen, daarna nog op de kinderafdeling en toen ik eruit kwam was het zomervakantie en flink warm, dus we gingen een dag naar het strand, maar eenmaal daar begonnen mijn ouders opeens te twijfelen of dat eigenlijk wel mocht, zo kort na de operatie. En echt precies op dat moment kwam de chirurg die mij geopereerd was voorbij lopen in zijn zwembroek en konden ze het hem persoonlijk vragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 17:54

En wat zei hij, Susan? Dat is wel echt toevallig zeg.

Ieuw die tampons klinkt echt te ranzig.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Nov 2020 18:16

Marin schreef:En wat zei hij, Susan? Dat is wel echt toevallig zeg.

Ieuw die tampons klinkt echt te ranzig.

Ik weet niet meer wat hij precies zei, volgens mij dat het mocht zolang ik me goed voelde. We hoefden niet naar huis in elk geval.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Nov 2020 18:49

Laatst op weg naar huis op de snelweg. Ineens een soort blauwe wolk hagel over m'n auto heen. Het duurde even voor ik besefte dat de bestuurder zijn raam gebarsten was en dus over mijn auto heen gevlogen was.
2021🩷
2024 💙
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Nov 2020 19:23

Ik snap niks van je stukje Huppekee.

Wat smerig zeg, die tampons.

En wat super toevallig SG en Susan!
30-04-2017
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Nov 2020 19:28

Kees schreef:Ik snap niks van je stukje Huppekee.

Niet zo ingewikkeld toch? Van de auto voor mij is midden op de snelweg het raam van de bestuurder gebarsten. Daar reed ik dus dwars doorheen.
2021🩷
2024 💙
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Nov 2020 20:11

Ik ben ooit als politicus met de dood bedreigd. Met concrete verfbom op mijn ruit, hoop dat dat wel het meest bizarre oiot zal blijven.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Nov 2020 20:31

Huppekee schreef:
Kees schreef:Ik snap niks van je stukje Huppekee.

Niet zo ingewikkeld toch? Van de auto voor mij is midden op de snelweg het raam van de bestuurder gebarsten. Daar reed ik dus dwars doorheen.

Komt denk ik omdat het niet duidelijk was welke bestuurder je bedoelde :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Nov 2020 20:56

Zora schreef:
Huppekee schreef:

Ja, dat, en wat er nou precies over de auto heen vloog.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 20:59

Ik snapte 't wel Huppekee. Lijkt me dat je echt enorm schrikt dan.

Herinnert iemand zich plastic mapjes gate nog? Dat is denk ik één van de bizarste dingen die ik heb mee gemaakt.
Dat ik min of meer gestalkt werd door een oud collega (docent) van wie ik nog plastic insteekmapjes had (terwijl ik met een burn out thuis zat). Zij vond dat zo erg dat ik die maar niet terug gaf (volgens mij had ik ze weggegooid en een keer nieuwe opgestuurd naar haar en dat was echt geheel niet oké) dat ze me ging bedreigen en stalken. Zo erg dat ik naar de politie ben gestapt om aangifte te doen. Vanwege plastic mapjes.

Even mn email historie in gedoken. Ik was volgens haar een racistisch zwijn én een pedante dame vanwege plastic mapjes.
Laatst gewijzigd door Marin op 06 Nov 2020 21:03, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 21:01

kerel schreef:Ik ben ooit als politicus met de dood bedreigd. Met concrete verfbom op mijn ruit, hoop dat dat wel het meest bizarre oiot zal blijven.

Jeetje dat klinkt ook heftig. Door iemand die je kent? En weet je de reden?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Nov 2020 21:03

Ik begrijp dat het helemaal niet grappig is Marin als het je overkomt. Heftig en wellicht beangstigend zelfs. Maar moest erg om je post lachen. Dat is inderdaad te bizar voor woorden.

En Kerel, jemig zeg. Is daar nog wat mee gedaan? Was dat regionale politiek? Echt schrikken.
<<

ChiQ

Bericht 06 Nov 2020 21:04

Het meest bizarre in mijn leven is dat ik twee keer in korte tijd vreselijk bedreigd ben door een man (verschillende) en twee keer dezelfde meneer voor me in de bres sprong. Ik kan daar soms nog steeds zo aan denken.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Nov 2020 21:23

Wow ken dat verhaal niet Marin. Wat heftig. En wat ontzettend vreemd. Wat was er mis met haar?

ChiQ was die meneer een bekende van je?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 21:24

Luisa schreef:Ik begrijp dat het helemaal niet grappig is Marin als het je overkomt. Heftig en wellicht beangstigend zelfs. Maar moest erg om je post lachen. Dat is inderdaad te bizar voor woorden.

Ik heb net even die oude emails gelezen en dat was inderdaad echt heftig, gewoon een doodsbedreiging omdat de mapjes die ik op had gestuurd gekreukt waren en die van haar waren glad.
Maar op zichzelf is het natuurlijk bizar grappig hoe iemand zich daar druk om kan maken. Maar ook erg zielig. Ze zal wel echt niet oké geweest zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 21:24

Oh bah wat vreselijk naar ChiQ. Dat was vast ook heel eng.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Nov 2020 21:36

Zora schreef:
Huppekee schreef:

Dat staat er toch bij? Van de auto voor haar :)

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Nov 2020 21:39

Het bizarste wat ik heb meegemaakt is denk ik dat allebei onze auto’s tegelijkertijd waren gestolen een paar jaar geleden. We kwamen beneden, was de oprit ineens leeg ? Echt, zo weird was dat.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 21:41

Och ja idd! En ze hebben één auto weer gevonden toch ofzo?

Doet me denken aan dat het stuur van m'n man z'n auto laatst was gestolen. Ging hij naar z'n werk. Maar niet dus. Stuur weg.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 06 Nov 2020 21:45

Er staat alleen "van de bestuurder" dus ik moest ook twee keer lezen voordat ik het helemaal begreep.

Het meest bizarre was denk ik wel toen ik 15 was, een vriendin van mij bleek een vriend te hebben die toen geloof ik 53 was.. Ik vertrouwde dat niet dus heb geprobeerd contact met die vent te krijgen en dat lukte. Via MSN stuurde hij uiteindelijk een keer een foto van zijn auto, waar ik zijn kenteken op kon zien.
Een hele tijd later was mijn vriendin vermist en haar ouders wisten niet waar ze kon zijn. Ik sliep die avond niet thuis maar ik had laten weten dat ik wel een idee had. Toen hadden mijn ouders de politie op de stoep om in de computer die foto op te zoeken. Uiteindelijk hebben ze na een paar dagen mijn vriendin bij hem gevonden, wel in een compleet andere stad.
Die vent is toen een poos de gevangenis in gegaan maar helaas bleef ze daarna contact met hem houden. Hij heeft mij jaren later nog flink bedreigd, daar was ik behoorlijk van onder de indruk na alle verhalen die ik over hem had gehoord.
10.04.17
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Nov 2020 22:12

Marin schreef:Och ja idd! En ze hebben één auto weer gevonden toch ofzo?

Doet me denken aan dat het stuur van m'n man z'n auto laatst was gestolen. Ging hij naar z'n werk. Maar niet dus. Stuur weg.

De ene was dezelfde dag teruggevonden, stond hier verderop in het dorp geparkeerd. De ander is 3 maanden later teruggevonden (vlak bij jouw oude woning waar jij ging samenwonen met je man). Wel met alle spullen er nog in, alleen de verzekering had al uitgekeerd dus we moesten de auto en de spullen die zij hadden vergoed weer inleveren. ?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 06 Nov 2020 22:16

Oh ja dat was het!
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Nov 2020 23:44

Oh marin ik weet jouw verhaal nog zo goed. Ik moet lachen hier maar het wat natuurlijk te absurd voor woorden ?
Volgende

Terug naar Algemeen