Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jij in 2020!

<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2019 14:57

Jij in 2020!

Meestal is er alleen een goede voornemens topic, maar aangezien je niet alles in de hand hebt en er ook veel te wensen is hierbij een 'algemeen' topic.

JIJ IN 2020!

Wat zijn je goede voornemens, je wensen (waar hoop je op), je plannen en je doelen?

:vuurwerk:
<<

Anoniem286

Bericht 20 Dec 2019 16:01

Re: Jij in 2020!

Voornemen om lekker veel met de meiden te doen
Daarnaast start ik een opleiding in februari, een post bachelor. Ik wil deze graag snel en goed afronden.
Liefst nog wat afvallen maar dat wil ik elk jaar en lukt nooit
Ik wil ook het vuurtje tussen man en mij weer wat aanwakkerend n, dus wat regelmatiger uit eten en lekker een weekendje weg etcetera
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Dec 2019 16:02

Ik hoop 2020 zwanger te beginnen en te eindigen in het laatste kwartaal met een baby.

Verder hoop ik dat we ergens nog op vakantie gaan maar ik heb echt nog geen idee waar naar toe.

Verder hoop ik dat al onze dierbaren gezond blijven.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2019 16:20

Bevallen ergens in maart van een gezonde dochter en na mijn verlof beginnen met mijn nieuwe baan.
Verder hoop ik dat iedereen in de familie gezond is en blijft.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem321

Bericht 20 Dec 2019 16:24

Ik hoop voor iedereen dat het ook daadwerkelijk uit komt.

Ik hoop in 2020 gauw mijn huidige baan te kunnen opzeggen en te kunnen starten met een zijinstroomtraject in de zorg!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2019 16:29

Ik hoop in 2020 een voorspoedige oplevering van ons huis te hebben en dat alles qua planning op schema loopt.

Ik hoop met veel plezier naar mijn werk te blijven gaan omdat ik het zo ontzettend naar mijn zin heb.

Ik hoop wat mooie citytrips te maken met vriendinnen en mijn vriend.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2019 16:30

Olifant schreef:Ik hoop voor iedereen dat het ook daadwerkelijk uit komt.

Ik hoop in 2020 gauw mijn huidige baan te kunnen opzeggen en te kunnen starten met een zijinstroomtraject in de zorg!

Wat leuk! Welke zorgrichting wil je op?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Dec 2019 16:30

Ik hoop de komende twee maanden nog even zo door te kunnen gaan als nu: actief en fit zodat ik mijn werk zo goed mogelijk afrond.

Dan een maand verlof, dan een baby. En dan hoop ik voornamelijk lichamelijk fit te blijven, een gezonde baby te hebben en eentje die lekker meedijt in ons ritme. Is natuurlijk een utopie maar mag altijd hopen!

En dan daarna weer werken. Lekkere zomervakantie met ons hele gezin en voor de rest hoop ik vooral te kunnen genieten van alles.
<<

Anoniem300

Bericht 20 Dec 2019 19:29

Ik hoop mijn afvallen toch wel.door.te kunnen zetten in 2020.

Ook begin ik in september met een opleiding en hoop ik deze snel en goed af te ronden.
Verder hoop ik dat mijn man, ikzelf en mij kinderen gezond blijven en dat ons huisje helemaal af komt (liefst voor de lente)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Dec 2019 19:53

Ik hoop toch echt dat in 2020 onze grootste wens uitkomt. En als dat niet lukt dan betekend het ook meteen dat het nooit gaat lukken.

Verder gaan we in juni op vakantie naar Rhodos ik heb er nu al zin in. Zit al allemaal leuke dingen voor dan te bedenken

Hoop vooral dat 2020 een leuk jaar word zodat we 2019 heel snel kunnen vergeten
Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2019 20:04

Sarah, ik hoop zo voor jullie dat die droom werkelijkheid gaat worden. Jullie wachten al zo lang, 2020 moet op dit gebied gewoon jullie jaar worden.

Ik hoop vooral dat 2020 een rustig jaar gaat worden. Geen voornemens, geen verwachtingen, gewoon rust en geen gekke dingen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Dec 2019 20:35

Ik hoop het ook echt zo voor je Sarah!
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Dec 2019 21:02

Ik hoop mijn leven en vooral mijn gezondheid weer compleet op de rit te krijgen. Dat mijn bloeddruk lager wordt en blijft. Dat mijn werk weer zo leuk wordt als ik het altijd heb gevonden maar met een gezond evenwicht met thuis/vrije tijd. Ik hoop dat de confrontaties met een bepaald persoon op mijn werk uit blijven, minder worden en in elk geval niet mijn gezondheid dusdanig beïnvloeden dat ik daardoor wel moet gaan denken aan iets anders. Gelukkig staan eigenlijk alle collega's achter mijn punt. Ik hoop dat de gezondheid van mijn ouders stabiel blijft en dat het onderzoek van mijn vader begin januari meevalt.
Ik start in januari met wat korte cursussen over architectuur: Amsterdamse School, Moderne architectuur in Japan. Ik ben zo blij dat ik nu rust en tijd gevonden heb voor dit soort leuke dingen. Ik wil proberen nog meer te genieten van alle mooie dingen in het leven en in de wereld, mijn algemene kennis nog meer te ontwikkelen en de wereld te ontdekken. Ik wil in de zomer weer een aantal weken alleen rondtrekken door bv Rusland, Georgië of dat soort landen, dat geeft me zo veel, versterkt het geloof in de kracht van mezelf. Ik hoop eind 2020 gelukkiger, stabieler en gezonder te zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Dec 2019 22:32

Het enige waar ik op dit moment aan kan denken is dat ik hoop dat ik me wat minder moe en uitgeknepen voel in 2020.
Ik hoop dan ook dat de jongste eens een keer door gaat slapen en dan bedoel ik niet van 20.00 u - 4.30 u maar gewoon tot 7.00 u of zo.

Ik ben niet zo van de goede voornemens, als ik iets wil veranderen dan doe ik dat niet pas in het nieuwe jaar. Daarom ben ik ook weer begonnen met hardlopen, in de hoop fitter, energieker en mentaal beter te worden.
<<

Anoniem307

Bericht 20 Dec 2019 22:37

Ik heb alles wat ik me kan wensen. Misschien wil ik slanker worden, maar ik ben ook wel tevreden met de dikkere ik. Laat het leven maar gaan zoals het nu verloopt, dan ben ik tevreden. Slank word ik ooit nog wel, bijvoorbeeld als ik dood ben.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Dec 2019 23:02

Ik hoop een goede bevalling te hebben met een goed herstel. Ik hoop ook dat de eerste tijd met de baby iets minder heftig is dan met dochter.

Verder hoop ik daarna in 2020 af te vallen en weer fitter te worden.

Ook hoop ik in 2020 een andere baan te vinden met meer regelmaat. Ik heb vandaag laten weten interesse te hebben in een interne vacature die vrij komt. En hoop dat daar uit komt wat ik wil/hoop.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 21 Dec 2019 01:18

Ik hoop dat ook echt heel erg voor jullie. Sarah.
Caro, ik vind het heel mooi dat jij in 2020 moeder zal gaan worden en ik hoop dat je inderdaad zo’n lekkere voorbeeldbaby krijgt ?.

Het hoogtepunt van 2020 zal voor mij denk ik het moment worden waarop ik mijn opleiding afrond en mezelf ambulanceverpleegkundige mag noemen. Verder hoop ik net zo sportief te blijven en dat alle clichés over gezond en gelukkig blijven mogen uitkomen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Dec 2019 01:39

Ik hoop in 2020 een andere leuke baan te vinden voor langere tijd.
Ik wil m'n gezonde levensstijl voortzetten, en ik hoop dan ook weer wat af te gaan vallen.
Ik voel me beter dan ik me in jaren gevoeld heb en ik hoop dat dat in 2020 zo blijft en nog beter wordt.
Dit alles gaat misschien niet zo goed samen met de wens het grootste gedeelte van 2020 zwanger te zijn.
<<

Kira

Bericht 21 Dec 2019 03:03

Ik hoop dat ik blijf wie ik ben, een sterke vrouw en moeder. Graag wil ik wel nog iets meer georganiseerd worden binnen mn eigen bedrijf en mijn telefoon als agenda gaan gebruiken.n
<<

Anoniem315

Bericht 21 Dec 2019 11:53

Op werkvlak: De kans is groot dat ik unit-leider kan blijven en dat betekent dat ik naar een andere salarisschaal (van L10.12 naar vermoedelijk L11.10) mag. Dat zou genoeg uitdaging betekenen en tevens doorgroeimogelijkheden, aangezien ik dan meer een managementfunctie krijg en daar genoeg in kan leren. Gebeurt dat niet, vanwege een tekort aan geld bijvoorbeeld, dan wil ik na de zomer beginnen aan een master (innoveren). Ook ga ik door met cursussen geven. Niet alleen binnen de Hogeschool voor startende leerkrachten, maar ook binnen onze stichting voor een breder publiek, waarvoor ik onlangs gevraagd ben.
Privé: Verder hoop ik op een rustig jaar, waarin we bespaard mogen blijven van verdriet en ziekte.
Hopelijk kunnen we een leuk reisje met het gezin maken in het voorjaar of in de zomer en wil iemand voor de beestjes zorgen. Daarnaast wil ik blijven genieten van onze mooie omgeving en veel uitjes maken en belevenissen verzamelen met de kinderen en met vrienden.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Dec 2019 11:58

Ik hoop in 2020 snel van m'n hersenschudding klachten af te zijn en veel te genieten van mijn gezin en ook samen met mijn man. Familie en vrienden.

Als persoonlijk doel wil ik een betere balans vinden tussen werk/gezin en eigen tijd en het sporten weer op te pakken ( was ik mee begonnen maar toen kwam die val er tussendoor)Verder heb wil ik beter ukelele leren spelen en meer gaan optreden
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Dec 2019 22:15

Persoonlijk:
De laatste kg’s kwijt en dan vooral nog wat strakker worden.
Rust blijven houden
3x in de week blijven sporten

Huis:
We hopen in 2020 een nieuw huis te vinden. Er zijn 3 straten en nog zo’n 20 huizen waarvan de staat is zoals wij het willen hebben. Dat zijn 2 onder 1 kap woningen die ongeveer 1,5x zo groot zijn als ons huidige huis.

Werk:
Ik hoop mijn salarisonderhandelingen zsm afgerond te hebben naar tevredenheid.
We hebben dit jaar toffe dingen gepland staan die goed afronden
Beter plannen

Relatie:
Vooral zo doorgaan en misschien dit jaar nog met zijn tweeën weg.

Eten
1x per week vis
1x per week vega
De restaurants uit de lekker bezoeken die nog op onze wishlist staan (3 hier uit de stad, en 3 in andere steden)
2015 💙
<<

Anoniem307

Bericht 21 Dec 2019 22:23

Als mezelf verder evolueren. Ik ben zo blij met mezelf, mijn partner en mijn situatie, dat ik weet dat 2020 alleen maar beter kan worden. Ik ga niet op dieet, ik stop niet met roken en probeer niet iets te zijn wat ik niet ben. Zolang ik maar gelukkig met mezelf, mijn gezin en mijn situatie ben, dan heb ik heel erg veel bereikt!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Dec 2019 22:38

Ik maak me in 2020 sterk voor de toekomst van onze dochter. Dat ze mee mag doen aan de gen therapie.
Verder wil ik mooie herinneringen maken met elkaar.
Leuke dingen doen met de oudste.
Weer uitstapjes met mijn man te hebben.

Maar ik hoop toch ook weer meer te gaan sporten, creatief bezig te blijven en ook mijn werk weer verder uit te breiden.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Dec 2019 22:51

Oermoeder ben je Jip! Zo goed aangevoeld dat het niet goed gaat met je dochter en dan nu vechten als een leeuw voor haar toekomst. Heel veel sterkte!
Volgende

Terug naar Algemeen