20 Dec 2019 21:02 door rapa nui
Ik hoop mijn leven en vooral mijn gezondheid weer compleet op de rit te krijgen. Dat mijn bloeddruk lager wordt en blijft. Dat mijn werk weer zo leuk wordt als ik het altijd heb gevonden maar met een gezond evenwicht met thuis/vrije tijd. Ik hoop dat de confrontaties met een bepaald persoon op mijn werk uit blijven, minder worden en in elk geval niet mijn gezondheid dusdanig beïnvloeden dat ik daardoor wel moet gaan denken aan iets anders. Gelukkig staan eigenlijk alle collega's achter mijn punt. Ik hoop dat de gezondheid van mijn ouders stabiel blijft en dat het onderzoek van mijn vader begin januari meevalt.
Ik start in januari met wat korte cursussen over architectuur: Amsterdamse School, Moderne architectuur in Japan. Ik ben zo blij dat ik nu rust en tijd gevonden heb voor dit soort leuke dingen. Ik wil proberen nog meer te genieten van alle mooie dingen in het leven en in de wereld, mijn algemene kennis nog meer te ontwikkelen en de wereld te ontdekken. Ik wil in de zomer weer een aantal weken alleen rondtrekken door bv Rusland, Georgië of dat soort landen, dat geeft me zo veel, versterkt het geloof in de kracht van mezelf. Ik hoop eind 2020 gelukkiger, stabieler en gezonder te zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain