Stoppen met het forum?
En als je al eens bent gestopt (voor een wat langere tijd, niet je account verwijderen en meteen terugkomen), waarom ben je weer terug?
Savi schreef:Azi, bubble, Anelisan, Aagje, Bazinga, Caramba
Poppy schreef:Maar iedereen hierboven genoemd is dus weg door de opmerkingen van Fred?
Harrison schreef:Nee nooit. Als in vertrekken door het aan te kondigen en m’n account te laten verwijderen. Als ik even geen zin heb dan kom ik automatisch minder en na een tijdje kom ik altijd wel weer kijken.
Elliot schreef:
Zelf overweeg ik wel eens om hier een tijdje niet te kijken, omdat ik vaak het gevoel heb dat we continu dezelfde gesprekken voeren. Je kunt al voorspellen wie welke reactie komt geven. Maar toch kom ik telkens weer terug, het is nu eenmaal een gewoonte geworden om hier dagelijks even te lezen en te reageren.
Savi schreef:
Dus op dit forum kom ik voor jullie, de forumsters. Anders was ik wel weg.
De aansluiting en leuke topics (en drukte) vind ik ergens anders.
ChiQ schreef:Ik bedenk me opeens, hoeveel ik van jullie eigenlijk weet.. en jullie van mij. En dat terwijl ik de meeste van jullie nog nooit in het echt heb gezien. Toch 'ken' ik jullie. Weet ik hoe jullie kinderen eruit zien of jullie mannen. Wow. Haha. Jongens, we zitten in een sleur met zijn alle. Ik ben wel eens met veel bombarie weg gegaan. Durf ook eerlijk te zeggen dat het een beetje aandacht trekkerij was. Sorry daarvoor. Ik ben nogal een dramaqueen. Was. Ik ben inmiddels bijna 36, dus ik doe ook maar even normaal maar jeetje. Toch zal ik hier niet snel stoppen. Ik zou ook niet weten waarom. Maar als t op een dag stopt, dan zal ik het denk ik niet echt missen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers