Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar ben jij dankbaar voor?

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 13 Nov 2019 16:58

Waar ben jij dankbaar voor?

Vertel!

Ik moest eraan denken omdat ik in september een aantal dagen met mijn moeder weg ben geweest en ik ga in februari met mijn vader een aantal dagen weg. Ik ben heel dankbaar dat dat nog mogelijk is! Als ik hier dan ook lees dat het voor veel niet meer mogelijk is om dat te doen omdat of hun ouder overleden is of omdat het contact gewoon niet goed is, voel ik mij extra gezegend dat het bij mij nog mogelijk is.
<<

Anoniem271

Bericht 13 Nov 2019 18:33

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Dat ik een huis heb kunnen kopen met mijn vriend en dat ik een heel fijn leven met hem heb.
Dat ik, mijn familie en mijn vrienden (eigenlijk alle belangrijke mensen in mijn leven) gezond zijn.
<<

Anoniem307

Bericht 13 Nov 2019 18:43

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Och jeetje, dat is zo ontzettend veel! Het is lang geleden dat ik voor zoveel dankbaar ben, maar het is ook een heerlijk gevoel dankbaar te mogen zijn voor alles wat me nu, als het ware, ook overkomt.

Ik ben dankbaar voor mijn moeder, omdat ze net dat stukje, wat ik mis, kan overbrengen aan mijn man, waardoor hij zich geliefd voelt in onze relatie/huwelijk. Ik ben dankbaar dat ik elke dag met de trein naar mijn werk en weer naar huis mag. Echt, hoe grandioos is het om de "problemen" aan te horen van 20+. Ik vermaak me opperbest met hun verhalen. Ik ben dankbaar voor mijn werk. De werkgever is op mijn lijf geschreven. Gek dat je dat bedrijf het ene moment voor het gerecht sleept, en het volgende moment perfect snapt waarom je hebt verloren. En dat neem ik niemand kwalijk, maar het inzicht is zo fijn. Ik ben de streber, en de snelste die door de lesstof gaat. Ik gaf al aan dat ik in groep vier een rekentoets als snelste maakte, maar dat moest bekopen met een grote onvoldoende. Ik hoop zo dat anderen niet denken dat ik beter probeer te zijn dan zij. Toen de trainer ook nog aangaf dat het geen wonder is dat hier zo snel doorheen ga, door het verleden met mijn man, maar het in de toekomst mogelijk moeilijker krijg, was ik dankbaar dat ze dat tegenover de groep zei. Ik ben dankbaar en blij. :D
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Nov 2019 18:46

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Ik ben vooral dankbaar dat ik nog leef. Het had zo anders kunnen zijn na 27 dec 2018, ik was net op tijd in het ziekenhuis. Ik denk vaak wat als. En daarom ben ik zo dankbaar dat mijn huisarts meteen actie ondernam.
Afbeelding
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 13 Nov 2019 18:53

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Dat mijn kinderen gezond zijn. Het is niet vanzelfsprekend en ik denk er dagelijks aan hoe gezegend ik ben.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Nov 2019 06:31

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Het meest recente waar ik dankbaar voor ben, is voor de baby in mijn buik die gezond is. ♡
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 14 Nov 2019 13:01

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor mijn gezin :heart:
<<

Anoniem315

Bericht 14 Nov 2019 13:18

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor de weelde waarin we in Nederland leven. We maken ons druk om 100 of 120 km/u rijden. Dat is toch fantastisch?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Nov 2019 13:31

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Hele goede Exo!

Ik ben dankbaar voor mijn gezin, dat we gezonde kindjes hebben mogen krijgen en dat onze ouders en familie in goede gezondheid zijn.
Mijn ergste problemen zijn gewoon first world problems. Niet te klagen dus!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem284

Bericht 14 Nov 2019 13:33

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Wat fijn dat je je zo gezegend daarin voelt, Jada!

Ik ben dankbaar voor mijn gezinnetje. Vriend, dochter en hond. ❤️

Ik ben ook heel dankbaar dat de basis hier op orde is. Allebei een prima baan, leuk huis, kunnen leuke dingen doen. Iets wat ik van huis uit niet per se mee heb gekregen, maar nu wel voor mijn gezin heb.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 14 Nov 2019 16:49

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Een stabiele thuisbasis voor mijn kinderen, sowieso mijn kinderen, mijn man maar ook een fijn netwerk waar zowel ik als mijn gezin op terug kan vallen indien nodig.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 14 Nov 2019 23:11

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Het eerste wat in mij opkomt is mijn zwangerschap 5 jaar geleden. Ongepland en heel onwerkelijk. Een tijd met heftige emoties en moeilijke keuzes. Heftige eerste jaren met veel zorgen om ons kind. Ruim 3 jaar geknokt om dingen op een rij te krijgen, te verwerken en mee om te gaan. Maar oh wat ben ik nu dankbaar voor zijn leven. Nu zijn verjaardag er weer bijna aankomt realiseer mij des te meer hoe bijzonder en waardevol zijn komst een aanwezigheid is. Hij heeft ons zo ontzettend veel gebracht en geleerd. De komst van zijn zusje heeft ons allemaal nog meer verrijkt.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 15 Nov 2019 13:44

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Voor hoe goed we het als gezin hebben. Dat we samen gelukkig en gezond zijn, en dat de meeste in mijn omgeving dat ook zijn.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 15:10

Re: Waar ben jij dankbaar voor?

Dat ik beide ouders en schoonouders heb en we allemaal gezond zijn. En ook dat we het goed hebben als gezin. Mijn man is een lieve man voor mij en een lieve papa voor de kinderen. We kunnen goed rondkomen, hebben een leuk huis en we kunnen genoeg leuke dingen doen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers