11-11; nieuwe vraag over carnaval en Sint Maarten
Vier jij carnaval en/of doe je iets met Sint Maarten?
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Caulfield schreef:Sint Maarten wordt hier helaas niet gevierd. Carnaval ook niet maar dat vind ik niet erg want dat is hoe ik me Armageddon voorstel.
Kees schreef:Sint Maarten wordt hier niet aan gedaan.
Carnaval vier ik wel in een dweilband. Afgelopen weekend al begonnen met de bekendmaking van het protocol (prins, nar, pliessie etc)
Urban Naked schreef:Ach ach ach daar hebben we weer zo een zure van boven de patatgrensCaulfield schreef:Sint Maarten wordt hier helaas niet gevierd. Carnaval ook niet maar dat vind ik niet erg want dat is hoe ik me Armageddon voorstel.
Fred schreef:Urban Naked schreef:Ach ach ach daar hebben we weer zo een zure van boven de patatgrens
Het is boven de 'friet'grens wat je denk ik bedoeld Urban Naked. Boven de rivieren zeggen ze immers patat, dus zeggen ze in Brabant friet (Limburg frieten).
Fred schreef:Urban Naked schreef:Ach ach ach daar hebben we weer zo een zure van boven de patatgrens
Het is boven de 'friet'grens wat je denk ik bedoeld Urban Naked. Boven de rivieren zeggen ze immers patat, dus zeggen ze in Brabant friet (Limburg frieten).
Caulfield schreef:Fred schreef:
Ja en wij van boven de rivieren noemen dat dus de patatgrens.
Dora schreef:Kees schreef:Sint Maarten wordt hier niet aan gedaan.
Carnaval vier ik wel in een dweilband. Afgelopen weekend al begonnen met de bekendmaking van het protocol (prins, nar, pliessie etc)
En dat er geklepperd gaat worden tijdens het MaMi spektakel.
Kees schreef:Dora schreef:
Nou daar doe ik dus niet aan mee hè. Dat is meer een *naam voorzitter* show als wat anders. Gruwelijke vent ?
Kees schreef:Dora schreef:
Nou daar doe ik dus niet aan mee hè. Dat is meer een *naam voorzitter* show als wat anders. Gruwelijke vent ?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers