Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe week

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Nov 2019 09:54

Nieuwe week

Het is alweer maandag. Hoe ziet jullie week er uit?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Nov 2019 09:56

Re: Nieuwe week

Ik ben vandaag vrij. Beetje rommelen in huis en boodschappen doen. Verder een rustige dag vandaag.
Dinsdag, woensdag en donderdag moet ik werken. Donderdagavond na het werk ehbo cursus.
Vrijdag is mijn man jarig en vrij!
Zaterdag in huis opruimen, taart maken en aan het eind van de dag met mijn dochter naar K3.
Zondag vieren we de verjaardag van mijn man.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 04 Nov 2019 10:00

Gefeliciteerd alvast met je man!

Mijn week:

Maandag: vanavond wijncursus.
Dinsdag: Babygym en bibliotheek
Woensdag: Niks
Donderdag: Niks
Vrijdag: Zwager en nichtje nemen O'tje mee voor een middagje vertier dus ik heb middag voor mezelf, waarschijnlijk aan foto's van Amerika zitten.
Zaterdag: M'n man is dagje weg. Ik heb nog geen plannen met zoontje. Tips welkom.
Zondag: Verjaardag van kindje van vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem317

Bericht 04 Nov 2019 10:05

Ma: vrij. Ben wat dingetjes in het huishouden aan het doen. Verder zo nog even het dorp in. Vanavond hebben we een verjaardag.
Di: werken en ‘s avonds hebben we een etentje.
Wo: vrij. Mijn vriend en ik tekenen in de ochtend voor ons geregistreerd partnerschap. Verder zien we wel wat de dag ons brengt.
Do: werken, overleg en sporten.
Vr: werken en dan vanaf ‘s middags heb ik zwangerschapsverlof.
Za/zo: huishouden, boodschappen en verder geen plannen. We zien wel wat de dag ons brengt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Nov 2019 10:08

Dankjewel Marin. Klinkt als een fijne week.

Liv, fijn bijna verlof!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 04 Nov 2019 10:33

Mijn week is een standaardweek:

maandag werken, vanavond kickboksen
dinsdag werken
woensdag thuiswerken
donderdag vrij met Bo, 's avonds naar bokszaktraining
vrijdag Bo gaat voor het eerst een ochtendje wennen op de basisschool, ik breng haar er samen met mijn man naartoe, daarna ga ik door naar mijn werk, mijn man haalt haar weer op.
zaterdag mag ik uitslapen, mijn man gaat naar dansles met mijn dochter. 's Avonds heeft hij een verjaardag, ik blijf lekker thuis.
zondag nog geen plannen. Zijn altijd wel fijne dagen met zijn drieën, we rommelen wat in huis, luisteren muziek (K3, Kinderen voor kinderen, Radio 2) dochter lekker aan het spelen beneden of op haar kamer als wij ook boven zijn en rond een uur of 16.00 gaan we borrelen met zijn drieën.
<<

Anoniem271

Bericht 04 Nov 2019 10:43

Vandaag hele dag werken.

Morgen ben ik vrij. Tussen de middag komt mijn neefje bij mij lunchen en verder ga ik het huishouden doen.

Woensdag middag werken, verder nog geen plannen.

Donderdag heel de dag werken en in de avond bij mijn ouders eten.

Vrijdag heel de dag werken en daarna mijn vriend uitzwaaien, hij gaat een weekend weg met vrienden.

Zaterdag en zondag ben ik alleen. Zondag ga ik naar Feyenoord, verder nog geen plannen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 10:44

Alvast gefeliciteerd met je man Jezzie!
Hoe bevalt de wijncursus Marin?
Fijn Liv! Geniet alvast van je verlof.
Klinkt heerlijk die zondag Carrie, en alvast succes voor woensdag!

Mijn week:
Vandaag: vrije dag, net massage gehad en al een heel stuk met de hond gewandeld, straks wat boodschappen doen. En verder hebben we van het weekend besloten om een nieuwe keuken te gaan kopen. Dus daar ben ik alvast ideeen voor aan het opdoen.
Morgen: vrije dag, hoop dat vriend ook een beetje optijd thuis is, we moeten nog een plank ophangen, en dat is het fijnste om samen te doen, én met daglicht. Verder niet veel plannen.
Woensdag tm vrijdag: werken en verder geen plannen.
Zaterdag: vrije dag, 's morgens eerst bij mijn neefje kijken die moet voetballen (ik ben bijna nooit op zaterdag vrij, en nu kan dat dus een keertje), in de middag verjaardag van dochter van een vriendin, en 's avonds feestje van het voetbalelftal van mijn vriend.
Zondag: werken.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Nov 2019 11:01

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, ochtend heeft N. heeft met school een uitstapje naar de supermarkt, ik heb me opgegeven om mee te gaan. Rest van de dag wat huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: middag oudergesprek op school, daarna foto's maken met mijn collega's met aansluitend een borrel.
Zaterdag en zondag nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 11:25

Maandag: werken
Dinsdag: werken. Dochter trakteert op het kdv. 'S avonds versieren we het huis en zet mijn man het keukentje in elkaar.
Woensdag: dochter is jarig en krijgt van ons dus het keukentje. We vieren het zondag met familie. Ik ben thuis met haar, maar heb nog een afspraak in de ochtend, waardoor oma even komt oppassen.
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met dochter. Poetsen in huis en nog wat boodschappen doen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 04 Nov 2019 11:28

Kreeft schreef:Hoe bevalt de wijncursus Marin?

Heel goed! Het is best wel intensief maar wel over een leuk onderwerp natuurlijk. Heb echt het gevoel dat ik al veel heb geleerd, hoewel het meeste toch ook wel heel logisch is. Ik vind het aardrijkskundige aspect het leukste eraan, weten waar bepaalde wijnen vandaan komen en waarom een wijn smaakt zoals hij smaakt aan de hand van de grond/klimaat/ligging etc. Het hele scheikundige technische van wijnmaken vind ik dan weer lastiger. Over een paar weken examen, dat wordt nog wel even studeren. Oh en het proeven vind ik natuurlijk ook heel leuk al vind ik dat nog steeds wel heel lastig.

Ooh leuk, nieuwe keuken! Zal aan jou wel besteed zijn haha.
<<

Anoniem291

Bericht 04 Nov 2019 12:02

Maandag: zoon is op de peutergroep, ik ben aan het werk thuis. Vanmiddag iets samen doen.
Dinsdag: werken van 09:00 tot denk ik laat. Had gehoopt op tijd thuis te zijn maar er moet zoveel geregeld gaan worden nu de collega die mijn verlof over zou nemen haar proeftijd niet door is gekomen dat ik denk ik tot s avonds laat bezig ben.
Woensdag: s morgens controle bij de verloskundige en daarna misschien even naar de binnenspeeltuin. Even vriendin vragen of ze mee gaat.
Donderdag: werken van 09:00 tot 17:00, s avonds thuis werken.
Vrijdag: werken van 09:00 tot 18:00
Zaterdag: boodschappen doen en gaan de toekomstige babykamer leeghalen en verven. 's avonds uit eten.
Zondag: of nog een keer de muur verven of wellicht al wat meubeltjes in elkaar zetten.
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 12:14

Maandag: werken
Dinsdag: werken, sporten
Woensdag: vrij, in de tuin werken als het goed weer is en s'avonds uitleg spel(len) die ik moet demoën op SpellenSpektakel
Vrijdag: werken, spellen spelen (ook titels die op de stand van de uitgever liggen)
Zaterdag: demoën op SpellenSpektakel
Zondag: demoën op SpellenSpektakel
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Nov 2019 12:17

Maandag: eerste werkdag! M’n zoon gaat een half dagje naar de psz en een half dagje naar mijn moeder, de meiden zijn thuis waar mijn schoonmoeder oppast. ‘s avonds expres geen plannen gemaakt, zodat ik even kan bijkomen.

Dinsdag t/m donderdag: werken. Man heeft avonddienst dus ‘s avonds komt mijn moeder helpen met eten en het spitsuur.

Vrijdag: vrije dag. Ik ga bij mooi weer lekker met de kindjes naar het bos. ‘s avonds komt m’n moeder weer eten (laatste avonddienst van man).

Zaterdag: overdag nog geen plannen, ‘s avonds kaasfondue met vriendinnen.

Zondag: volgens mij wil mijn man naar het Spellenspektakel in de Jaarbeurs, maar ik moet nog even zien of ik daar zin in heb ?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 04 Nov 2019 12:17

Het schiet al op met je zwangerschap Hoochie!

Fred veel spe(e)lplezier!
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 12:21

Maandag: boodschappen en puinruimen na een hectische week en vanmorgen al met de oudste naar de huisarts geweest
Di: werken tot 14.00 en dan om 17.15 weer scholing
Woe: werken en sporten
Do: werken
Vrij: tandarts en huishouden
Za: nog vrij leeg
Zo: naar den Bosch hele dag trainen dochter
<<

Anoniem298

Bericht 04 Nov 2019 12:53

Maandag: vrij, dus beetje aanrommelen in huis, ik moet nog wat pakjes wegbrengen. Verder geen plannen
Dinsdag: sporten, 's avonds werken
Woensdag: werken
Donderdag: overdag sporten, de nieuwe dakkapel wordt (ein-de-lijk) geplaatst, 's avonds werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: geen plannen
<<

Anoniem271

Bericht 04 Nov 2019 13:20

Wauw Elliot, nu al? Succes!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Nov 2019 13:26

Maandag: Vrij, huishoudelijke bezigheden en vanavond sporten.
Dinsdag: Dagdienst
Woensdag en donderdag: Vrij, zonder plannen.
Vrijdag: Dochter hele dag naar de opvang, ik heb een late dienst.
Zaterdag: Als ik oppas kan vinden dan een begrafenis van een bewoner. 's Avonds mee doen met de uitvoering van de steps. Daarna een feestje.
Zondag: Ik hoop uitslapen en 's avonds is de planning dat ik nog weer moet werken.

Werken is allemaal onder voorbehoud, heb bij mijn leidinggevende aangegeven dat het werken me te zwaar wordt en daarover in gesprek wil met hem. Maar krijg er weinig reactie op van hem.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 04 Nov 2019 13:50

Mijn week is deze week anders dan normaal, laatste weken was ik alleen maar hetzelfde aan het typen.

Vandaag heb ik gewerkt tot 11.30, toen mocht ik naar huis, en ik hoef pas donderdag weer. Het is enorm rustig en ik heb veel verlofuren.
Zometeen heb ik oudergesprek van mijn zoon, hij moet dat zelf presenteren en leiden. Daarna ga ik lesgeven, tussendoor thuis koken en eten en dan repetitie geven tot 21u.
Morgen dus lekker vrij, ik ga een stuk wandelen, eten al voorbereiden, zoon heeft in de middag muziekles en mijn ouders komen eten.
Woensdag moet ik spelen op een begrafenismis, daar had ik al vrij voor, en in de avond repetitie. Tussendoor thuis rommelen.
Donderdag dan weer werken tot 12.30 en in de avond geef ik repetitie ipv vrijdag.
Vrijdag ben ik jarig, ga werken en in de middag komt er wat visite en in de avond ga ik met mijn vriend, zoon, ouders en schoonouders uit eten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Nov 2019 14:00

Ise schreef:Wauw Elliot, nu al? Succes!

Jaaa is bizar snel gegaan toch!

♥♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Nov 2019 14:44

Succes Elliot, klinkt als een pittige eerste week met de avonddienst van je man erbij.

Vandaag: vanmorgen naar het bureau geweest met de jongste die kreeg weer prikjes en gaf gewoon geen kik! Daarna nog even bij mijn zusje geweest. Vanavond sporten.
Morgen: werken
Woensdag: thuis met de kinderen, nog geen plannen.
Vrijdag: werken
Zaterdag: high tea met een vriendin
Zondag: nog geen plannen, heerlijk!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Nov 2019 18:32

Ma: inloopochtend van de oudste. Toen snel naar huis want er werd apparatuur opgehaald van m’n mans werk.
Wat sollicitaties verstuurd en mezelf ingeschreven op drie vacaturesites.
Daarna een koffie-afspraak. Toen snel m’n oudste van school gehaald en met hem naar de tandarts. Boodschappen gedaan en nu met wijn op de bank
Di: ik moet naar de tandarts want m’n nieuwe vulling doet pijn. Eind vd middag heb ik m’n afscheidsborrel van m’n werk, in een café in de stad. Aansluitend daar eten met de mensen die blijven hangen.
Wo: m’n schoonouders komen oppassen. Ik vlieg naar Dublin
Do: in Dublin
Vr: in Dublin
Za: in Dublin
Zo: in Dublin
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Nov 2019 19:07

succes met werken weer elliot zal wel wennen zijn

jezzie alvast gefeliciteerd met je man

maandag, vanochtend boodschappen gehaald, en wat andere dingen voor sinterklaas alvast. Huis gedaan en de was gedaan. Nu zit ik even lekker tv te kijken. Vanavond sporten

dinsdag werken

woensdag eerst sporten dan werken en in de middag met mijn ouders naar een meubel winkel ze hebben nieuwe meubels gekocht

donderdag werken. En in de avond naar de intratuin is dan korting avond

vrijdag werken

Zaterdag ga ik met mijn vader 15 km lopen

Zondag langs de oma's van mijn man

fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Nov 2019 23:55

Maandag - gewerkt en verder niks bijzonders
Dinsdag - thuis met zoontje maar nog niet echt specifieke plannen, 's avonds ballet
Woensdag - thuis werken en misschien even naar de stad, 's avonds ballet
Donderdag - thuis werken en misschien even naar de stad (hangt af van donderdag), naar de fysio, en misschien boodschappen doen aansluitend
Vrijdag- thuis met zoontje en wederom nog geen specifieke plannen
Zaterdag - 's morgens meeting met de zomermama's bij een indoor speeltuin, 's middag boodschappen doen, 's avonds komen mijn zwager en zijn vriend wat drinken en spelletjes spelen
Zondag - nog geen plannen
Volgende

Terug naar Algemeen