29 Okt 2019 16:57 door Anoniem290
Wie heeft er een en hoe bevalt hij? Ik heb er gisteren een besteld, met verlenging van mijn Sim only abonnement (kreeg ik een beetje korting). Ik vond een 11 pro wel heel erg duur, dus ben voor de 11 gegaan. Een lila, wat ik best spannend vind, omdat ik hem nog niet in het echt heb gezien (lila, want daarvan was de levertijd het kortst, 2 weken). Meteen een bijpassend hoesje besteld via Ali, dan is die er misschien ook op tijd. De originele iPhone hoesjes gaan bij mij heel snel kapot en zijn heel duur, die van Ali gaan bij mij veel langer mee (voor 3 euro).
Ik heb nu een iPhone 7 en ik ben nogal een gewoontedier, dus ik ben benieuwd of ik erg moet wennen aan het ontbreken van de home knop.
Nu heb ik geheugen tekort en staan mijn foto’s allemaal in de cloud. Echt vervelend, want vaak opent hij ze nu niet. Ik krijg ze ook niet op mijn computer. Heeft me al heel wat gevloek gekost. Als ik nu een nieuw toestel heb met meer geheugen (256 gb), komen ze dan weer op mijn interne geheugen? Dan kn ik ze op mijn computer zetten en van mijn telefoon af halen.