Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

iPhone 11

<<

Anoniem290

Bericht 29 Okt 2019 16:57

iPhone 11

Wie heeft er een en hoe bevalt hij? Ik heb er gisteren een besteld, met verlenging van mijn Sim only abonnement (kreeg ik een beetje korting). Ik vond een 11 pro wel heel erg duur, dus ben voor de 11 gegaan. Een lila, wat ik best spannend vind, omdat ik hem nog niet in het echt heb gezien (lila, want daarvan was de levertijd het kortst, 2 weken). Meteen een bijpassend hoesje besteld via Ali, dan is die er misschien ook op tijd. De originele iPhone hoesjes gaan bij mij heel snel kapot en zijn heel duur, die van Ali gaan bij mij veel langer mee (voor 3 euro).

Ik heb nu een iPhone 7 en ik ben nogal een gewoontedier, dus ik ben benieuwd of ik erg moet wennen aan het ontbreken van de home knop.

Nu heb ik geheugen tekort en staan mijn foto’s allemaal in de cloud. Echt vervelend, want vaak opent hij ze nu niet. Ik krijg ze ook niet op mijn computer. Heeft me al heel wat gevloek gekost. Als ik nu een nieuw toestel heb met meer geheugen (256 gb), komen ze dan weer op mijn interne geheugen? Dan kn ik ze op mijn computer zetten en van mijn telefoon af halen.
<<

ChiQ

Bericht 29 Okt 2019 17:10

Re: iPhone 11

Ik heb de IPhone 11 pro max. Er is niets anders, behalve de scherpte van de camera. Die is amazballs! Mijn vorige iphone x had 256 gb en nu heb ik 500 nog wat. Ik had op mijn x zo'n 20.000 foto's staan en die zijn allemaal overgegaan. Via de cloud lukt dat ook op je nieuwe. Heel blij mee!
<<

Anoniem279

Bericht 29 Okt 2019 18:44

Ik denk dat het niet hebben van een homeknop snel went hoor! Ik heb nu nog de 8+ en heb al een paar keer de XR in handen gehad in de winkel en die bediende ik eigenlijk zo.
<<

Anoniem270

Bericht 29 Okt 2019 18:47

Ik krijg er ook een van mijn werk. Heb/had dezelfde twijfels. Ben heel benieuwd.
Die nieuwe camera lijkt mij wel heel tof!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Okt 2019 19:16

Het missen van een homeknop is alleen lastig wanneer je én een telefoon voor de X-generatie hebt en een van de X-generatie. Voor de rest ben je echt zo gewend. (Ik had eerst een Xr zelf en een 8 van mn werk, nu 2x een Xr)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Okt 2019 19:41

Ik ben van 8+ naar 11 gegaan twee weken geleden en het went enorm snel allemaal. De camera is super fijn!!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Okt 2019 21:40

Wat kost de 11?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem290

Bericht 29 Okt 2019 21:49

Ik ben voor die met 256 gb €906 kwijt. Incl verlenging Sim only voor 2 jaar van 22,50 per maand.

Het was eerst fout gegaan en ze hadden er een van 64 gb besteld, dan kwam ik op 600-zoveel euro. Maar gelukkig kunnen annuleren en de juiste besteld.
<<

Babydoll

Noob

Bericht 30 Okt 2019 12:25

Ik heb de 10 en merk weinig verschil, natuurlijk is de camera wel echt top maar verder vind ik het niet veel verschillen en was ik eigenlijk tevreden met de 10 en had de 11 niet gehoeven.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Okt 2019 18:27

Ik heb mijn XR laten vallen op een plavuizen vloer, zonder hoesje, waardoor hij nu echt goed stuk is (de achterkant en geluid als je belt is raar). Ik twijfel of ik deze zal laten fiksen of dat ik een 11 pro zal kopen omdat die zulke mooie foto's maakt. Ik heb een abonnement van mijn werk dus moet hem los kopen, maar ik vind het wel echt intens veel geld.
<<

Anoniem290

Bericht 31 Okt 2019 09:13

Dat vond ik dus ook Harrison. Ik heb echt lang getwijfeld en me 2 keer door de verkoopster bijna laten overhalen de 11 pro te kopen, maar 1300 euro vond ik gewoon echt zo veel geld. 900 ook, maar het is wel 400 euro minder. En ik ga er nu ook wel echt op vooruit.

Wat balen dat hij kapot is! Ze zijn ook zo kwetsbaar. Ik heb er ook geen verzekering bij genomen, dus proberen niet te laten vallen. Die glazen achterkant vind ik dan wel een beetje jammer, pro heeft geen glas aan de achterkant. Ik vind dat ze zonder hoesje ook heel glad zijn (mijn 7 tenminste). Nadeel van de 11 vind ik wel dat hij dikker is dan de 11 pro. Toch weer net iets meer proppen in je tas ;)

@Chiq, krijg jij jouw pro plus in je WOC?
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 31 Okt 2019 09:42

Harrison schreef:Ik heb mijn XR laten vallen op een plavuizen vloer, zonder hoesje, waardoor hij nu echt goed stuk is (de achterkant en geluid als je belt is raar). Ik twijfel of ik deze zal laten fiksen of dat ik een 11 pro zal kopen omdat die zulke mooie foto's maakt. Ik heb een abonnement van mijn werk dus moet hem los kopen, maar ik vind het wel echt intens veel geld.

Ik heb precies hetzelfde. Tijdens mn zwangerschap op straat flauw gevallen, voorover. Achterkant iPhone X aan gruzelementen. Zat wel een goedkoop sileconen hoesje om, maar helaas. Zit heel erg in twijfel om de 11 te kopen, koop ze wel altijd los... maar hoop geld. Maar vooral de camera vind ik erg interessant
Juli 2019
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2019 10:10

Ik kan me echt nooit voorstellen dat mensen serieus overwegen om zo'n bak geld uit te geven aan een telefoon. :smile:
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2019 10:13

Haha, ik krijg 1x per twee jaar een bedrag van mijn werkgever om een telefoon te kopen en de rest kan ik met fiscaal voordeel betalen. Dus dat scheelt een hoop! De laatste keer had ik ook nog cadeaubonnen van bol.com dus was ik uiteindelijk iets van 180 euro voor de XR kwijt. Dat vind ik helemaal prima. Maar 1300 euro vind ik wel echt veel te veel ja haha!
<<

ChiQ

Bericht 31 Okt 2019 10:57

Mijne was 1600,- maar ik vind, voor iets wat ik élke dag zoveel gebruik, als tv/agenda/contacten/emails eigenlijk álles doe ik erop, echt meevallen. Mijn hele leven staat hierop.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Okt 2019 11:00

ChiQ schreef:Mijne was 1600,- maar ik vind, voor iets wat ik élke dag zoveel gebruik, als tv/agenda/contacten/emails eigenlijk álles doe ik erop, echt meevallen. Mijn hele leven staat hierop.

Dat gaat allemaal ook nog prima met mijn iPhone 6S :^^: Het hangt maar net van je uitgavenpatroon af denk ik. Voor de meeste mensen is €1600 één maand aan woonlasten (en meer).
<<

Anoniem271

Bericht 31 Okt 2019 11:01

Wauw, rond de €1000 of meer voor een telefoon, bizar veel geld.
<<

Anoniem279

Bericht 31 Okt 2019 11:11

Mijn hele leven staat ook gewoon op mijn 8+ hoor, die nog prima een jaar of 2-3-4 mee kan ook ?? Dat is natuurlijk weinig zeggend argument. Ik wil trouwens wel iets kleiners (vind de grootte van de 8+ echt vervelend en ik kan vanaf volgende week weer verlengen), vandaar dat ik wel wat aan het rondkijken ben maar tegenwoordig zijn ál die iPhones zo huge. En duur.
<<

ChiQ

Bericht 31 Okt 2019 11:31

Flo schreef:Mijn hele leven staat ook gewoon op mijn 8+ hoor, die nog prima een jaar of 2-3-4 mee kan ook ?? Dat is natuurlijk weinig zeggend argument. Ik wil trouwens wel iets kleiners (vind de grootte van de 8+ echt vervelend en ik kan vanaf volgende week weer verlengen), vandaar dat ik wel wat aan het rondkijken ben maar tegenwoordig zijn ál die iPhones zo huge. En duur.

Nee, ik vind het geen stom argument, het is wat je ermee doet 2 jaar lang. Snap je? Of nee; eigenlijk zal jij me niet snappen want je hebt een 8 haha, voor jou is t minder belangrijk.
<<

ChiQ

Bericht 31 Okt 2019 11:32

Scandic schreef:
ChiQ schreef:Mijne was 1600,- maar ik vind, voor iets wat ik élke dag zoveel gebruik, als tv/agenda/contacten/emails eigenlijk álles doe ik erop, echt meevallen. Mijn hele leven staat hierop.

Dat gaat allemaal ook nog prima met mijn iPhone 6S :^^: Het hangt maar net van je uitgavenpatroon af denk ik. Voor de meeste mensen is €1600 één maand aan woonlasten (en meer).

?wil je mijn x niet kopen? 256 gb. Klein barstje achterop.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2019 11:32

Ik snap dat inderdaad ook niet. Maar mijn laptop is ook lang zo duur niet en dat is echt mijn hele leven. :smile:
<<

Anoniem279

Bericht 31 Okt 2019 13:47

ChiQ schreef:
Flo schreef:Mijn hele leven staat ook gewoon op mijn 8+ hoor, die nog prima een jaar of 2-3-4 mee kan ook ?? Dat is natuurlijk weinig zeggend argument. Ik wil trouwens wel iets kleiners (vind de grootte van de 8+ echt vervelend en ik kan vanaf volgende week weer verlengen), vandaar dat ik wel wat aan het rondkijken ben maar tegenwoordig zijn ál die iPhones zo huge. En duur.

Nee, ik vind het geen stom argument, het is wat je ermee doet 2 jaar lang. Snap je? Of nee; eigenlijk zal jij me niet snappen want je hebt een 8 haha, voor jou is t minder belangrijk.
Och schat, mijn iPhone 8+ is van november 2017, 2 maanden na de releasedatum aangeschaft. Toen dacht ik inderdaad dat het nieuwste van het nieuwste echt alles was. Inmiddels ben ik van mening dat een tandje minder ook prima kan, en ook prima genoeg is om m’n hele leven in te waarborgen. Maargoed, ieder z’n geld, ieder z’n eigen uitgaven en prioriteren.
Laatst gewijzigd door Anoniem279 op 31 Okt 2019 18:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Okt 2019 18:13

Hier ook nog een 6S, drie jaar geleden van een vriendin overgenomen. Maar hij begint nu toch wel minder te worden helaas, vooral omdat hij bijna vol zit ? ben wel toe aan een nieuwe, maar heb helaas echt geen budget voor zo’n dure. Zou leuk zijn om daar niet zo over na te hoeven denken ?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Kira

Bericht 31 Okt 2019 23:44

Op mijn Huawei staat ook m'n hele leven, hij doet het prima en ik zou dus ook nooit zoveel aan een telefoontje uitgeven.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Okt 2019 23:50

Is dit nu een ‘we zeiken de iPhone af’ topic en iedereen die er een kan kopen?
Volgende

Terug naar Algemeen