Marin schreef:Mijn week is ook weer een normale rustige week. Wel fijn na de vakantie.
Maandag: Zoontje weer naar psz. Ik ga straks boodschappen doen. Vanavond weer wijncursus.
Dinsdag: Babygym. 's avonds alleen thuis.
Woensdag niks bijzonders
Donderdag niks bijzonders
Vrijdag niks bijzonders overdag. 's avonds gaan we naar schoonouders om het verjaardagscadeau van m'n schoonvader op te drinken.
Zaterdag en zondag zijn gewoon nog leeg!
Marin schreef:Joey, nee klopt, ben ik mee gestopt, werd beetje teveel anders. Had vorige cursus zoveel lessen gemist door onze reis naar Amerika en ik wilde 't wel weer oppikken maar dan zat ik al in ander klasje en dat vond ik ook wel jammer, niet meer met de mensen met wie ik de andere vier niveaus had gedaan, dus maar even laten zitten met de wijncursus nu. Wie weet pik ik 't later wel weer op.
Marin schreef:Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.
Joey schreef:Marin schreef:Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.
Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!
Marin schreef:Joey schreef:Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!
Nou, samen gaan? ?
Joey schreef:Marin schreef:Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.
Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers