Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 44 alweer!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Okt 2019 00:27

Week 44 alweer!

Wat zijn jouw plannen voor komende week?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Japie

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 07:07

Re: Week 44 alweer!

Vandaag werken en sporten.
Morgeb werken en komt er daarna een vriendin.
Werken en daarna met zoontje van een vriendin eten en op passen.
Donderdag werken.
Vrijdag naar de fysio, boodschappen doen en 's avonds uit eten met collega's.
Van het weekend langs mn ouders, want mn vader wordt vrijdag geopereerd.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Okt 2019 07:15

M’n eerste week thuis ? M’n man is deze week niet thuis, m’n ouders komen vanaf dinsdag in Amsterdam.

Haha ik probeerde een weekagenda hier te maken maar daar komt dus niks anders in dan hardlopen en wat opruimen en regelen hier en daar :)
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 07:40

Wat lekker, UN!

Ik ga vandaag werken, dochter naar de opvang.
Morgen ook werken, dochter naar opa en oma en 's avonds een vergadering van het kdv.
Woensdag: vriend werkt thuis, 's ochtends 1r keer naar een dietist en 's middags naar het ziekenhuis. Ik krijg een spannende uitslag, dus mijn vriend gaat mee. Dochter gaat even spelen bij mijn schoonzus.
Donderdag; werken en dochter naar de opvang.
Vrijdag: vrij en nog geen plannen.
Weekend; naar mijn ouders en misschien de verjaardag van mijn nichtje vieren.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Okt 2019 07:43

Vandaag: weer werken na een week vakantie.
Morgen: ook werken, daarna nog een vergadering tot in de avond.
Woensdag: werken en wat dozen inpakken.
Donderdag: werken, in de middag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!
Vrijdag: mijn laatste dag werken. Daarna begint mijn verlof?.
Zaterdag: dingetjes doen in het nieuwe huis. Zullen voor mij vooral wat kleine klusjes zijn. En zorgen voor degene die wel het zware werk doen ?.
Zondag: hetzelfde als zaterdag.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 07:50

@gekkie succes in het ziekenhuis
@sl succes met verhuizen!
@un ik vind het zo stoer van je! Sinds je de eerste keer het gepost hebt,ben ik er zelf ook erg mee bezig om een pauze te nemen.

Ik heb een drukke week, man is in het buitenland.

Maandag: huis op orde/was, boodschappen etc.pruiken en haarstukken voorbereiden en savonds technische doorloop in theater.

Dinsdag: kinderen na school naar oma, ik werken en vandaag 17.00 theater in (kapsels en zelf optreden) generale

Woensdag: werken en clubjes kinderen
Donderdag: werken en première
Vrijdag : s ochtend mantelzorg , thuis werken en savonds theater in. Op het dorp is het ook nog Halloween dus huis moet nog versiert,kids schminken etc. Man weer thuis eind van de dag!
Zaterdag : overdag thuis, training voor beide kinderen in de ochtend en weer voorstelling savonds
Zondag: hopelijk uitslapen en s middags een receptie
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Okt 2019 08:55

Lekker UN! Hopelijk worden je volgende weken wat productiever maar zo'n weekje als nu is ook wel eens lekker.
Sterkte met je vader Japie.
Jij ook sterkte met de uitslag Gekkie. Hopelijk is het niets ernstigs.
Wat fijn, verlof, summerlovin. En dan ook nog in een nieuw huis lekker aanrommelen.
Wat een drukke week Bolus26, en dat in je eentje. Leuk wel met die theater voorstelling. Succes!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 28 Okt 2019 08:59

Maandag: werken! Voor het eerst in jaren dat ik op maandag werk. Heb m'n vrije maandag omgeruild voor de woensdag, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij dus! Nog geen plannen. Bij goed weer lekker een stuk fietsen met m'n dochter denk ik.
Donderdag: werken
Vrijdag: in de ochtend naar fysio en 's middags komt Esperanza naar ons huis kijken
Zaterdag: naar Ikea
Zondag: wokrestaurant met de schoonfamilie vanwege een oom die met pensioen gaat
❤️ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Okt 2019 09:05

Vandaag vrij, weinig plannen. Vanavond sporten.
Morgen: Dagdienst, 's avonds op de bank.
Woensdag: Vrij, nog geen plannen.
Donderdag: Dagdienst.
Vrijdag: Dochter hele dag naar de opvang, ik heb een vergadering en daarna met collega nog even wat testen maken.
Zaterdag: ochtend werken, daarna even voetbal kijken bij mijn man.
Zondag: wederom de ochtend werken en 's avonds willen we met mijn ouders uit eten. Maar dat moeten we ze nog vertellen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Okt 2019 09:09

Mijn week is ook weer een normale rustige week. Wel fijn na de vakantie.

Maandag: Zoontje weer naar psz. Ik ga straks boodschappen doen. Vanavond weer wijncursus.
Dinsdag: Babygym. 's avonds alleen thuis.
Woensdag niks bijzonders
Donderdag niks bijzonders
Vrijdag niks bijzonders overdag. 's avonds gaan we naar schoonouders om het verjaardagscadeau van m'n schoonvader op te drinken.
Zaterdag en zondag zijn gewoon nog leeg!
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 09:15

Maandag: werken.
Dinsdag: met mijn moeder, oma en zoon op bezoek bij mijn zwangere zusje die boven in Groningen woont. Daar zijn we dus de hele dag mee bezig. Vriend is voor zijn werk weer naar België voor een nacht.
Woensdag: werken, waarschijnlijk de avond lekker vrij of anders in ieder geval op tijd klaar.
Donderdag: ik ben eigenlijk vrij, maar een collega wil graag ruilen. Ligt aan de gastouder van zoon of dat kan.
Vrijdag: misschien vrij dus. Anders hele dag werken.
Zaterdag: zoon en vriend in de ochtend naar de kapper en barbier en ik wil dan vragen of ze een tof idee voor mijn kapsel hebben. Verder boodschappen doen en ik moet om 17:00 werken.
Zondag: vrij.
10.04.17
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Okt 2019 10:43

Vandaag: ochtend huishouden en wat boodschapjes. Vanmiddag zwemles middelste. Vanavond cursus op de school van de meiden.
Morgen: teamoverleg in de ochtend, in de middag dansles van de oudste, het is kijkles, dus we mogen allemaal mee. Morgenavond sporten.
Woensdag; sporten, in de middag gaan de middelste en de oudste naar een Halloween discoparty. In de avond niks.
Donderdag: grote boodschappen en in de middag de slaapdienst in.
Vrijdag: in de ochtend weer de slaapdienst uit, sporten en winkelen voor Sint. In de avond hockeytraining van de oudste.
Zaterdag: hockeywedstrijd en skiles van de oudste, in de avond niks.
Zondag; dagje Efteling!
3 dochters van 12, 9 en 8 jaar 🖤
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 10:47

Marin schreef:Mijn week is ook weer een normale rustige week. Wel fijn na de vakantie.

Maandag: Zoontje weer naar psz. Ik ga straks boodschappen doen. Vanavond weer wijncursus.
Dinsdag: Babygym. 's avonds alleen thuis.
Woensdag niks bijzonders
Donderdag niks bijzonders
Vrijdag niks bijzonders overdag. 's avonds gaan we naar schoonouders om het verjaardagscadeau van m'n schoonvader op te drinken.
Zaterdag en zondag zijn gewoon nog leeg!

Hey ik vraag me ineens af. Doe je geen cursus Spaans meer? Hoe heb je het gevonden?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 10:51

Maandag: vanavond sporten
Dinsdag: naar m'n ouders om laptop op te halen, mijne is kapot en dat solliciteert lastig
Woensdag: babyzwemmen
Donderdag: in de avond sporten
Vrijdag: geen plannen
Weekend: geen plannen, vriend is zondag weg, dan ga ik denk ik ook wat sociaals doen.

En verder werk ik nog steeds niet, paar gesprekken gehad die nog tot niets hebben geleid. Ik ga nu minder kieskeurig worden en elke dag minimaal een sollicitatie versturen. Mijn week ziet er namelijk altijd als bovenstaande uit en ik vind er niks aan ?. Alleen de dagen met kind vliegen op een of andere manier voorbij waarbij ik weinig tijd heb (maak) om te solliciteren. Dat gaat nu dus veranderen. Dat m'n laptop voor de vakantie kapot is gegaan, helpt niet erg mee.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Okt 2019 11:03

Joey, nee klopt, ben ik mee gestopt, werd beetje teveel anders. Had vorige cursus zoveel lessen gemist door onze reis naar Amerika en ik wilde 't wel weer oppikken maar dan zat ik al in ander klasje en dat vond ik ook wel jammer, niet meer met de mensen met wie ik de andere vier niveaus had gedaan, dus maar even laten zitten met de wijncursus nu. Wie weet pik ik 't later wel weer op.
<<

Anoniem321

Bericht 28 Okt 2019 11:05

Goedemorgen, iedereen een fijne week gewenst.
Mijn week:
Maandag: werken, 's avonds crossfit
Dinsdag: werken, 's avonds total body
Woensdag: werken, 's avonds niks.
Donderdag: zoon heeft weer proefdraaidag op school, ik heb vrij. Eerst poetsen, dan even shoppen. 's Avonds yoga.
Vrijdag: werken, daarna voor nieuwe acrylnagels. 's Avonds crossfit.
Weekend: nog geen plannen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 11:08

Marin schreef:Joey, nee klopt, ben ik mee gestopt, werd beetje teveel anders. Had vorige cursus zoveel lessen gemist door onze reis naar Amerika en ik wilde 't wel weer oppikken maar dan zat ik al in ander klasje en dat vond ik ook wel jammer, niet meer met de mensen met wie ik de andere vier niveaus had gedaan, dus maar even laten zitten met de wijncursus nu. Wie weet pik ik 't later wel weer op.

Ooh heb je 4 niveaus gedaan? Wat leuk! Dan is het wel jammer ja om bij anderen te komen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Okt 2019 11:17

Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 11:25

Marin schreef:Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.

Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 11:34

De weken gaan snel!

Mijn week:
Vandaag: vrije dag. Lekker saai, het weekend heb ik gewerkt en was vriend vrij, die is vandaag werken, en nu ben ik vrij. Maar misschien kon hij eerder stoppen en is hij optijd thuis. Verder dan wat boodschappen doen en was opruimen heb ik geen plannen.
Morgen: werken tot 18 uur, en daarna samen met mijn vader naar een neef, op kraamvisite.
Woensdag en donderdag: werken en verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag. Vriend werken, dus hoop dat we ‘s avonds samen iets gaan doen.
Zaterdag: werken en daarna een feest van mijn (andere) neef.
Zondag: vrije dag, en deze wordt sowieso samen voor mijn vriend en mij! Is wel 3 weken geleden dat we een dag samen vrij waren. Ik denk lekker ergens uitgebreid lunchen.
<<

Anoniem271

Bericht 28 Okt 2019 11:55

Vandaag werken en straks lekker voor het eerst echt koken in ons nieuwe huis. Vanavond plof ik op de bank.

Morgen vrije dag. Ik ga in ons oude huis een beetje schoonmaken en verder doe ik rustig aan.

Woensdag hele dag werken.

Donderdag werken tot 12 en dan heb ik weekend. In de middag komen ze van de woningbouw ons oude huis inspecteren en de sleutels ophalen, dan is dat ook eindelijk afgesloten.

Vrijdag/zaterdag/zondag genieten van ons nieuwe huis en verder zien we wel. Niks moet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 28 Okt 2019 11:55

Joey schreef:
Marin schreef:Ja! Niet van die officiële CEFR niveaus hoor, weet niet precies waar ik nu zou zitten maar iig vier niveaus van wat zij aanbood. Denk dat ik wel een keer door ga maar zou het allerliefst gewoon een keer zo'n intensieve cursus in Spanje zelf doen van één a twee weken. Misschien gun ik mezelf dat wel een keer als dat qua man&kind kan.

Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!

Nou, samen gaan? ?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Okt 2019 11:59

Marin schreef:
Joey schreef:Dat is ook echt een droom van mij ?. Mijn vriend heeft dat gedaan in Guatemala tijdens z'n wereldreis!

Nou, samen gaan? ?

Ik heb het de komende jaren nog niet op de planning ? het blijft voorlopig nog een droom ?
<<

Anoniem301

Bericht 28 Okt 2019 11:59

Joey schreef:

Ik heb dit vroeger gedaan, had 4 weken Barcelona geboekt (ben eerder terug gegaan) maar de tijd dat ik er was was het zo tof! Ik spreek overigens geen Spaans nu :smile: Maar het was echt een mooie ervaring.

vandaag: werken en vanavond naar kickboksen
dinsdag: werken, 's avonds neem ik een vriendin mee nog voor haar verjaardag naar Joker in de bioskoop
woensdag: werken, 's avonds geen plannen
donderdag: vrij met Bo, weet nog niet wat we gaan doen. s' Avonds met 2 vriendinnen uit eten in Utrecht
vrijdag: werken, 's avonds is mijn man weg, ik ga als Bo in bed ligt lekker op de bank hangen met wijn, chips en Netflix
zaterdag: met Bo naar dansles, erna de weekboodschappen halen. Vanaf een uur of 16.00 thuis borrelen met z'n drietjes
zondag: nog geen concrete plannen, wil wil graag naar de kerk
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Okt 2019 12:06

Maandag ziekenhuis ochtend. Zit ik nu ook

Dinsdag werken

Woensdag werken en sporten

Donderdag werken

Vrijdag werken