Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Okt 2019 10:53

Weekend!

Wat zijn jullie plannen?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 10:54

Re: Weekend!

Joejoee! Fijn weekend ladies.

Vanavond de verjaardag van mijn beste vriendin, ze wordt 30 dus dat is leuk. Morgen beetje uitslapen dan naar een festival van ADE. Zondag lekker chillen! Ga uitgebreid koken en lekker rommelen in huis.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Okt 2019 10:55

Ik heb al weekend. ?
Vanochtend bezig met het huishouden.
Straks uit school komt er een klasgenootje van mijn dochter mee. Moeder had gevraagd of ik wilde oppassen. Zij past ook wel een op mijn dochter. Ze kunnen altijd leuk spelen.
Vanavond ga ik wokken met mijn collega's .

Morgenochtend boodschappen.
Verder hebben we geen plannen. Lekker rustig weekend ?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Okt 2019 10:56

Klinkt als een gezellig weekend Harrison!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 10:57

Vandaag naar de opticien.
Morgen met de vriendinnen+ aanhang eten en escaperoom. Hopelijk, want gister meldden 3 van de 8 dat ze niet fit zin ☹️.
Zondag nog geen plannen.
Ergens in het weekend nog even naar de pake van m'n vriend. En ik wil misschien nog even naar m'n ouders oid.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Okt 2019 10:57

Fijn weekend iedereen!

Ik ben druk bezig met inpakken. M'n man is nog even een ochtendje aan 't werk en zoontje is naar psz. Daarna gaan we rijden naar de Ardennen, waar we een weekje met mijn familie door zullen brengen in een 'kasteel' (volgens m'n zoontje). Heb er zin in!
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 10:59

Weekendd!! Althans, om 17.00u dan :)

Vanavond even een klein rondje hardlopen, verder geen plannen.

Morgenochtend naar de kapper en morgenavond vieren M. en ik een feestje thuis.
We waren in juni 5 jaar getrouwd en zijn straks in januari 10 jaar samen.
Een goede reden om een feestje te doen, zonder kindjes, alle vrienden en onze ouders/zus bij elkaar :banaan:

Zondag uitbrakken :angel: . Nog wel een stukje hardlopen denk ik.
Mijn schoonouders blijven logeren, dus die zullen er zondag ook nog een deel van de dag zijn.

Jezzie, geniet van je rustige weekend!
Harrison, veel plezier bij ADE!
Joey, fingers crossed dat het doorgaat morgen! Veel plezier alvast :)
<<

Anoniem313

Bericht 18 Okt 2019 11:02

Oh heerlijk Marin, zo’n groot familiehuis? Jullie zoeken altijd mooie plekjes uit volgens mij!

Wij zitten in de gare puinhoop van een verhuizing :smile: Ik heb er wel lol in, op een dag als nu waarop de kinderen naar school zijn en ik thuis kan klussen. Muziekje aan en geregeld koffiedrinken terwijl het huis steeds mooier wordt, leuk hoor.
De komende dagen zijn meer van dat. Morgen komen mijn schoonmoeder, schoonzus en zwager langs om te kijken en te helpen. Zondag komen mijn ouders en die nemen de kinderen mee tot donderdag dus dan heb ik volop de tijd om alles te doen. En veel te badderen met een glas wijn balancerend op de rand, want dat kan hier goed heb ik al gemerkt.
Oh ja en we gaan veel bezorg en afhaal eten want de keuken doet het niet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Okt 2019 11:08

Vandaag: Ik had vanmorgen een werk afspraak en daarna een privé afspraak staan. Zometeen lunchen met een vriendin. Verder nog geen plannen.

Het hele weekend dagdiensten; zondagavond gaan we eten en spelletje doen bij vrienden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Okt 2019 11:08

Ja we zijn ook met een grote familie (12en) dus moet ook wel. Ik vind dat soort vakantiehuizen ook altijd heerlijk. We zoeken ze tegenwoordig echt specifiek op grote keukens, eettafels, genoeg banken en het liefst ook een jacuzzi en bioscoopzaal (de Wii gaat ook weer mee). Op alle weersomstandigheden voorzien!

Leuk dat er al wat mensen komen kijken naar jullie huis. Klinkt als een druk maar goed weekend!

Snirp, gefeliciteerd en veel plezier op jullie feestje!
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 11:22

Caulfield schreef:Oh heerlijk Marin, zo’n groot familiehuis? Jullie zoeken altijd mooie plekjes uit volgens mij!

Wij zitten in de gare puinhoop van een verhuizing :smile: Ik heb er wel lol in, op een dag als nu waarop de kinderen naar school zijn en ik thuis kan klussen. Muziekje aan en geregeld koffiedrinken terwijl het huis steeds mooier wordt, leuk hoor.
De komende dagen zijn meer van dat. Morgen komen mijn schoonmoeder, schoonzus en zwager langs om te kijken en te helpen. Zondag komen mijn ouders en die nemen de kinderen mee tot donderdag dus dan heb ik volop de tijd om alles te doen. En veel te badderen met een glas wijn balancerend op de rand, want dat kan hier goed heb ik al gemerkt.
Oh ja en we gaan veel bezorg en afhaal eten want de keuken doet het niet.

Je zou bijna zin krijgen in verhuizen als je dit leest. Succes!

Veel plezier Marin :) leuk!
Gezellig Burn en werkze.
Leuk Snirp gefeliciteerd en veel plezier!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Okt 2019 11:22

Oh lekker marin weekend weg

Fijn weekend allemaal

Ik ben bijna weekend. Vanmiddag even dorp in

Morgen eerst sporten daarna rijden we naar Hoorn daar is nu een telekids tentoonstelling lijkt ons wel leuk

Zondag nog geen plannen
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 18 Okt 2019 11:25

Ik ga vanavond naar de bingo bij jou in het dorp Jezzie!

Morgen en zondag niet echt plannen. M'n vriend moet werken beide dagen en ik heb nog niks bedacht voor mij en G.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 11:25

Fijn weekend dames!
Leuke plannen Harrison! Heerlijk dat je zondag dan niets gepland heb, hou van die zondagen.
Heb je al een beetje je draai gevonden in het huis Caulfield?
(Nog) gefeliciteerd Snirp! Veel plezier met jullie feest.
Fijn weekend met je familie Marin!

Mijn weekend is vandaag met een vrije dag, morgen en zondag werk ik. Maandag en Dindag wel weer vrij.
Vandaag niet veel bijzonders, net een flinke wandeling met de hond gemaakt, zometeen wat boodschappen en een bestelling ophalen. En vanavond uit eten met vrienden. Hopelijk van te voren wat borrelen. Maar ligt eraan hoelaat vriend thuis is van zijn werk, en hoelaat de oppas van de vrienden er is. Zou eigenlijk ook nog gaan lunchen met een vrienden, maar die afspraak is verzet.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 12:48

Je maakt er wel wat leuks van verhuizen, Caulfield :)
Marin, veel plezier met jullie weekje weg!
Veel plezier met jullie feest, Snirp!

Mijn weekend:
Vandaag ben ik vrij. Ik heb beneden alles gepoetst, de bedden boven verschoond en nu lig ik in bad. Vanavond ga ik uit eten met Zonnetje. Zin in!
Morgen heeft de jongste turnles en in de namiddag gaan we naar vrienden op kraambezoek die vorige week een baby'tje hebben gekregen.
Zondag gaat de oudste naar de Chiro, wij gaan dan met de jongste een boswandeling maken.

Fijn weekend allemaal!
2012 & 2016
<<

Tompouce

Kletskop

Bericht 18 Okt 2019 13:10

Hahaha, Caulfield. Herkenbaar. Ik heb nu zo'n badplank gekocht. In het weekend brengt mijn man wijn en hapjes en doordeweeks thee en chocolade ?. Boekje/tablet erbij. Héérlijk.

Hier begint de schoolvakantie!
Bewust niks gepland, vooral uitslapen en verder zien we wel. Het schijnt mooi weer te worden (al zou je dat nu niet zeggen... Het gaat hier tekeer!) Maar als het lekker weer wordt gaan we veel fietsen en wandelen denk ik.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Okt 2019 13:18

Fijn weekend allemaal!

Ik ben vanmorgen even naar het winkelcentrum geweest met N. Eind van de middag komt m'n stiefdochter en vanavond ga ik pannenkoeken bakken en Dance Dance Dance kijken.
Morgenmiddag komt m'n schoonzus op visite en eind van de middag komt Sushi naar m'n huis kijken en daarna gaan we borrelen.
Zondagmiddag ga ik met Esperanza naar de jubileumfilm van Friends en we willen een Airbnb boeken voor onze vakantie naar New York. Duurt nog een halfjaar, maar het kan maar geregeld zijn.
❤️ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Okt 2019 13:29

Vanmorgen booschappen gedaan, zojuist wat huishouden en vanmiddag nog bij dochtertje van vrienden op verjaardag. Misschien dat er vanavond een paar vrienden komen borrelen.
De rest van het weekend nog geen plannen. Ook wel een keer fijn na de drukke weekenden die we de afgelopen 2 maanden hebben gehad.
Maart 2014
Februari 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 13:29

Heerlijk weekend!

Hier niet ?.

Zo de oudste van school halen dan de meisjes bij mijn ouders brengen en ik ga richting werk. Gelukkig maar tot 19.00 uur.

Morgen ochtend uitslapen. Was al moe en dan afgelopen nacht nog wek advies bij de oudste gehad. Morgen weer late dienst en zondag ook en dan vakantie ?
2014 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 13:43

Fijn weekend allemaal!

Vandaag was ik al vrij. Ik ben vanmorgen eerst naar acupunctuur en shiatsu geweest. Daarna boodschappen gedaan. Verder regent het behoorlijk hier dus ik doe verder vandaag niet zoveel meer.

Zaterdag: bestaat tussen 10.15 en 14.45 uit voetbal voor de jongens. Daarna een hoop was wegwerken en vind ik ook wel goed.

Zondag: uitslapen en even naar mijn opa & oma voor een bakkie koffie.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Okt 2019 17:05

Savi schreef:Ik ga vanavond naar de bingo bij jou in het dorp Jezzie!
.

Ik zag het ergens voorbij komen. Wat leuk dat je daar heen gaat. Ik wist helemaal niet dat dat hier was haha.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem271

Bericht 18 Okt 2019 19:04

Fijn weekend dames!

Bij ons is het vooral klussen in ons nieuwe huis. Vandaag al heel de dag geweest, net thuis en voor vandaag laten we het even zo. Morgenochtend weer terug. Tussen het klussen door gaan we morgenavond naar een voetbalwedstrijd.
<<

Anoniem298

Bericht 18 Okt 2019 20:26

Fijn weekend, dames!

Ik ga morgenochtend eerst sporten, ‘s middags op kraamvisite bij mijn broer en schoonzus voor mijn kersverse nieuwe neefje ? en ‘s avonds ga ik uit eten met mijn vriendin. Zondag ga ik met mijn man uit eten, even tijd voor ons samen want dat hebben we heel hard nodig.
<<

Anoniem317

Bericht 18 Okt 2019 21:34

Vandaag: ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en vanavond even lekker niks.
Morgen: huishouden en wat rommelen in de babykamer.
Zondag: alle babykleding wassen en verder nog geen idee.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Okt 2019 22:37

We gaan morgen weer logeren, dit keer 2 nachten in Breda.
Zaterdag: boodschappen doen, lekker aan kneuteren met zijn 4-en en aan het eind van de middag komt de broer van mijn vriendin gaan we frietjes eten en gezelschapsspelletjes doen

Zondag: Als het een beetje weer is naar het bos, anders gaan we in de middag een uurtje bowlen ofzo....

Maandag: hebben de kinderen nog een studiedag en gaan we naar de Efteling.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Volgende

Terug naar Algemeen