Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Sep 2019 08:44

Regelmatig merk ik in het dagelijks leven hoe ik verbonden ben met het forum.

Wanneer ik niet kan slapen denk ik vaak aan Frankie. Zij schreef hier ooit dat ze slapen echt haar hobby is. Als ik niet in slaap kan komen denk ik aan die woorden en ik val ik daarna daadwerkelijk makkelijker in slaap ?.

Wanneer ik langs een bepaalde winkel rijd, denk ik aan Spencer. Wanneer de wc-rol verkeert hangt denk ik aan Carrie. Als ik hardloop denk ik aan Caulfield en aan Exo.

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Sep 2019 08:57

Re: Waar en wanneer denk jij aan welke forummer?

Bij bepaalde woonplaatsen aan: Lady, Savi, Saga, Kees, Carrie/AMM/Bliss en dit rijtje vul ik vast wel aan.

Ik denk bij 't hardlopen ook vaak aan Exo, Caulfield en ook aan Minx.

Laatst luisterde ik Bloc Party en dacht ik ook aan Caulfield (terwijl ik langs de plaats van Savi reed haha).

In Canada dacht ik steeds aan Flo, zeker toen ik bij de Tim Hortons koffie ging kopen.

Ik kom vast nog op meer want ik heb wel meer van dit soort dingen ja.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Sep 2019 09:24

Oh wat grappig! Tijdens het hardlopen denk ik aan niemand. Maar afgelopen weekend kwam ik met de trein door Heemstede-Aerdenhout en toen dacht ik wel even aan Marin. En toen ik deze week begon met mijn nieuwe schema voor krachttraining dacht ik aan Harri en Claire en Lady en vroeg ik me af of zij ook zo onhandig zijn met die stang met de hip thrusts. Aan Carrie denk ik die ene keer per maand als m’n eyeliner een keer goed zit. Als ik Finley Spritz zie staan in de AH denk ik aan Isles.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Sep 2019 09:40

Als ik Zweedse balletjes eet in het restaurant daar denk ik aan Spencer.

Als ik 24 uur op de ER kijk denk ik aan Lady.

Als wij bij mijn schoonouders zijn denk ik aan Meneer de Uil. Als ik het me goed herinner is dat haar woonplaats.

Mijn oude werk was hetzelfde als dat van Flo.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Sep 2019 09:59

Haha Caulfield, in welk opzicht onhandig? Hangt denk ik ook van het gewicht af, met hoeveel kg doe jij ze?

En ik denk inderdaad ook bij veel woonplaatsen aan bepaalde forummers. En bij Zwarte Cross denk ik aan Bliss en Toet.

<<

Anoniem284

Bericht 26 Sep 2019 09:59

*
Laatst gewijzigd door Anoniem284 op 01 Okt 2019 21:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Sep 2019 10:04

Haha, Caulfield, ja sowieso. Ik snap niet hoe mensen dat zo soepel doen. In m’n gym hebben ze een speciaal hipthrust bankje waardoor je wel makkelijker onder de stang komt maar de gewichten er aan krijgen terwijl die stang ligt vind ik nog steeds een uitdaging.

Bij een aantal forummers denk ik aan ze als ik in hun woonplaats ben. Zoals Marin, Lady, Frankie, Caulfield. Laatst was ik aan het tanken en moest ik aan Bliss denken haha! Op dezelfde dag reed ik langs je woonplaats (oude huis) dus dat was toevallig.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Sep 2019 10:07

Ik doe ze altijd aan de stang en rol die dan over mijn benen, maar dan heb je wel wat grotere/hogere gewichten nodig.

Ik denk ook aan mensen bij verschillende woonplaatsen. Verder weet ik het eigenlijk niet!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Sep 2019 10:27

June schreef:Ik doe ze altijd aan de stang en rol die dan over mijn benen, maar dan heb je wel wat grotere/hogere gewichten nodig.

Ik denk ook aan mensen bij verschillende woonplaatsen. Verder weet ik het eigenlijk niet!

Ja zo doe ik dat ook inderdaad.

<<

Anoniem313

Ja nou dat dus, ik krijg de gewichten wel aan de stang maar vervolgens de stang over mn benen rollen en dan de correcte houding aannemen, daar zitten meerdere afslagen down south in voor mij. En gisteren was ik dat stukje kwijt dat je eromheen kan rollen dus nu heb ik pijn.
<<

Anoniem313

Vanaf nu ga ik daarbij ook aan jou denken June.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Sep 2019 11:07

Ohh ja dat snap ik dat je nu pijn hebt! Hoe zwaar hipthrusten jullie? Ik nu met 80 kg, als ik daar niks tussen heb is alles beurs. En schijnbaar moet het veel zwaarder kunnen, moet je je voorstellen hoe dat voelt. Ik zie soms hele petit vrouwen met 140 kilo hipthrusten.

Zoals June het zegt doe ik het ook en soms nog een beetje omhoog “wiebelen” zodat ik goed lig.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Sep 2019 11:39

Ise schreef:Als wij bij mijn schoonouders zijn denk ik aan Meneer de Uil. Als ik het me goed herinner is dat haar woonplaats.

Oh wel ja? Nu ben ik wel benieuwd of dat inderdaad klopt.
Ik denk aan jou als ik wat zie of hoor van RKC.

Aan June denk ik als ik door haar geboortedorp rijd, of eigenlijk neem ik aan dat je in G bent geboren, haha...en anders denk ik op de verkeerde plaats aan je.
Al kan het zomaar zijn dat ik vanaf nu bij iedere ambulance die ik zie, aan Lady moet denken.
Van de week moest mijn vriend in Houten werken en toen dacht ik aan Carrie en Bliss, maar dat was dus nu gewoon toevallig zo een keer.

Oh en als ik Harry Potter zie of lees, denk ik aan Azi.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem316

Bericht 26 Sep 2019 11:46

Als ik een ui snijd, denk ik vaak aan Marin. Die had ooit eens een filmpje gepost over hoe je nou een uit snipperde haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Sep 2019 12:13

Haha wat grappig en toen kon ik nog niet eens echt goed snijden.

Ik denk bij die typische Groningse huizenstijl die je veel in ZH (dorpje) vind aan jou.

Als ik een (Amsterdams) bruidspaar op een fiets zie, denk ik aan Harrison. Terwijl je dat helemaal niet wilt haha.
<<

Anoniem271

Bericht 26 Sep 2019 12:35

Meneer de Uil schreef:
Ise schreef:Als wij bij mijn schoonouders zijn denk ik aan Meneer de Uil. Als ik het me goed herinner is dat haar woonplaats.

Oh wel ja? Nu ben ik wel benieuwd of dat inderdaad klopt.
Ik denk aan jou als ik wat zie of hoor van RKC.

De stad van PSV? Of in ieder geval daar in de buurt?
<<

Anoniem279

Bericht 26 Sep 2019 13:00

Als het ergens over reizen naar de USA gaat, of highschool in de USA, denk ik vaak aan Marin.
Ik kom ook weleens op station Heemstede-Aerdenhout en dan denk ik ook aan Marin.
Bij die grote Zweedse woonwinkel denk ik aan Spencer en aan Magnolia (die hier waarschijnlijk allang niet meer komt)
Als we met de auto op weg naar familie langs een bepaalde Friese plaats met een J komen, denk ik aan ... (oh wow, ik ben je nieuwe forumnaam ineens kwijt!)
Als ik iemand met pluizige, onverzorgde krullen zie, dan denk ik: Jij moet eens met Carrie praten
Tijdens m’n rijlessen, in de aanloop naar m’n examen toe denk ik vaak even aan Marin (haha, ik denk vaak aan jou, heb je het door? ?)
Als ik een vacature van mijn functie maar bij een totaal andere organisatie (maakt niet eens uit welke) tegenkom, denk ik op de één of andere manier vaak aan Ise
Als ik weer eens last van mijn buik heb en als ik bewust ingrediënten op etiketten aan het uitpluizen ben, denk ik vaak aan Oreo.
Bij Zweden denk ik aan Roodkapje
Bij Ajax denk ik aan Radler

En zo kan ik denk ik nog wel úren doorgaan ?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 13:01

Ik ben het Flo!

Ik was laatst in Lemmer en daar zit nu dat ene cafetaria. Ik haalde Duplo op in een woonwijk en toen ik de hoek om kwam zat dat cafetaria daar ineens! En toen dacht ik aan jou!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Sep 2019 13:05

Wow Harri, ik vind 80 kg al heel veel. Ik doe het met 50 kg. Wel drie sets van 12 dan.

Savi, ik denk natuurlijk ook al jou, altijd wanneer ik langs de rotonde rijd! Ik ga ook diensten draaien in jouw woonplaats trouwens :).

<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 13:07

Daar was ik al benieuwd naar Lady. Hopelijk kom ik je nooit tegen. Of nouja, wel tegen, maar heb ik je niet nodig.

Mijn werk zit op hetzelfde industrie terrein. De oude post zat om de hoek, nu is het iets verplaatst.
<<

Anoniem279

Bericht 26 Sep 2019 13:07

Jaaaa jij, Savi! Het lag op het puntje van m’n tong, maar hetkwam er niet uit haha! Wat grappig trouwens van die cafetaria. Ik roep nog steeds dat ik daar een keertje heen wil, was de beste snackbar hier destijds en zo jammer dat hij helemaal naar Lemmer is verhuisd. Maar ik ben wel een beetje bang dat ‘t uiteindelijk gaat tegenvallen. En om nou alleen voor een patatje daarheen te gaan...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Sep 2019 13:08

Kan je jouw huis jou vanaf de weg zien liggen Savi? Ik heb elke keer hetzelfde gesprek in m'n hoofd als ik langs rijd. Misschien dit huis. Of dit huis. Zou ze hier wonen? Of hier?

Haha Flo wat grappig.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 13:09

Ik weet nu waar die zit dus als je nou eens hierheen komt meeten dan gaan we daar heen Flo :D
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 26 Sep 2019 13:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Sep 2019 13:11

Marin schreef:Kan je jouw huis jou vanaf de weg zien liggen Savi? Ik heb elke keer hetzelfde gesprek in m'n hoofd als ik langs rijd. Misschien dit huis. Of dit huis. Zou ze hier wonen? Of hier?

Haha Flo wat grappig.

Ja, maar dan alleen aan de weg van/naar Sneek. Als je vanaf jou naar je moeder rijdt dan ga je vanaf Lemmer langs Joure en dan rij je een stuk verder achterlangs. Dan zie je wel in de verte het dak van de loods, maar niet ons huis. Die is alleen zichtbaar aan de snelweg van/naar Sneek!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Sep 2019 13:14

Als je een blauwe Tiguan rondjes ziet rijden (niet op de rotonde want dat kan niet meer) dan ben ik je stalker!
?
Maar mooi, dan kan ik voortaan m'n ogen beter op de weg houden haha.
Volgende

Terug naar Algemeen