Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 37 alweer..

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2019 22:42

Week 37 alweer..

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2019 22:49

Re: Week 37 alweer..

Ik heb vakantie. Jeej!

Morgen: Dagje met dochter thuis. Ik wil sowieso even de hele bovenverdieping poetsen en verder zie ik wel wat de dag brengt. 's Avonds stepsles.
Dinsdag: Man en ik vertrekken al vroeg richting de boot naar Ameland.
Woensdag: Ameland.
Donderdag: Ameland en weer terug naar huis, met dochter knuffelen.
Vrijdag: 's Morgens naar de kapper. 's Middags naar de trouwdienst van collega/vriendin. 's Avonds naar het feest.
Zaterdag: Afhankelijk van het weer zal ik hopelijk even op het korfbalveld en/of voetbalveld aanwezig zijn.
Zondag: Nog geen plannen. Misschien even zwemmen met zn 3tjes.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem269

Bericht 08 Sep 2019 22:58

Ma : werken
Di : kinderen studiedag, ‘s middags logopedie jongste
Wo : ‘s ochtends afspraak ivm oudste zoon, huishouden + boodschappen doen, ‘s middags zwemles jongste
Do : mijn man is vrij en we gaan samen lunchen
Vr : man ook vrij, auto moet naar de garage en gaan we vast dingen voorbereiden voor onze verbouwing van de benedenverdieping
Za : werken
Zo : geen plannen

Fijne vakantie Burn!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Sep 2019 23:21

Ma: werken
Di: werken+aansluitend ouderavond op m’n werk
Wo: werken en om 17 uur ninjaclass voor m’n oudste
Do: werken
Vr: sochtends lezen in groep 4 van m’n oudste. Proberen hard te lopen met m’n jongste. Zal wel niks worden maar ga ‘t toch proberen, hij op zn fiets.
Savonds bestellingen wegwerken voor Ooph.
Za: we vertrekken al vroeg richting m’n schoonouders, die hebben 40-jarig huwelijksfeest ergens op locatie. We blijven daar slapen
Zo: terug naar amsterdam. Hardlopen. Werkweek voorbereiden. Boodschappen.
#teammaple🍁
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2019 23:34

Ma: vrij, vriendin komt koffie drinken 's ochtends.'s Middags nog even wat dingen voorbereiden voor mn werk van dinsdag.
Di: werken en ouderavond op mn werk.
Woe: vrij, belafspraak met de kinderarts tussen 08.00-18.00. F. gaat 's middags weer naar de gym.
Do: werken
Vrij: werken
Za: Geen plannen, gewoon lekker weekend en bijkomen.
Zo: Verjaardag, misschien wat werken als dat nog gaat anders doe ik dat maandag weer.

Fijne vakantie Burn!
⁠♡♡♡
<<

Japie

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 06:09

Vandaag werken en sporten.
Dinsdag werken en sporten.
Woensdag werken en bij een vriend eten.
Donderdag werken en hebben mijn collega's alle kinderen en ouders uitgenodigd voor mijn jubileum.
Vrijdag heb ik voor 3 weken vakantie! 'S avonds geef ik een feest nog voor m'n verjaardag. Dus overdag druk met alles klaar zetten en hapjes maken.
Zaterdag verrassingsuitje met collega's voor m'n jubileum.
Zondag verjaardag van zoon van een vriendin.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 06:34

Maandag: werken en vanavond zwemles met de oudste
Dinsdag: late dienst werken
Woensdag: vrij. 'S avonds vergadering
Donderdag: late dienst werken
Vrijdag: vrij. 'S avonds heeft de oudste turnles en daarna ga ik wat drinken met vriendinnen
Zaterdag: in de ochtend heeft de jongste turnles, 's middags moet de oudste naar de kapper en in de namiddag hebben we een verjaardagsfeestje.
Zondag: nog geen concrete plannen.
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 06:57

Maandag / Dagje thuis. Boodschappen doen, was van een weekendje weg wegwerken.
Dinsdag / 's Morgens naar de Olmenhorst, deel van de adoptieboom leegplukken. Eind van de middag startgesprek van T. op school.
Woensdag t/m vrijdag: Cursus in Eindhoven. Samen met een collega daar in een hotelletje.
Weekend: Geen plannen. Na afgelopen weekend en komende week van huis te zijn, hoop ik deze dagen lekker met de kindjes thuis te kunnen zijn.
<<

Kira

Bericht 09 Sep 2019 07:00

Ik heb geen bijzondere weel:
Vandaag werken, en lesgeven tot 21u. Tussendoor even thuis om te eten.
Morgen heeft zoon vrij en ik werk tot 12.30. Wil ergens met hem lunchen en met hem naar de kapper. Hij heeft muziekles en 's avonds lekker niks.
Woensdag eerst werken tot 12.30, eten bij schoonouders en daarna repetitie.
Donderdag na mijn werk nog geen plannen.
Vrijdag werken, in de avond repetitie geven.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 07:05

Maandagochtend werken,met kids naar de sport en savonds toneel. Tussendoor wil ik nog even hardlopen.

Dinsdag werken in de ochtend
Woensdag: werken en hardlopen
Donderdag: werken lunchen met vriendin en smiddags rondje sauna
Vrijdag vrij!.savonds repetitie met de band
Zaterdag: uit eten met man
Zondag toneel repetitie
<<

Anoniem317

Bericht 09 Sep 2019 08:20

Ma: bloedprikken en suikeronderzoek voor m’n zwangerschap. Vanmiddag nog wat in het huishouden, oma komt en we gaan met z’n allen bij m’n ouders eten.
Di: werken en ouderavond.
Wo: werken.
Do: werken, sporten en verjaardag.
Vr: werken.
Za: huishouden, boodschappen en verjaardag.
Zo: nog geen plannen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Sep 2019 08:21

maandag straks boodschappen halen. Vanavond pilates les

Dinsdag werken, denk dat ik op de fiets erheen ga

Woensdag werken daarna 10 km wandelen met mijn vader. We lopen elke vrijdagmiddag een tocht en is in totaal 42 km

Donderdag hele dag werken

Vrijdag werken

Zaterdag sporten met man

Zondag geen plannen

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Sep 2019 09:18

Vandaag: Mijn vriend moet voor een darmonderzoek in het ziekenhuis zijn. En mag niet alleen naar huis (OV of auto maakt niet uit). Dus ik zit daar nu en probeer aan een studieopdracht te werken. Vanmiddag als we thuis zijn ga ik de weekboodschappen doen terwijl hij met een dekentje op de bank kruipt.
Morgen: werken
Woensdag : werken
Donderdag : werken
Vrijdag: werken.
Zaterdag: Nog geen plannen. Ik denk voetbal kijken bij het zoontje van mijn vriend en misschien dat we in de middag zelf een balletje gaan slaan.
Zondag: Ook nog geen plannen. Misschien dat we iets leuks kunnen gaan doen met de kinderen.

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 09:33

Vandaag: vrije dag. Zometeen wat wassen draaien, en boodschappen doen. Vanmiddag naar de dierenarts met m’n hondje. Hij krijgt zijn jaarlijkse inentingen. Vanavond niks bijzonders.
Dinsdag tm donderdag: werken en verder (nog) geen plannen.
Vrijdag: vrije dag. We hebben een uitje met een vriendengroep. We weten nog niet wat we gaan doen!
Zaterdag: werken
Zondag: familiedag.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Sep 2019 10:11

Weer een bedrijvig weekje voor de boeg, ben echt gesloopt en voel me niet fit, maar we gaan er maar weer voor.

Vandaag eerst thuis, m'n vriend werkt thuis omdat ik vanmiddag naar onze nieuwe woonplaats ga voor een kennismakingsgesprek bij een stichting voor basisonderwijs. Wil kijken of ik in de invalpool aan de slag kan. Daarna even door het raam gluren in ons nieuwe huis, want ze zijn vandaag de sleuven voor de vloerverwarming aan het infrezen. Ben erg benieuwd, hoop maar dat het allemaal goed gaat. Vanavond komt iemand ons tv-meubel kopen en moeten we grofvuil aan de weg zetten.
Morgen: werken
Woensdag: werken en daarna weer naar ons nieuwe huis voor een check, de vloer is dan gelegd en ik ben zooo benieuwd, vind het wel spannend.
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, verder met dozen inpakken en stickeren
Zaterdag: klussen in het nieuwe huis, er worden ook wat spullen bezorgd (koelkast, stoelen en hopelijk de nieuwe eettafel)
Zondag: klussen
❤️ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Sep 2019 10:13

Vandaag: Werken.
Morgen: Werken.
Woensdag: Werken. 's Avonds 'ouderavond' op E's basisschool.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: De laatste dingen uit de keuken halen, die wordt 's ochtends opgehaald. De rest van de dag bezig met de woonkamer leeghalen en spullen verhuizen naar mijn ouders.
Zaterdag: Muur in de woonkamer slopen en 's avonds BBQ met de buurt.
Zondag: Nog geen plannen. Eerste hele dag bij m'n ouders met z'n allen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn die weken.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2019 10:17

Wat een drukte weer allemaal, sterkte met de werkweek! Hier is het ook wel weer druk met kinderen naar de nieuwe wijk brengen steeds, Ze beginnen deze week met vso en bso en dat vinden ze ook spannend. Ik spreek ff weinig tot niks af met vrienden enzo, geen tijd en energie voor over.

Vandaag: thuiswerken, sporten, kinderen uit bso halen en naar de voetbaltraining.
Dinsdag: werken.
Woensdag: sporten, boodschappen, kinderen ophalen, voetbaltraining.
Donderdag: werken.
Vrijdag: werken.
Zaterdag: Voetbalwedstrijd, 's avonds kookclub.
Zondag: sporten en iets leuks met de kinders.
<<

Anoniem268

Bericht 09 Sep 2019 10:25

Maandag: werken van 13:00-17:00
Dinsdag: POH’er om 9:00
Woensdag: werken van 10:00-17:00
Donderdag: werken van 10:00-13:00
Vrijdag: gynaecoloog om 9:00 om te kijken of ik ingeleid zou moeten worden en werken van 12:00-15:00
Zaterdag: vrij
Zondag: naar verloskundig case-manager
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 09 Sep 2019 10:28

Ik ken het, Caulfield, mijn sociale leven is deze maand non-existing. Scheelt wel geld!
❤️ 7 juni 2018
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 09 Sep 2019 10:55

Maandag: werken.
Dinsdag: ochtend met E. kennis maken bij peuterspeelzaal, verder wat huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag zwemles met N.
Donderdag: werken.
Vrijdag: N. heeft studiedag, in de ochtend bij een vriendin thee drinken, verder nog geen plannen.
Zaterdag: ochtend naar mijn ouders, vroeg avond naar schoonouders (schoonmoeder is jarig), kinderen daar naar bed en gaan wij later op de avond nog naar een evenement hier in het dorp.
Zondag: in de middag met de kinderen naar het evenement in het dorp.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Sep 2019 11:10

Mijn week:

Maandag: Boodschappen bij de Lidl gedaan. Straks even naar de logopediste op de peuterspeelzaal.
Dinsdag: Babygym en ik denk 's middags even naar de bieb.
Woensdag: WW meeting.
Donderdag: Niks speciaals
Vrijdag: M'n man gaat al vroeg naar Berlijn. Na peuterspeelzaal gaan m'n zoontje en ik naar Texel samen. Fiets huren, lekker zwemmen in 't hotel.
Zaterdag: Ik wil wel naar Ecomare en 's avonds is er een food festivalletje op Texel.
Zondag: naar de schapenboerderij en na de lunch weer terug naar huis.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2019 11:12

Bliss schreef:Ik ken het, Caulfield, mijn sociale leven is deze maand non-existing. Scheelt wel geld!

Hehehe same. En maar goed ook want ik ben blut van mijn over-aanwezige sociale leven deze zomer :smile:

Lekker Marin, wat een rust, en zo fijn een paar dagen naar de Wadden!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Sep 2019 11:14

Ja heb er enorme zin in! En moet wel heel veel in huis opruimen deze week maar dat vond ik stom om te schrijven haha.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Sep 2019 11:18

Haha dat snap ik. Crap, dat moet ik ook doen bedenk ik me nu. Vast inpakken voor de verhuizing.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Sep 2019 11:21

Haha ik ben ook aftersummer blut. Moet alleen nog 2x op vakantie volgende week...

Even denken wat moet ik doen deze week:
Maandag: werken, mijn vriend is eindelijk weer thuis van werktrip in Azië dus dat is gezellig! Vanavond lekker samen koken en bijkletsen.
Dinsdag: werken, meeting tot laat in Eindhoven dus ben blij als ik op tijd bij mijn afspraak bij de harser kan zijn.
Woensdag: werken en hockeyen.
Donderdag: werken, sporten en tas inpakken.
Vrijdag: werken en weekendje weg naar Friesland met mijn lover, zin in! Zitten in een boerderij waar we wel vaker met vrienden heen gaan. Er is helemaal niks, ook amper bereik, dus alleen maar bezighouden met elkaar, eten, drinken en of het haardvuur nog brandt.
Volgende

Terug naar Algemeen