Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zomersweekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Aug 2019 07:45

Zomersweekend!

Een weekend met mooi zomerweer staat op het punt van beginnen.

Wat zijn jouw plannen voor dit weekend?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem300

Bericht 23 Aug 2019 07:49

Re: Zomersweekend!

Vandaag lekker niks gepland als de kinderen uit school zijn. Vanavond moet zoon sporten.

Morgen moet ik werken vanaf 15.30 tot zondag 10.
Zondag gaan we naar de grote markt (hele centrum) die hier in het dorp is.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Aug 2019 07:56

Ik vier zaterdag mijn verjaardag met de familie, en godzijdank doen we dat bij mijn ouders dus zitten we lekker in de tuin. We steken de BBQ aan.
Zondag ga ik naar de Dag van De Romantische Muziek in het Euromastpark. Een vriend viert daar zijn verjaardag.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Aug 2019 07:58

Ik ben vandaag vrij, rommel lekker wat aan met mijn dochter.

Morgen moet ik werken van 7 tot 15u. 's Avonds nog geen plannen.

Zondagochtend wil ik even naar mijn oma toe. Daarna moet ik werken van 14.45u tot 23.30u.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Japie

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 08:09

Veel plezier alvast Caulfield.

Ik vlieg vanniddag naar Portugal tm dinsdag. Lekker even paar dagen er tussenuit.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem298

Bericht 23 Aug 2019 08:11

Fijne verjaardag, Caulfield! En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk!

Vandaag ga ik samen met A een taart maken voor haar verjaardag, mijn ouders komen vanmiddag als verrassing voor A. Vanavond eten we met z'n zessen, misschien uit, misschien gewoon in ons vakantiehuisje. Vanavond A’s cadeau in elkaar zetten en de boel versieren. Morgen is A jarig, ze wordt 10 ( :omg: ) en komen mijn schoonouders ook, vieren we haar verjaardag met elkaar en gaan we ‘s avonds met z'n allen uit eten. Zondag vertrekken de ouders weer (ze verblijven in hotels hier in de buurt) en gaan we zwemmen oid.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 23 Aug 2019 08:16

Gefeliciteerd alvast Caulfield!

Ik heb vanmiddag met een vriendin en haar kids afgesproken. Even bijkletsen in de tuin. Vanavond ga ik uit eten met mijn twee beste vriendinnen.

Morgen en zondag heb ik jammer genoeg late dienst. Daaromheen willen mijn man en ik allebei graag een sportmoment en verder zien we wel wat de dag brengt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Aug 2019 08:26

Gefeliciteerd Caulfield.
En jij met je dochter Jet!
Veel plezier Japie!

Ik ben nu nog bij m'n moeder. Ik ga rond het middaguur rijden naar huis. Einde van de middag / begin avond gaan we naar een food festival in Haarlem met z'n drietjes.

Morgen hebben we het verjaardagsfeestje van ons nichtje. 's avonds gaan we barbecuen met vrienden.

Zondagochtend ook een verjaardagsfeestje en 's avonds weer barbecuen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 23 Aug 2019 08:29

Geniet ervan Japie!
Jet, alvast gefeliciteerd!

Vanmiddag ga ik mijn neefje uit school halen. Zijn eerste week groep 3 zit er bijna op, ben benieuwd hoe hij het gehad heeft. Begin van de avond boodschappen doen en verder niks.

Morgen gaan we genieten van het mooie weer. Zwembad staat nog in de tuin, dus lekker zwemmen denk ik. In de avond steken we de BBQ aan.

Zondag voetbal om 12:15u, daarna denk ik nog lekker genieten in de tuin.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Aug 2019 08:32

Nog van harte Caulfield! En jij vast met je dochter, Jet.

Vandaag heb ik een rustig dagje thuis met de kinderen. We kunnen vanmiddag denk ik wel lekker in het zwembad in de tuin.

Morgen ga ik eind van de middag met vriendinnen jeu de boules’en en wat eten, nog voor mijn verjaardag en die van een vriendin die zondag jarig is.

Zondag hebben we een lunch met mijn familie, ook nog voor mijn verjaardag en die van mijn moeder. We lunchen ergens op de Veluwe waar ook een grote speeltuin bij is.

Een gezellig weekend dus, met ook nog genoeg tijd om wat te chillen en de 100 wasjes te draaien die zijn blijven liggen deze week ?.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 08:43

Straks gaan ik met de meiden naar Assen. Wij gaan daar lunchen even langs een vriendin van mij en waarschijnlijk bij mijn man op het werk kijken. Daar komen de meiden niet zo vaak.

Morgen middag hebben wij een kraamfeest van vrienden.
Zondagmiddag gaan wij ook op kraambezoek.
2014 2016
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 08:51

Ik moet zometeen even de id kaart van de jongste gaan afhalen. Daarna breng ik de oudste door naar mijn moeder. Als ik thuis ben ga ik het huis even snel door.

Morgenvroeg ben ik alleen met de 3 jongens en heb ik niks gepland, morgenmiddag is er op mijn mans werk een kindermiddag waar ik met de jongens naar toe ga en uiteraard mijn man ook weer tref. Aansluitend een barbecue daar.

Zondagmorgen ga ik met de jongste(uiteraard, haha) naar een cursus babymassage. S'middags blijven we lekker thuis en gaan we barbecueën.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 09:02

Alle jarige: (alvast of nog) gefeliciteerd!

Vandaag; in Breda de kiet opruimen en netjes achter laten. Even langs Etten-Leur om alvast een taart af te leveren en dan door naar mijn ouders. Vanmiddag naar de kapper en het zwembad alvast opblazen en vullen. En vanavond gaan we de boodschappen halen voor de verjaardagen die we morgen vieren.

Morgen; de verjaardag van mijn partner en mijzelf vieren voor familie en een paar vrienden. We maken een grote pan met bami en saté.

Zondag; in de ochtend rustig aan, ‘s middags een verjaardag (waar ik vandaag alvast de taart naar toe heb gebracht)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem304

Bericht 23 Aug 2019 09:31

Ik ben vandaag aan het werk

Morgen al vroeg naar het station om Joan op te pikken en dan gaan we op kraamvisite bij Elliot's twins. Exo en Bazinga zijn daar uiteraard ook! Plus nog een hele rits kids!

Zondag nog geen plannen! Vast in het zwembadje.
<<

Anoniem269

Bericht 23 Aug 2019 09:38

Vandaag ben ik vrij en heb ik mij op het huishouden gestort. Alle ramen beneden zijn gezeemd en de tweede was staat al aan. Zo nog even boodschappen doen en dan nog even stofzuigen, vaatwasser uitruimen, was ophangen, naar de apotheek en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag!

Morgen even naar de markt met de kinderen en s’middags kunnen ze het zwembad in als ze willen.

Zondag is er een grote braderie hier in het dorp. Daar ga ik heen met een vriendin + kinderen en ‘s avonds komen mijn ouders bbq-en.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 23 Aug 2019 09:47

Savi schreef:Ik ben vandaag aan het werk

Morgen al vroeg naar het station om Joan op te pikken en dan gaan we op kraamvisite bij Elliot's twins. Exo en Bazinga zijn daar uiteraard ook! Plus nog een hele rits kids!

Wow, respect voor Elliot! Ik trok andermans kinderen echt heel slecht tijdens mijn kraamperiode :laughcry: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 23 Aug 2019 09:48

Haha ja wow wat een kinderpartij! Wel heel gezellig. Veel plezier allemaal.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Aug 2019 09:51

Lady schreef:
Savi schreef:Ik ben vandaag aan het werk

Wow, respect voor Elliot! Ik trok andermans kinderen echt heel slecht tijdens mijn kraamperiode :laughcry: .

Mijne blijft thuis. Ik trek andermans kinderen sowieso slecht. :angel:

Haha nee hoor, grapje. Ik vind het zelf snel te druk en het is best lang in de auto voor G, daarom gaat ze niet mee. Maar idd, respect hoor!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Aug 2019 10:09

Vandaag werken tot 15.00.
Daarna snel naar huis wat spullen bij elkaar pakken en ik ga naar mijn vriend. Daar de hele avond studeren.
Morgenvroeg studeren. Rond half 1 halen we zijn kinderen op bij zijn ex en dan gaan we naar Zand.
Zondag studeren, studeren, studeren. 's avonds rij ik weer naar huis en dan is het al weer maandag.

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 10:20

Vandaag: ik heb net gesport. Zometeen boodschappen doen, wasjes draaien en ophangen. Vanavond misschien nog even naar de Efteling.

Morgen: in de ochtend eerste zwemles van mijn vijfjarige, naar de nagelsalon en eind van de middag een housewarming van goede vrienden. In de avond hapjes maken voor mijn verjaardagsfeest zondag.

Overmorgen: in de ochtend sporten. In de middag mijn verjaardag vieren met familie en vrienden.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 10:21

Ik ga vooral hopen dat de baby nog tot na de zomerse temperaturen in mijn buik blijft zitten en ik de komende dagen dus niet hoef te bevallen :laughcry:

Vanmiddag even lunchen met vriendinnen en morgenavond een bbq bij vrienden. Voor de rest lekker rustig doen denk ik.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Aug 2019 10:30

Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven (hele week voorbereidingen getroffen op de start van het schooljaar en het is nu wel klaar wat mij betreft), dus tijd om nog even met de kinderen op pad te gaan. We gaan even naar Appelscha waarschijnlijk.
Morgen ga ik op kraamvisite bij Elliot ? (mét mijn 2 kids dus ?).
Zondag heb ik een babyshower en 's avonds een bbq van de familie van mijn man.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Aug 2019 10:33

Wat leuk dat jullie een minimeeting bij Elliot hebben! Veel plezier!

Ik werk vandaag en ga einde middag met groep collega´s naar de Parade! Zal wel druk worden met dit lekkere weer.
Morgenmiddag ga ik met een groep van ongeveer 70 motoren een route rijden voor het goede doel en daarna hebben we met z'n allen een barbecue.
Zondag ga ik met vrienden fietsen en zwemmen ergens. Hopelijk nog een beetje bijkleuren zo in die laatste dagen zon!

Fijn weekend allemaal!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Aug 2019 10:48

Oh ik wil ook op kraamvisite bij elliot (baby's!!) En naar de parade is altijd gaaf.

Hier het plan om te kijken of ik een uurtje naar het strand kan. Verder niets.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Aug 2019 11:07

Ik hoop me iets beter te voelen zodat ik ook weer eens iets kan doen. Word na die paar weken al helemaal gek van binnen zitten maar goed. Eigenlijk wilde ik vanavond met de oudste dochter van mijn vriend alleen een hapje gaan eten, ik hoop voor haar dat ik me goed genoeg voel. Zoontje van mijn vriend gaat dan alleen iets met mijn vriend doen. En volgende week vrijdag andersom.

Maar goed, morgen hoop ik samen met hun naar een foodfestival te kunnen hier in de buurt. Voor de kinderen schijnt er ook genoeg te doen te zijn. En zondag lekker chillen en het zwembadje opzetten.
Volgende

Terug naar Algemeen