Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau bruiloft broertje

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Aug 2019 10:59

Cadeau bruiloft broertje

Wie o wie heeft er een leuke tip?
Mijn broertje gaat binnenkort trouwen en ze hebben geen idee wat voor een cadeau ze willen hebben. Ik zit nu dus voornamelijk te denken aan geld, zodat ze het zelf ergens voor kunnen gebruiken. Maar misschien heeft iemand van jullie een leuk idee, of een origineel idee om het geld leuk te verpakken.

Ik zat te denken aan een bedrag van ongeveer €250, maar voor een geniaal idee wil ik hier best van afwijken.

Ze houden trouwens allebei wel van een drankje en mijn broertje is (banket)bakker.
<<

Anoniem300

Bericht 23 Aug 2019 11:06

Re: Cadeau bruiloft broertje

Ik kreeg van mijn broer toen wij trouwde de huwelijksnacht vOnden wij erg leuk (en ook de rit ernaartoe hadden hun geregeld en mijn auto stond daar zodat we zelf de volgende ochtend naar huis konden rijden)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Aug 2019 11:07

Re: Cadeau bruiloft broertje

Daar had ik ook over na gedacht en met mijn broertje besproken, Newby, maar dat vonden ze niet nodig.
Ze willen liever in hun eigen huis slapen na het feest.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 23 Aug 2019 11:08

Re: Cadeau bruiloft broertje

Van mijn broer kreeg ik geld en een heel leuk muziekdoosje met onze naam en trouwdatum erop van Robin Wood. Dat doosje is gemaakt van een boom uit Utrecht ?. Ik vind het leuk staan op de kast en een mooi aandenken.
https://www.robinwoodmusicbox.com/
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem300

Bericht 23 Aug 2019 11:08

Re: Cadeau bruiloft broertje

Winegum schreef:Daar had ik ook over na gedacht en met mijn broertje besproken, Newby, maar dat vonden ze niet nodig.
Ze willen liever in hun eigen huis slapen na het feest.


Jammer, ik zal eens denken of ik iets anders weet.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Aug 2019 11:10

Re: Cadeau bruiloft broertje

June schreef:Van mijn broer kreeg ik geld en een heel leuk muziekdoosje met onze naam en trouwdatum erop van Robin Wood. Dat doosje is gemaakt van een boom uit Utrecht ?. Ik vind het leuk staan op de kast en een mooi aandenken.
https://www.robinwoodmusicbox.com/

Wat een leuk doosje!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Aug 2019 11:17

Re: Cadeau bruiloft broertje

Mijn zus vroeg geld voor haar huwelijksreis. Ik en m'n broer hadden toen samen geen cash geld gegeven maar geregeld dat ze opgehaald werden bij hun hotel en naar een chic restaurant werden gereden. Daar kregen ze een diner op kosten van ons, met een gepersonaliseerd menu, echt zo leuk. Op afstand alles regelen was best lastig maar 't was heel goed gegaan!
Voor m'n moeder' 's cadeau had ik zoiets zelfde geregeld, gezorgd dat er een catamaran cruise met picknick voor m'n zus en zwager geregeld was.
Let's discover the world together.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 23 Aug 2019 11:18

Re: Cadeau bruiloft broertje

En iets van een glaasje bedrukt met hun naam en trouwdatum? Als ze van een drankje houden zullen ze dat vaker gebruiken en is het een leuk aandenken. En dan de rest aanvullen met geld
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem313

Bericht 23 Aug 2019 11:28

Re: Cadeau bruiloft broertje

Wat leuk, June.

Wij hebben goede vrienden vorig jaar een weekend weg (met ons) gegeven. Kun ook iets leuks mee maken, wij hadden een soort collage van onze favoriete stekken in Groningen, dat heette dan ‘24h in Groningen met Caulfield en haar vent’ en dat was direct de titel van het cadeau.
<<

Cloud

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 09 Aug 2019 12:52

Bericht 23 Aug 2019 21:07

Re: Cadeau bruiloft broertje

Wij hebben mijn zusje een weekendje weg gegeven voor hun 1 jarige huwelijksjubileum. Kunnen ze wel pas een jaar later van genieten maar zij vonden het erg leuk.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 23 Aug 2019 21:21

Re: Cadeau bruiloft broertje

Champagne ontbijt aan huis de ochtend na het feest?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 23 Aug 2019 21:31

Re: Cadeau bruiloft broertje

Cloud schreef:Wij hebben mijn zusje een weekendje weg gegeven voor hun 1 jarige huwelijksjubileum. Kunnen ze wel pas een jaar later van genieten maar zij vonden het erg leuk.

Dit hebben wij ook gedaan, vonden ze hier ook leuk.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 23 Aug 2019 21:42

Re: Cadeau bruiloft broertje

Van mijn broers had ik juist een weekendje weg met zijn allen gekregen (dus mijn man en ik en mijm broers en hun vriendinnen), was erg gezellig.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Aug 2019 06:24

Re: Cadeau bruiloft broertje

Het origineelste wat ik heb bedacht, was een rondvlucht boven de eigen stad met lunch erbij. De ontvangers waren er ook erg blij mee.
L2014 & H2017
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 24 Aug 2019 07:33

Re: Cadeau bruiloft broertje

Ik heb (samen met de andere zus op dat moment) allebei mijn zussen en hun mannen een mooi horloge voor hun trouwdag gegeven als “aandenken”.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 25 Aug 2019 12:47

Re: Cadeau bruiloft broertje

Bedankt voor jullie tips en ideeën!
Omdat ik eigenlijk ook een blijvende herinnering (erbij) wil geven vind ik die bedrukte glazen wel een leuk idee! Dus denk dat dat hem sowieso gaat worden.
Champagneontbijt vind ik ook een heel leuk idee, maar ik wil dat ze eigenlijk kunnen doen en laten wat ze willen die dag. En dus niet gewekt hoeven te worden van het ontbijt als ze besluiten tot 14u in bed te blijven liggen.

Ze gaan echter wel op huwelijksreis maar hebben nergens aangegeven dat het hun huwelijksreis is. Daar zijn ze te nuchter voor. Dus ik wil eens met de organisatie kijken of ik daar niet nog iets mee kan regelen.

Thnx allen in elk geval voor de input ?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers