Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het weekend komt er aan!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Jul 2019 08:23

Het weekend komt er aan!

Wat ga jij dit weekend doen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 12 Jul 2019 08:40

Re: Het weekend komt er aan!

Morgenochtend rijd ik van m'n moeder terug naar huis. 's Avonds hebben we een bbq.
Zondag hebben we een racedag op Zandvoort.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem279

Bericht 12 Jul 2019 08:42

Ik heb morgen en zondag een verjaardag. En mijn ouders hebben sinds gisteravond twee jonge katjes, die moeten natuurlijk even geknuffeld worden :)
<<

Anoniem298

Bericht 12 Jul 2019 08:46

Leuk, Marin! Veel plezier!

Ik ga morgenochtend naar mijn lieve vriendin in Groningen. Daar blijf ik slapen en zondag einde van de middag ga ik weer naar huis.
<<

Anoniem298

Bericht 12 Jul 2019 08:49

Ah, heerlijk knuffelen, Flo. Kittens zijn zo leuk :heart:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Jul 2019 09:08

Vandaag huishouden en bankhangen. Route maken voor de vakantie.
Morgen start zomerfeesten, daar gaan we natuurlijk even heen.
Zondag startbewijs ophalen en zomerfeesten.

Een vriendin komt twee dagen mee relaxen op de zomerfeesten en verder moet ik het eea aan voorbereidingen doen voor de 4daagse

Anoniem307

Bericht 12 Jul 2019 09:18

Vandaag is de dochter van mijn man jarig, zeven jaar is ze geworden.
Morgen niets.
Zondagmiddag komen mijn vader en zijn vrouw op visite.

Maar het weekend mag van mij heel snel voorbij gaan, want dinsdag haal ik mijn hondje Q. op. Q, heb ik als pup gekocht en toen ze vijf jaar was, is ze met mijn stiefopa en oma meegegaan (mocht geen huisdieren in huurhuis). Nu is stiefopa overleden en stiefoma ernstig ziek en mag ik weer voor haar zorgen. En daar kijk ik naar uit. Ik heb haar toch wel enorm gemist.
<<

Anoniem279

Bericht 12 Jul 2019 09:20

Jet schreef:Ah, heerlijk knuffelen, Flo. Kittens zijn zo leuk :heart:

Zeker! Ik kijk er echt naar uit :love: Toevallig, ik ben zondag ook in Groningen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Jul 2019 09:20

Ik heb al weekend. Voor dochter is de zomervakantie begonnen. Dus wij doen rustig aan vanochtend.
Straks even boodschappen doen en naar de bibliotheek. Vanavond wilde de kinderen zelf pizza bakken.
Morgen geen plannen
Zondag ochtend naar mijn ouders voor de verjaardag van mijn vader.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem321

Bericht 12 Jul 2019 09:31

Vanavond ben ik moe en ga ik vroeg naar bed (ik voel me nu al moe).
Morgenochtend even op kraamvisite en 's avonds met mijn jongste broer uit eten bij een pizzeria.
Zondag niks in de planning.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jul 2019 09:36

Vandaag nog werken, vanavond denk ik even boodschappen doen.
Morgenochtend naar mijn ouders, verder nog geen plannen.
Zondagmiddag een verjaardag.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2019 09:42

De kinderen heb nog tot 13.00 school en dan vakantie. Ik ben vandaag een dagje extra vrij zodat ik even bij de talentenjacht op school kon kijken.
Ik ga zo wat in het huishouden doen en wat voorbereidingen treffen voor mijn oudste haar verjaardagsfeest morgen.
Morgen dus een feestdag en zondag beetje opruimen en bijkomen denk ik.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem316

Bericht 12 Jul 2019 09:44

Vanavond ga ik uit eten met familie.
Voor de rest staat er voor het weekend niets gepland en dat vind ik wel lekker eigenlijk!

Wel moet ik wat in het huishouden gaan doen, want dat is een beetje versloft de afgelopen dagen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Jul 2019 09:55

Ik werk tot 12 uur daarna ga ik shoppen met een vriendin

Morgen geen idee denk even langs mijn broer

Zondag geen plannen is ook racen dus man wil dat zien.
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Jul 2019 09:59

Ik ben vandaag de hele dag thuis met L. Ik wil wat leuks met haar doen, maar ze werd wakker met koorts. Dus kijk nog even hoe en wat.

Morgen werk ik een dagdienst, 's avonds alleen met L. thuis.
Zondag werk ik opnieuw een dagdienst. Verder geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2019 10:02

Ik heb de benedenverdieping al schoon en een was erin :banaan:. Nu ga ik niksen tot Mia wakker is dan naar de stad lopen, even naar wat winkels. Vanmiddag Federer Nadal kijken en vanavond nog even yoga doen. En eigenlijk nog een sollicitatiebrief versturen. Misschien lukt dan toch niet alles wat ik wil vandaag :smile:.

Zaterdag ga ik 's ochtends sporten. In de middag gaan we naar m'n ouders die in een huisje op de camping zitten. Ik denk dat we een rondje gaan lopen daar en verder 's avonds wat spelletjes ofzo.

Zondag komt m'n zusje met haar gezin en mijn broertje ook. Geen idee wat we gaan doen. 's Avonds gaan m'n broer, zwager en vriend weer naar huis en mijn zusje en ik blijven nog een paar dagen met de kinderen. Zin in!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Jul 2019 10:32

Tot nu toe heb ik met N gespeeld, gedoucht en een was gedaan. Straks komt er iemand van een verhuisbedrijf om een offerte te maken. Ook wil ik vandaag een vaatwasser bestellen. Vanavond ga ik uit eten met twee vrienden.
Morgen moet ik naar de fysio en 's middags ga ik naar onze nieuwe woonplaats. Heb daar met twee vriendinnen afgesproken. We lopen even langs ons nieuwe huis en daarna gaan we ergens in een cafeetje bijkletsen en eten.
Zondag heb ik nog niks gepland. Bij goed weer misschien even uitwaaien op het strand met z'n vieren.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 12 Jul 2019 10:35

G is vandaag bij opa & oma en ik ben aan het werk. Normaal werk ik op vrijdag (half) thuis en nu lekker een dagje op kantoor. Vanavond ga ik (als Videoland geen storing heeft) The Handmaid's Tale kijken en als m'n vriend thuis komt kijken we samen Temptation Island.
Morgen is een vriend jarig, daar gaan we 's middags heen.
Zondag gaan we 's ochtends boodschappen doen en voor de rest ga ik de hele middag lekkere dingen eten met Joan!
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2019 11:41

Vandaag moet ik werken om 17:00. Zoon is al bij de gastouder zodat ik overdag rust heb. Ik ga straks even boodschappen doen.

Morgen werk ik ook vanaf 17:00. Er is dan een hardloopevenement bij het restaurant voor de deur dus het zal flink druk zijn.
Maar overdag gaan we eerst een rondje door het dorp hier, er is een dorpsfeest en dat is altijd gezellig.

Zondag werk ik de hele dag.
10.04.17
<<

Anoniem317

Bericht 12 Jul 2019 16:04

Vandaag: werken en een verjaardag.
Za: boodschappen, huishouden en de tuin in.
Zo: nog geen plannen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jul 2019 16:06

Mijn man is voor het eerst sinds april het hele weekend vrij, zo fijn. Tegelijkertijd kunnen we eigenlijk niet echt iets leuks doen omdat ik een beetje gebonden ben aan m’n bed of de bank. Maar goed, we maken er thuis het beste van.

♥♥
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2019 16:29

Onze jongens gaan vanavond naar voetbalkamp en we halen ze zondag pas weer op. Wij hebben het rijk dus helemaal alleen, heerlijk! Morgen ga ik boodschappen doen en morgenavond gaan we samen uiteten en zondag lekker uitslapen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem282

Bericht 12 Jul 2019 18:15

Vr: had ik een afspraak, heb ik wat materiaal verzameld voor een sollicitatiebrief en even erachteraan gebeld en verder eigenlijk alleen relaxen.
Za: sollicitatiebrief schrijven en 's middags en 's avonds borrelen en eten met een vriendin.
Zo: nog even met Quizzle m'n sollicitatiebrief doornemen, mijn plan is verder relaxen maar heel misschien heb ik sinds de Middeleeuwen weer eens een date. Ik zie het wel. :)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Jul 2019 19:27

Vandaag heb ik met de kinderen de vakantie ingeluid door samen een cake te bakken en daarna natuurlijk een stukje te versieren en op te eten. Verder lekker gerelaxed in de tuin tot het ging regenen.

Morgen gaan we eerst naar mijn ouders. We gaan een paar keer per week langs nu mijn vader zo snel achteruit gaat. Daarna brengen we de oudste bij haar vriendje van haar oude school. 's Middags komen mijn schoonouders langs.

Zondag gaan we naar vrienden van ons die binnenkort gaan verhuizen. Mijn man gaat helpen laminaat leggen en ik hoop dat het een beetje droog weer is, zodat ik lekker met de kinderen naar buiten kan. Later op de middag hoop ik met de baby bij mijn moeder langs te gaan (in dezelfde woonplaats). Ze heeft hem door haar depressie nog niet gezien en zal het nu ook moeilijk vinden, maar ik hoop dat ze er toch een beetje een goed gevoel door krijgt.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jul 2019 01:29

Ik heb sinds gisteren vakantie. Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest: huisarts met de oudste, boodschappen halen, taarten maken, opruimen, strijken etc. Vanavond zijn er nog twee vriendinnen hier geweest.

Morgen vieren we mijn dochter haar derde verjaardag voor de familie. In de voormiddag nog naar de bakker en nog versieren en dan 's middags haar feestje. Ze kijkt er zo naar uit! Ik heb ook voor iedereen eten voorzien dus morgenavond lig ik plat op de bank denk ik.

Zondag hebben we nog geen concrete plannen, ik denk dat we naar een speeltuin met terras ofzo gaan. Wij genieten van onze eerste vakantiedag samen en de kinderen lekker spelen.
2012 & 2016
Volgende

Terug naar Algemeen