Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen (16-22 september)

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2019 09:04

Weekplannen (16-22 september)

Wat doen jullie deze week?

Mijn week:
Vandaag: thuis met N, alleen vanmiddag even naar het gemeentehuis om een ID aan te vragen voor haar. Verder bijkomen van een klusweekend, heb echt overal spierpijn!
Morgen: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: gesprek over een potentiële baan, naar de woonboulevard en naar ons nieuwe huis voor controle van de vloer die op de eerste etage wordt gelegd
Zaterdag: klussen
Zondag: klussen + lekker eten in onze nieuwe woonplaats en overnachten in Van der Valk. Ik ben maandag jarig, dus lekker hotelontbijtje op m'n verjaardag! :thumbup:
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 09:09

Re: Weekplannen (16-22 september)

Nog steeds druk dus Bliss! Maar wel een leuk weekend in het vooruitzicht. Alvast gefeliciteerd.

Eens even mijn agenda erbij gepakt.

Maandag: Vanavond begint onze wijncursus! Ben wel een tikkeltje nerveus omdat ik nog steeds bang ben dat ik niet op hoog genoeg niveau zit (al zegt iedereen die ik erover spreek van wel) en dus zit ik nu nog een beetje snel wat 'voor' te studeren.
Dinsdag: Babygym
Woensdag: WW meeting
Donderdag: Dag van de Leidster, oh ja, daar wilde ik dus koekjes voor bakken ofzo.
Vrijdag: Avondje alleen want m'n man heeft z'n wijnproefgroepje
Zaterdag: Play date met oud collega's en hun kindjes. Waarschijnlijk bij ons thuis en bij lekker weer even bij de fijne speeltuin bij de bieb.
Zondag: Er staat een BBQ op de planning met vrienden, maar eens even appen of dat door gaat.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 16 Sep 2019 10:44

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: weinig gepland. Ik hoop dat ze de bedklossen etc op komen halen.
Morgen: ook weinig.
Woensdag: sectordag met mn werk. We gaan naar Fort Voordorp, ben erg benieuwd.
Donderdag: naar het CB met J. Ben benieuwd naar zn gewicht en lengte. Verder krijgt hij zn eerste vaccinatie.
Vrijdag: weinig, ‘s avonds visite.
Zaterdag: familytime met zn drieën
Zondag: misschien naar een fotobeurs.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 16 Sep 2019 10:52

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: niks gepland.
Dinsdag: hebben we om 10u een oudergesprek op de nieuwe school van mijn zoon. Dochter heeft studiedag.
Woensdag: op zich niks bijzonders, dochter heeft weer studiedag en we gaan samen even boodschappen doen voor het schoolreisje van morgen.
Donderdag: gaat mijn dochter op schoolreisje en ik mag mee!
Vrijdag: de weekboodschappen en de verjaardagsboodschappen voor mijn zoon. 'S avonds ga ik met mijn vader naar Youp van het hek.
Zaterdag: het huis wat aan kant maken voor de verjaardag van mijn zoon zondag al denk ik dat we lekker buiten gaan zitten.
Zondag: word mijn zoon 13 dus hebben we de hele dag visite. Ik denk dat we (zoals het er nu naar uitziet) we lekker buiten kunnen zitten.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 16 Sep 2019 11:01

Re: Weekplannen (16-22 september)

Maandag: werken, avond naar mijn ouders.
Dinsdag: ochtend boodschappen doen, daarna naar mijn zus, middag met N. naar oogarts en bloed prikken.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: boodschappen en huishouden doen.
Zaterdag: nog geen plannen.
Zondag: middag verjaardag van mijn nichtje (wordt 2 jaar).
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 16 Sep 2019 11:07

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: vrije dag, net wat huishouddingen, hond uitgelaten en zometeen boodschappen doen. Dan nog even naar wat winkels in het dorp. Vanavond gaan vriend en ik wat eten bij de Griek.
Morgen: ook nog lekker vrij, en vriend ook, denk dat we lekker een stuk gaan wandelen met de hond. Verder nog geen plannen.
Woensdag en donderdag: werken.
Vrijdag: vrije dag, overdag nog geen plannen, in de avond borrelen met vrienden.
Zaterdag en zondag: werken.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Sep 2019 11:10

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag, morgen, woensdag en vrijdag werken.
Dinsdag- en donderdagavond naar de sportschool.
Donderdagochtend naar de tandarts voor het vullen van een gaatje :face:
Vrijdagavond of in het weekend de verjaardag van mijn jongste broer vieren.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 16 Sep 2019 11:12

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: moest ik eigenlijk werken. Maar ik zit nu ziek thuis.
Dinsdag: ik hoop dat ik me morgen weer beter voel. Als dat zo is moet ik werken.
Woensdag: werken, en mijn ouders komen thuis van vakantie. Dus waarschijnlijk daar een kopje koffie doen.
Donderdag: werken. Overdag worden er foto’s van ons huis gemaakt voor de verkoop.
Vrijdag: ochtend werken, in de middag gezellig met mijn moeder op stap.
Zaterdag: dagje Amsterdam. We hebben vrijkaarten voor Artis. En verder even kijken wat we nog meer willen doen.
Zondag: nog geen plannen
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem317

Bericht 16 Sep 2019 11:27

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ma: vrij. Ik moest vandaag wat telefoontjes plegen en dat heb ik inmiddels al gedaan. De boodschappen liggen ook alweer in de kast. Vanmiddag naar de tandarts en vanavond naar het ziekenhuis voor een voorlichting over bevallen.
Di: werken en er komt iemand langs om advies te geven over gordijnen op onze slaapkamer.
Wo: werken.
Do: werken en sporten.
Vr: werken.
Za/zo: huishouden, boodschappen, klussen en vrienden/familie.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 16 Sep 2019 12:06

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ik ga woensdag op vakantie, heerlijk! Vandaag probeer ik al mijn werk af te krijgen en morgen zit ik ook nog een halve dag op kantoor. Dan gaan we morgenmiddag het hondje van m’n schoonouders ophalen en die brengen we naar mijn zus waar we ook even eten denk ik. ‘s Avonds ga ik nog wat drinken met een vriendin.
Woensdagochtend koffers pakken en naar het vliegveld. Daarna heel de week van het mooie Spaanse weer, eten en de wijn genieten.
<<

Anoniem271

Bericht 16 Sep 2019 12:10

Re: Weekplannen (16-22 september)

Heerlijk Bliss die overnachting, ik hou van overnachten bij Van der Valk ?

Ik heb vandaag mijn bedrijfskleding ingeleverd. Dat hoofdstuk is nu echt klaar. Nog een mooie bos bloemen gekregen en even fijn gesproken met mijn oude leidinggevende. De rest van de dag doe ik niks!

Di / thuis een beetje aanrommelen, om 15:00u mijn neefje uit school halen en om 16:00u contract tekenen bij mijn nieuwe baan.
Wo / behalve wat drinken met een vriendin in de middag nog geen plannen

De rest van de week heb ik eigenlijk nog niks staan. Ik wil een nachtje bij mijn neefje logeren, maar ook gewoon even lekker relaxen en hopelijk écht een beetje bijkomen van afgelopen maanden nu ik deze beslissing heb genomen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 12:18

Re: Weekplannen (16-22 september)

Waar ga je naar toe in Spanje Toet? Er is net fiks noodweer geweest in bepaalde gebieden dus hoop voor je dat 't mooi weer is!
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 16 Sep 2019 13:00

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ik heb een druk weekje voor de boeg.
Sowieso elke dag werken van 8.30-12.30
Straks lesgeven tot 21u, snel thuis tussendoor eten.
Morgen thuis wat doen, heeft mijn zoon muziekles , moeten we erna snel eten want ik moet een extra repetitie geven aan mijn jeugdorkest.
Woensdag moet mijn zoon basketballen en heb ik repetitie.
Donderdag mag ik de Last Post spelen op een plechtigheid ivm 75 jaar bevrijding. Altijd een eer.
Vrijdagavond repetitie met mijn jeugdorkest, daarna chillen met mijn zoon.
Zaterdagochtend moet mijn zoon optreden, en in de avond heb ik een concert.
Zondag de hele dag naar de Efteling waar ik twee optredens heb met mijn jeugdorkest.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 16 Sep 2019 13:02

Re: Weekplannen (16-22 september)

Veel plezier met je wijncursus Marin! Gaaf hoor.

Wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie dus vandaag ruimen we alles op en ben ik heel veel wasjes aan het draaien.

Dinsdag: nog geen plannen

Woensdag: dagje met mn moeder denk ik, even gezellig bijkletsen.

Donderdag: laatste vakantiedag. Nog geen plannen

Vrijdag: werken

Zaterdag: werken

Zondag: werken.
10.04.17
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 16 Sep 2019 13:33

Re: Weekplannen (16-22 september)

Marin schreef:Waar ga je naar toe in Spanje Toet? Er is net fiks noodweer geweest in bepaalde gebieden dus hoop voor je dat 't mooi weer is!



Ja ik heb het gezien, gelukkig waar wij heengaan (Nerja) nog niets gevallen en de voorspellingen zien er ook goed uit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 13:33

Re: Weekplannen (16-22 september)

Oh fijn!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Sep 2019 13:51

Re: Weekplannen (16-22 september)

Maandag: net bij de tandarts geweest. Vanavond sporten.
Dinsdag: overdag geen plannen. S avonds met een vriend eten en Ajax kijken.
Woensdag: babyzwemmen. En uiterlijk vandaag hoor ik of ik op gesprek mag bij een sollicitatie die ik gedaan heb.
Donderdag: weer tandarts, ik krijg een facing. M'n moeder komt oppassen en ik denk dat ik na de tandarts nog wel even de stad in ga. Als het slaaptechnisch deze week allemaal wat mee zit, ga ik voor het eerst circuit training doen.
Vrijdag: geen plannen.
Zaterdag en zondag ook geen plannen nog. Ik denk in ieder geval wat leuks met z'n drieën en beide apart van elkaar even wat doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2019 14:54

Re: Weekplannen (16-22 september)

Toet, wat een heerlijk vooruitzicht!
Marin, leuk, een wijncursus. De neef van m'n vriend heeft toevallig net vorige week zijn vinoloogdiploma behaald! Willen jullie dat ook of is het meer als hobby?
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 15:00

Re: Weekplannen (16-22 september)

Oh dat is best heel knap! Werkt hij er ook in? Dan heeft hij denk ik twee niveaus hoger gehaald dan wat wij nu gaan doen. Wij beginnen op WSET 2 (je hebt ook niveau 1 maar 'men' zegt dat wij daar al ruim boven zitten, dat hoop ik maar) en volgens mij ben je vinoloog na niveau 4 of een vergelijkbare opleiding. Die ambitie heb ik totaal niet hoor haha. Dit vergt wel wat studie en heeft een examen maar het is nog wel een niveau wat te doen is voor particulieren en niet mensen die er echt hun werk van willen maken.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2019 15:05

Re: Weekplannen (16-22 september)

Hij heeft het bij de Wijnacademie gedaan. Hij werkt bij Gall & Gall nu en heeft ook een tijdje een wijnafdelinkje bij De Bijenkorf gerund.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 16 Sep 2019 15:20

Re: Weekplannen (16-22 september)

Fijne week, iedereen!
Happy holiday Toet!

Ik ben vandaag en morgenochtend nog aan het werk en dan heb ik ook vakantie. Eerst een week motorrijden in Schotland met mijn ouders, zus en vriend, dan een paar dagen thuis en dan 9 dagen naar Israel met vriendinnen :).
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Sep 2019 15:54

Re: Weekplannen (16-22 september)

Vandaag: We zijn naar AquaZoo in Leeuwarden geweest met zn 3tjes.
Morgen: Man en ik hebben een massage gepland staan. 's Avonds vergadering.
Woensdag: 's Morgens termijnecho. Daarna moet mijn man weer aan het werk.
Donderdag: Overdag nog geen plannen. Einde van de middag bbq van mijn man zijn werk.
Vrijdag: Dochter naar de opvang en ik heb iig een begrafenis, maar hopelijk kan mijn man regelen op het werk dat hij mee kan.
Zaterdag: Ben ik praktisch de hele dag alleen met dochter, moet nog bedenken wat we gaan doen.
Zondag: 's Morgens even op de koffie bij mijn oma, als de termijnecho goed was vertellen dat ik zwanger ben. En 's middags komen mijn schoonmoeder en schoonzusje even langs.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2019 16:03

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ja dat staat idd min of meer gelijk aan niveau 4 dan. Leuk, dat is wel echt ingewikkeld hoor en is echt een serieuze studie! Dat ambieer ik niet haha.

Leuk Harrison, veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2019 16:04

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ja hij heeft ook echt een wijnobsessie haha, denkt nergens anders aan geloof ik. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Sep 2019 16:38

Re: Weekplannen (16-22 september)

Ik heb vrijdag ook lekker vakantie gekregen!

Vandaag schoongemaakt in huis, was gedaan en even naar de Jumbo.
Morgenochtend sporten, lunchen met een vriendin en 's avonds een borrel bij een vriend.
Woensdag vertrek in naar Kroatië met een vriendin. Super veel zin in!
Alleen gaat het grondpersoneel van KLM 's middags staken. Wij zouden er rond 15 uur zijn, dus hoop dat we er niet veel van meekrijgen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers