03 Jul 2019 22:14 door Marin
Toen ik trouwens 17/18 was en in Amerika woonde had ik een credit card, op naam van mezelf maar betaald door m'n vader, voor m'n leven in Amerika. Was prima en mocht ik gewoon gebruiken. Behalve dat ik dus niet wist dat elke keer dat je geld uit de pinautomaat haalt met een CC je iets van 5 euro toeslag betaald. Dat was dus wel echt enorm zonde. Daar kwamen we pas na maanden achter. Misschien dus nog een tip voor mensen als je geld opneemt in het buitenland met je CC. Doe dat dus liever met je pinpas.
Maar verder betaal ik in Amerika (en in Engeland toen ik daar woonde in zekere mate ook wel) vrijwel alles met m'n CC, als soort pinpas. Van boodschappen tot kopjes koffie.
Ik heb idd sindsdien eigenlijk altijd een CC gehad. Als student wist ik het nummer zelfs uit m'n hoofd (dat was dan iets minder verstandig haha).
En wij hebben er idd allebei eentje (of m'n man twee eigenlijk), via Mees Pierson. Dat is m'n enige ergernis tegenwoordig. Laatst wilde ik het rekeningnummer wijzigen waar het geld van afgeschreven wordt (van de gedeelde rekening ipv m'n eigen, omdat daar eigenlijk geen geld meer op binnenkomt) en dat was zo'n kastje naar de muur verhaal tussen Mees Pierson en ICS. Echt slecht was dat, je zou zeggen dat het met een private banker makkelijker zou zijn maar 't werd er alleen maar omslachtiger van. Daar ben ik voor mijn doen toen vrij geïrriteerd over geworden.
Laatst gewijzigd door
Marin op 03 Jul 2019 22:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.