Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vraag van vandaag! #8 eigenschappen

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Mei 2019 23:30

Vraag van vandaag! #8 eigenschappen

Wat vind je jouw slechtste eigenschap en wat denk je dat anderen jouw beste eigenschap vinden?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2019 07:24

Re: Vraag van vandaag! #8 eigenschappen

Ik vind mijn slechtste eigenschap nagelbijten. Maar dat is niet echt een karaktereigenschap. Dus dan kies ik voor sommige dingen moeilijk kunnen loslaten/controlefreak.

Anderen vinden mijn beste eigenschap denk ik dat ik zorgzaam ben. Of dat ik vaak lekker recht door zee ben.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem313

Bericht 31 Mei 2019 07:39

Waarom gaat het bij een slechte eigenschap om wat je zelf vindt en bij je goeie eigenschap om wat anderen vinden?

Mijn slechtste eigenschap is dat ik niet snel in actie kom. Ik blijf heel lang nadenken in plaats van te doen. Daardoor mis ik dingen.
Mijn beste eigenschap is mijn vlijmscherpe humor, vind ik zelf, en anderen denk ik ook. En zo niet dan donderen ze maar op.
<<

Anoniem337

Bericht 31 Mei 2019 08:52

Haha vind ik ook bij jou Caulfield, in hoeverre ik je ken van hier :)

Bij mij is het denk ik mijn eerlijkheid, positief en negatief. Mensen vinden het vaak fijn dat ze weten waar ze aan toe zijn maar het wordt ook niet altijd gewaardeerd. Ik kan nou eenmaal niet doen alsof en je kan ook wel aan me zien wat ik ergens van vind.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2019 09:19

Mijn slechtste eigenschap is dat ik erg ongeduldig ben en graag wil dat dingen op mijn manier gaan, al heb ik dit laatste niet wanneer ik met vriendinnen ben, dan ben ik weer heel makkelijk haha.

Beste eigenschappen, ik ben een doorzetter, pik dingen snel op en durf voor mijn mening uit te komen. Ik denk dat anderen dit ook zullen beamen. What you see is what you get.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Mei 2019 09:28

Mijn slechtste eigenschap is denk ik dat ik altijd overal iets van vind (en dat dan ook niet los kan laten). Voor mijzelf en anderen weleens lastig, maar gelukkig ook vaak wel nuttig.

Mijn beste eigenschap is denk ik mijn analytisch vermogen, goed mogelijke consequenties van dingen overzien of aanvoelen. Maar ook dat is weleens lastig, omdat anderen dat niet altijd waarderen. Mijn eigenschap die door de omgeving ook genoemd zal worden is denk ik mijn doorzettingsvermogen.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mei 2019 09:42

Slechtste: ik ben een drammer
Beste: ik ben een doorzetter

En dat hangt enorm samen, haha!
<<

Anoniem326

Bericht 31 Mei 2019 10:44

Ik heb zelf last van mijn introverte karakter. Maar ik denk dat de mensen om me heen last hebben van mijn neiging tot drammen en impulsiviteit.

Beste eigenschap (net gevraagd) bevlogenheid en daadkracht.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mei 2019 13:07

Mijn slechtste eigenschap is mijn luiheid. Ik kan echt 2 dagen achter elkaar de hele dag in bed liggen en niks doen en daar intens van genieten.

Mijn beste eigenschap is denk ik dat ik over het algemeen opgewekt en grappig ben.
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2019 14:18

Carrie, eens! En ik vind t bij jou leuk dat je dingen heel vaak open vraagt of zegt.

Caulfield, ik vind leuk aan jou dat je heel vriendelijk en onderhoudend bent.

Mijn slechtste eigenschap verschilt denk ik per karakter/persoon. Ik denk dat mensen over het algemeen het meeste last hebben van dat ik me van nature niet graag committeer, en dat ze dus soms lang moeten wachten op een antwoord, of dat ik een afspraak niet helemaal nakom ofzo, iets in die richting. Verder heb ik soms het idee dat ik soms mensen pissig maak met hoe ik iets zeg of welke mening ik heb, terwijl ik dan zelf mn uiterste best probeer te doen om iets aardig of goed te zeggen.

Mijn beste eigenschap is dat ik oprecht en authentiek ben.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2019 14:36

Dat mijn hart op mijn tong en vingers ligt. Ik floep er teveel te snel uit. In samenhang met eerlijkheid brengt me dit wel eens in de ‘problemen’ maar tegelijkertijd weten mensen wel wat ze aan me hebben en krijg ik dingen gedaan. Vind dus ook lastig het te veranderen, al probeer ik er wel wat op te letten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Mei 2019 14:41

Ik heb er meer, maar een slechte eigenschap vind ik dat ik niet hard zelfstandig kan werken. Als ik iets moet doen in m’n eentje dan ben ik zo traag en vermijdend, hell.

Een goede eigenschap vind ik (sorry ik ga het niet vragen - ik weet het zelf wel) mijn humor en mijn analytisch vermogen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem269

Bericht 31 Mei 2019 15:05

Slecht : ik ben lui en ik kan mezelf ontzettend druk maken over dingen die niet eens hoeven te gebeuren.
Goed : ik ben zorgzaam en ik ben beleefd/gemanierd.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mei 2019 15:23

Geel schreef:Carrie, eens! En ik vind t bij jou leuk dat je dingen heel vaak open vraagt of zegt.

Tnx!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Mei 2019 15:49

Slecht: piekeren, ongeduldig, perfectionistisch
Goed: zorgzaam, perfectionistisch, gestructureerd

Perfectionisme valt onder goed en slecht het zorgt er soms voor dat ik andere belangrijke dingen op de 2e plek zet namelijk.
Carpe Diem
<<

Moesje

Kwebbel

Bericht 31 Mei 2019 15:49

Mijn slechtste eigenschap is dat ik niet echt behulpzaam of een beetje lui ben. Kan ook een combi van onzekerheid en onhandigheid zijn. Komt er op neer dat anderen niet zoveel aan me hebben.

Mijn beste eigenschap is mijn oprechtheid, maar mensen die mij niet goed kennen schrikken wel eens want ik kan me soms nogal lomp uitdrukken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mei 2019 21:02

Mijn slechtste eigenschappen:chaotisch en ongeduldig
Mijn beste eigenschappen: humoristisch en sociaal
<<

ChiQ

Bericht 01 Jun 2019 08:29

Mijn slechtste eigenschap is dat ik niet kan(of misschien niet wil) vergeven. Ik kan eindeloos vasthouden aan iets wat ik niet zo leuk vind en zogezegd met 1 penstreek klaar zijn met mensen zonder enige vorm van gemis of zelfreflectie later als mijn boosheid zakt.

Mijn beste eigenschap is dat ik zelfspot heb. En ik vind mezelf realistisch.
<<

Anoniem281

Bericht 01 Jun 2019 09:05

Mijn slechte eigenschap; ik vraag heel slecht om hulp. Wil het vaak zelf doen, zelf oplossen en dat werkt eigenlijk niet zo goed in alle situaties.

Een goede eigenschap, denk ik, is m'n zorgzaamheid. Tenminste, dat heeft m'n man tijdje terug als eerste genoemd.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Jun 2019 18:28

Slechte eigenschap: te onzeker over mijn eigen kunnen
Goede eigenschap: dat ik me niet laat kisten (mbt mijn fibromyalgie)

Voor de onderste moest ik wel even mijn man om hulp vragen. .. :palm:

Terug naar Algemeen