Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekendplannen!

<<

Anoniem337

Bericht 03 Mei 2019 20:24

Weekendplannen!

Hebben jullie nog leuke dingen op de planning staan?

Wij niet veel. Vanavond lekker thuis, heb net boodschappen gedaan en zo douchen en voor de tv. Morgen langs mijn oma en zondag brunchen bij Van der Valk. Tussendoor lezen op mijn nieuwe ereader :smile:

Fijn weekend allemaal!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Mei 2019 20:36

Re: Weekendplannen!

Heerlijk juist Emma!

Wij hebben eigenlijk ook niet echt plannen. Misschien morgen even naar de kermis met z'n drietjes mits 't weer 't toe staat.

En door jou denk ik nu aan lezen en heb ik daar zin in. Misschien in de Lonely Planet of m'n ereader idd. He lekker, niet te veel doen.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 03 Mei 2019 20:38

Wij zijn vanmiddag al naar mijn schoonouders gereden.
Morgen lopen mijn man en ik hier een wandeltocht van 30km.
Mooie Vierdaagse-training voor mij en ook wel zo gezellig, samen.
Na het eten gaan we weer naar huis.
Zondag wil ik ook nog 15km wandelen en 's middags bij goed weer met z'n viertjes even naar Bevrijdingspop.
<<

Kira

Bericht 04 Mei 2019 10:18

Gisteren had ik vrij, ik moest naar de huisarts, heb gewandeld, gestudeerd, en in de avond een doorloop van Dodenherdenking gehad, daarna thuis film gekeken. Zoon is logeren.
Vanavond is de dodenherdenking, ik speel met mijn ensemble tijdens de plechtigheid op twee begraafplaatsen en mag ook de signalen spelen wat ik een hele eer vind, en heel mooi om te doen. Het is een hele ceremoniële plechtigheid tot op de minuut geregisseerd.
Vandaag doe ik verder rustig aan, beetje studeren straks, even het bos in, mijn zoon komt thuis om te eten, en dan vanavond richting begraafplaats. Daarna wordt er nog wat gedronken.
Morgenochtend heb ik repetitie, en daarna ga ik de hele middag naar een goede vriendin, 's avonds het bevrijdingsdagconcert kijken en dan is het weekend weer om.
<<

Anoniem313

Bericht 04 Mei 2019 11:48

Wij doen het ook rustig aan na een best volle vakantie. Gisteren ben ik met vrienden naar een dansvoorstelling geweest, dat was fantastisch. Erna even een cocktail gedronken.
Vanochtend hebben de oudste en ik gesport, en vanmiddag rijden we met beide kinderen ff naar het strand.
Morgenochtend hardlopen, ik denk smiddags naar een speeltuin oid en de week een beetje voorbereiden.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Mei 2019 12:03

Gisteren was L. naar de opvang. Ik heb wat in huis gedaan.

Vandaag: Mijn man is jarig. Vanmiddag wat voorbereidingen treffen voor het feestje van vanavond.

Morgen: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 04 Mei 2019 12:30

Gisteren zijn we teruggekomen van vakantie. Een beetje opgeruimd en verder rustig aan gedaan.
Vanmorgen even naar babyzwemmen geweest, zo even naar de Prenatal en verder niks bijzonders.
Morgen nog niet echt plannen.
<<

Anoniem317

Bericht 04 Mei 2019 13:33

Wij hebben een rustig weekend. Vanmorgen boodschappen gedaan en bij een boomkweker naar bomen gekeken voor onze voortuin. Zometeen even een tuinontwerp maken. Verder dit weekend: sporten, filmpje kijken en familiebezoek.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Bericht 04 Mei 2019 19:17

Vandaag een beetje in huis gerommeld, even naar het winkelcentrum geweest voor wat kleine dingetjes, geborreld bij vrienden en vanavond niet veel bijzonders. Morgen zou k eigenlijk moeten werken maar ze belde net af, nu even bedenken wat we gaan doen. In ieder geval boodschappen want de kasten zijn haast leeg.
<<

Anoniem337

Bericht 05 Mei 2019 17:45

Marin schreef:Heerlijk juist Emma!

Wij hebben eigenlijk ook niet echt plannen. Misschien morgen even naar de kermis met z'n drietjes mits 't weer 't toe staat.

En door jou denk ik nu aan lezen en heb ik daar zin in. Misschien in de Lonely Planet of m'n ereader idd. He lekker, niet te veel doen.

Heerlijk is dat hè, lekker met een boek. Ik heb gisteren 5 uur gelezen zat ik op m’n ereader. Bij ons was het nog drukker dan verwacht maar gezellig dus dan vind ik het niet erg :)

Terug naar Algemeen