Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeaupakketje voor 't strand

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Apr 2019 09:18

Cadeaupakketje voor 't strand

Hoi!

Voor een internationale cadeau uitwisseling van m'n Facebook Mama groepje ga ik een cadeaupakketje maken voor iemand uit Puerto Rico. Ze wilde graag items voor op het strand. Wie wil helpen meedenken met dingen om een leuk pakketje samen te stellen?

De eisen:
- Het moet enigszins lichtgewicht zijn (geen flessen rosé ofzo).
- Het budget is rond de 25 eu. (ex verzendkosten)
- Internationaal, geen Nederlandse tijdschriften bijv dus (ze is zelf Duitse, maar spreekt ook gewoon Engels dus evt een Engelse paperback kan wel prima)

Ik dacht zelf iig aan een leuke strandtas, ook leuk om de cadeautjes daarin te doen (en dan die tas in de doos te verzenden). Iemand tips waar ik die leuk kan vinden binnen budget? Andere leuke items?

Gracias!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Apr 2019 09:25

Re: Cadeaupakketje voor 't strand

Misschien iets van een leuke ( 2de handse) Sari. Die ze als kleed kan gebruiken op het strand, maar ook om zich heen kan slaan

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Apr 2019 10:47

Als ik lees mamma en strand, dan denk ik aan een leuk opblaasbaar ding zoals een strandbal of zwemband o.i.d. Of moet het echt voor haar zijn en niet het kind?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Apr 2019 11:00

Het is voor moederdag dus voor haar is wel leuker, maar een opblaasding weegt natuurlijk helemaal niks dus kan er altijd wel bij. Goeie!
Sari/doek iets is ook licht ja!
<<

Anoniem273

Bericht 19 Apr 2019 11:05

Of zo’n mini opblaasding waar ze haar drankje in kan doen, van Xenos bijvoorbeeld. Die heeft ook vaak leuke koeltassen. Of wat recepten erbij voor picknick gerechtjes? Grappige ijsblok vormpjes misschien.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Apr 2019 11:31

Leuke tips!
Door jouw tips bedenk ik me net dat ik volgende week in Spanje ben en daar zit de Ale Hop, soort Flying Tiger van Spanje met allemaal van dit soort dingen. Ga ik even kijken hiervoor (behalve dat ik alleen met handbagage vlieg dus dat je misschien niet ideaal).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Apr 2019 13:18

Ale Hop is fantastisch voor dit soort dingen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Apr 2019 13:54

Ja haha! Oké klaaaaar! Nu maar hopen dat ik 't mee krijg, anders moet ik alsnog hier maar wat zoeken. Oké gracias chicos!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Apr 2019 17:13

Ik wilde alleen maar zeggen: wat een leuk iets om aan mee te doen zeg!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 22 Apr 2019 17:42

Ja hè vind ik ook. We zijn al bijna drie jaar onderdeel van dit lente mama groepje. Soort forum maar dan op Facebook. Heel fijn groepje ouders en het internationale aspect spreekt mij ook aan, ook qua opvoeding enzo.

Vraagje nog: denken jullie dat ik wel een mini flesje rosé kan mee sturen? Niet zozeer qua gewicht maar qua import? Of zou je dat niet riskeren?

Terug naar Algemeen