Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mrt 2019 08:11

Weekend!

Het is alweer bijna weekend!
Hoe ziet jouw weekend er uit?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Bericht 15 Mrt 2019 08:15

Re: Weekend!

Fijn weekend!

Ik ga zo mijn nagels laten doen, daarna komt een vriendin die wat verder weg woont langs en gaan we high teaen, daarna waarschijnlijk nog naar de bios.

Morgen gaan mijn vriend en ik aan de slag voor ons nieuwbouwhuis, we moeten het meer/minderwerk doornemen en accorderen. Tussendoor vast ergens lunchen of borrelen.

Zondag geen plannen. Ja, het huishouden, de was en schoonmaken.
Laatst gewijzigd door Fantine op 15 Mrt 2019 08:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mrt 2019 08:18

Wooohooo!

Ik zit nu te wachten op m’n ouders, die nemen m’n zoons mee naar hun huis zodat ik naar het Malieveld kan vandaag.
Zal wel een koud dagje worden daar met een hoop drukte. Ik heb met m’n collega’s afgesproken om ze in den haag te zien, dat vinden ze heel ongezellig van mij maar ik hou niet van samen in de trein dus tja.

Vanmiddag/vanavond nog even de stad in en eigenlijk heb ik vanavond nog een opening van een tentoonstelling. Moet even kijken of ik daar nog puf voor heb, het is in het Eye.

Morgen uitslapen. Wat rapporten schrijven. Smiddags verjaardag in rdam van m’n grootste neefje, die wordt 7.
Savonds heb ik met vrienden afgesproken.

Zondag rapporten schrijven, the usual boodschappen en huishouden, lessen voorbereiden. Iets met de jongens doen.
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 08:37

Succes met staken vandaag, UN!
Goed dat je gaat. Ik heb geen oppas.

Ik heb vandaag ook al weekend.
Mijn dochter en ik gaan zo aankleden en boodschappen doen. Ik ga verder opruimen en schoonmaken in huis, terwijl zij zichzelf hopelijk vermaakt.

Voor zaterdag en zondag nog geen plannen. Misschien even langs mijn ouders en als het droog is lammetjes kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Mrt 2019 08:38

Succes op 't Malieveld vandaag Urban Naked. Hopelijk wordt je ook niet zeiknat geregend.

Leuk, plannen maken voor de nieuwbouw Fantine!

Mijn plannen:

Vanavond uiteten met m'n man, schoonzus, zwager en hun neef die 40 is geworden en getrakteerd wordt op een dineetje met ons.

Morgen naar m'n vader om z'n verjaardag (eigenlijk vandaag jarig) te vieren. Leuk even alle familie weer zien.

Zondag gaan we lunchen bij een thuisrestaurant waar we al eeuwig voor op de wachtlijst stonden en nu eindelijk terecht konden. Ik ben erg benieuwd, schijnt super te zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mrt 2019 08:49

Zet 'm op vandaag UN!
Marin, veel plezier en eet smakelijk dit weekend!

Ik moet vandaag nog werken, morgenochtend laat ik mijn nagels doen, morgenmiddag boodschappen doen voor zondag. Dan vieren we de verjaardag van mijn vriend.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mrt 2019 08:51

Succes met staken UN, mijn beste vriendin gaat er ook heen.

Ik moest eigenlijk extra werken vandaag. Maar omdat ik gisteren niet fit was en niet naar huis kon omdat er geen inval was, mocht ik vandaag wel vrij. Dochter is ook vrij vanwege staken. We liggen nog in bed en houden een rustig dagje.

Morgen boodschappen doen en dakpannen in de tuin verplaatsen.

Zondag geen plannen, aan het einde van de dag de jongste naar mijn schoonouders brengen, die passen maandag op en dan hoeven we dan niet zo vroeg in de auto.
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:10

Vandaag; lunchen en winkelen met zusje
Morgen; laatste werkdag! Woehoe, vlag kan uit. Daarna met vriend & zoon uit eten om dat te vieren!
Zondag: helemaal niks, lekker relaxen en even bijkomen!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:13

Succes in Den Haag UN!
Beterschap Jezzie, lekker rustig weekend gelukkig :)
Olifant, gefeliciteerd met je vriend.
Marin, veel plezier met alle familie! En zondag ook, ben benieuwd hoe het thuisrestaurant is.
Gekkie, fingers crossed voor een zelf-spelende dochter, haha.
Fantine, leuk om zo bezig te zijn met jullie nieuwbouwhuis!
Pippa, succes met je laatste werkdagje morgen!

Ik werk vandaag tot half 5. Verkort dagje, omdat veel cliënten ook overdag kunnen vanwege de staking.
Mijn zoon is ook lekker een dagje thuis, niet verkeerd na de eerste 2 weken school.

Ik stap morgenochtend vroeg in de auto en ga met 2 vriendinnen naar Friesland.
Een heel weekend wellness, massages, sauna, hotelovernachting... :love:
We hebben er zin in, haha!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:23

Succes vandaag UN! Vervelend dat het zulk slecht weer is.

Pippa, volgens mij ben je blij dat je er weg gaat of niet? :)

Wat een heerlijk weekend Snirp! Ik wil ook snel weer een weekend weg met vriendin!

Ik werk vandaag en heb vanavond een housewarming maar ook een borrel dus weet nog niet zo goed wat ik ga doen of dat ik gewoon naar huis ga omdat ik nog steeds niet goed kan lopen. Oh, en ik krijg vandaag m'n motor!
Morgen lunchen met een vriend in stad verderop en verder moet ik rust houden dus vooral veel op de bank/bed doorbrengen denk ik. Als het zondag nog even een beetje mooi weer is hoop ik klein rondje op m'n motor te doen :)

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem298

Bericht 15 Mrt 2019 09:33

Succes met staken vandaag, UN!

Heerlijk Snirp, zo’n relaxweekend! Geniet ervan!

Ik ga zo werken, vanavond niks want ik ben kapot na een aantal korte nachtjes, dus ook op tijd naar bed.
Morgenochtend misschien sporten, ‘s avonds ga ik met m’n vriendin in Rotterdam eten en ergens wijn drinken en dansen.

Zondag moet ik naar m’n werk, de nieuwe kaart wordt geïntroduceerd dus we gaan nieuwe broodjes en hamburgers leren maken (en ze daarna proeven).
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:35

Leuk Feline!
Succes UN.
Leuk Jet, veel plezier!

Ik heb vanavond een etentje en borrel met vriendinnen, in de kroeg waar we onze 30ste gaan vieren. Daarna nog een verjaardag in een kroeg in Haarlem maar ik voel me niet helemaal fit dus ik weet nog niet of ik daar heen ga. Morgen beetje uitslapen, sporten en mijn ouders komen eten dus ik ga lekker uitgebreid boodschappen doen en koken. Zondag moet ik hockeyen en verder beetje rustig aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 09:36

Veel plezier vandaag UN. Ik ben wel gewoon aan het werk. Hier op school staakt eigenlijk niemand.
Ik heb wel de petitie getekend afgelopen week.

Vandaag werk ik gewoon tot half drie, daarna ga ik met een collega even aan de studie die met hetzelfde vak bezig is.

Morgen ga ik naar mijn ouders. Mijn moeder was eind februari jarig en vanwege tentamen en vakantie niet eerder de kans gehad om die kant op te gaan.

Zondag ga ik studeren. Ik zou eigenlijk de Stevensloop gaan lopen, maar vanwege een blessure laat ik die voorbij gaan. Ik ben nu dus nog aan het kijken of ik het startbewijs kan overdragen aan iemand.
's avonds komt mijn vriend. Nadat hij de overdacht met zijn ex heeft gehad voor de kinderen.

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mrt 2019 09:38

Ik heb ook al weekend vandaag. Ik moet vanmiddag even met de auto langs de garage, verder weinig plannen. Misschien vanavond boodschappen doen, anders moet dat morgenochtend.
Huishouden en misschien boodschappen dus. Ik hoop op beter weer zodat we ook weer eens een rondje kunnen wandelen. Eind van de middag komen mijn zus en de broers van mijn man plus aanhang om samen te eten en spelletjes te doen.
Zondag nog geen plannen eigenlijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mrt 2019 09:40

Vandaag ben ik vrij. Ga wat in het huishouden doen en vanmiddag komt een vriendin langs.
Morgen even de stad in.
Zondag heb ik een dagdienst.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:55

Feline schreef:Pippa, volgens mij ben je blij dat je er weg gaat of niet? :)

Klopt, is laatste tijd veel gebeurd, en kijk uit naar nieuwe baan!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 09:58

Dat thuis restaurant klinkt tof Marin, veel plezier alvast!
Pippa succes met je laatste werkdag morgen!
En Feline, ik duim voor fatsoenlijk weer zondag, heel veel rijplezier en veilige kilometers!

Ik ben vandaag en morgen vrij, heb niet echt plannen nog. Even lekker relaxen.
Zondag moet ik werken.
10.04.17
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Mrt 2019 10:14

Bedankt voor alle succeswensen! Het is gestopt met regenen nu geloof ik. Heb me warm aangekleed, plu’tje en een regenponcho in m’n tas. Komt vast goed.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Mrt 2019 10:21

Succes UN!

Ik heb een rustig weekend en daar ook écht zin in. Vanavond na werk ga ik even sporten, daarna wil ik borrelen met mijn vriend en lekker koken.
Morgenochtend de F1 kwalificatie kijken. Ontzettend vroeg, maar het is de eerste race dus wij zitten er weer klaar voor! De rest van de dag beetje huishouden en 's avonds nog een verjaardag. Zondagochtend de race, dat betekent om 5 uur wakker worden en gezellig in bed F1 kijken. Daarna verder slapen, sporten en ik word 's avonds op date meegenomen door mijn vriend. Geen idee wat we gaan doen.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mrt 2019 11:14

Vanmiddag ben ik vrij en ga ik met m'n oudste broer bij m'n moeder op zolder puinruimen. Haar zolder wordt verbouwd en geïsoleerd door de woningbouw, maarja dan moet de boel wel 'leeg'.
Vanavond ga ik met 2 vriendinnen naar bingo!
Morgen moet m'n vriend al heel vroeg werken en ga ik lekker niksen met G. Vast ook even naar m'n moeder en naar de supermarkt of lunchtentje ofzo. Ligt een beetje aan het weer ook.
Zondag Formule1 natuurlijk. Lekker vroeg! En 's middags op verjaardag bij een van m'n neefjes, wordt alweer 10.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Mrt 2019 11:50

Ohja! Wij gaan ook de wekker zetten voor F1 inderdaad. Leuk! Heb er echt weer zin in.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Mrt 2019 11:51

Oh ja dat gaan wij 's avonds terug kijken dan denk ik!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 12:40

Un succes in den haag
Pippa gefeliciteerd met je nieuwe baan
Marin wat is een thuisrestaurant, komt dan iemand bij je thuis of ga jij na iemand zijn huis. Veel plezier in ieder geval

Fijn weekend iedereen

Mijn weekend is net begonnen kwam net thuis en dacht hoe kunnen er nou blaadjes in huis liggen en ging de woonkamer in en lag op tafel iets met een briefje erop . Zat er een nog warme cake in van mijn vader.
En zo ga ik met mijn moeder winkelen in een dorp hier vlakbij

Zaterdag gaat man de raamkozijnen verven. Volgende week komen er dan plissé gordijnen

Zondag geen idee man gaat F1 kijken
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Mrt 2019 12:54

Bij die mensen thuis! Zij stellen hun huis open en koken zelf. Ziet er bijzonder uit! https://thuisrestaurant-t.nl

Wat lief van je vader! Eet smakelijk.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Mrt 2019 15:41

Wa leuk zeg. De cake smaakt goed net een klein stukje gehad
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen