Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend!

<<

Anoniem337

Bericht 01 Mrt 2019 20:39

Weekend!

Eindelijk weer weekend! Hebben jullie nog plannen?
Hier een rustig weekend voor de boeg. Morgen het een en ander in huis doen en misschien uit eten. Ligt eraan op mijn vriend opgeknapt is, die is grieperig. Zondag de hele dag thuis, ga lekker lezen en wat administratie doen.

Fijn weekend allemaal!
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Mrt 2019 20:49

Re: Weekend!

Zaterdag een verjaardag voor de rest geen plannen lekker genieten en misschien verder gaan met een borduurwerk waar ik aan was begonnen.
Carpe Diem
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mrt 2019 20:51

Bergkristal schreef:Zaterdag een verjaardag voor de rest geen plannen lekker genieten en misschien verder gaan met een borduurwerk waar ik aan was begonnen.

Psst. Er is een Haak, Brei en Borduurtopic. Ben benieuwd wat je aan het maken bent!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2019 20:52

Allebei een lekker relaxed weekend voor de boeg, veel plezier!

Ik ga morgen een dagje met mijn zoon naar Amsterdam, met de trein (dat is natuurlijk alleen al heel leuk), we gaan naar Nemo (dat vindt hij geweldig) dus wordt vast een gezellig dagje.

Zondag lekker thuis zonder plannen.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mrt 2019 20:53

Ja weekend, sinds vanmiddag. Mijn moeder kwam langs om met G. te spelen. Heb even lekker rustig gekookt en wat was gedaan. Handig zo'n playdate ;)
Morgen moet ik eigenlijk even een pakketje retourneren en nog naar de Etos, dus ik hoop dat het droog is 's middags dan kunnen we wandelen.
Zondag boodschappen en verder geen plannen.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Mrt 2019 20:55

Cotton schreef:
Bergkristal schreef:Zaterdag een verjaardag voor de rest geen plannen lekker genieten en misschien verder gaan met een borduurwerk waar ik aan was begonnen.

Psst. Er is een Haak, Brei en Borduurtopic. Ben benieuwd wat je aan het maken bent!

Oeh...dat had je niet moeten vertellen ;) het is een cadeau dus de foto kan ik nu nog niet plaatsen. Maar kan wel vertellen dat het een klein project is op een kussentje...een dierbaar iets voor een vriendin van mij.
Carpe Diem
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Mrt 2019 20:56

Lookie schreef:Allebei een lekker relaxed weekend voor de boeg, veel plezier!

Ik ga morgen een dagje met mijn zoon naar Amsterdam, met de trein (dat is natuurlijk alleen al heel leuk), we gaan naar Nemo (dat vindt hij geweldig) dus wordt vast een gezellig dagje.

Zondag lekker thuis zonder plannen.

Bedankt en jullie ook veel plezier dat wordt vast een leuk uitje!
Carpe Diem
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2019 21:02

Wat een leuk cadeau, Bergkristal!

Lookie, klinkt als een hele leuke dag. Veel plezier alvast!

Ik ben blij dat het weekend is, was een vrij drukke en hectische week op het werk.
Vanmiddag hebben we familie van mijn vriend op bezoek gehad, was gezellig! Dit weekend verder nog wat huishouden en hopelijk ook wandelen (ligt aan het weer) en verder geen plannen, heerlijk!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 21:53

Leuk Lookie, wil ook weer eens naar Nemo.
Wij doen het ook redelijk rustig aan, ik voel me niet denderend dus ff afwachten hoe het gaat. Maar in principe ga ik morgenochtend met m’n oudste naar atletiek. In de middag gaat hij dan met mijn vriend naar de LEGO film, en ga ik met mijn jongste naar het Kinderboekenmuseum in Den Haag. ‘s Avonds geen plannen. Zondagochtend ga ik hardlopen, in de middag doet mijn vriend dat, en ‘s avonds gaan we met vrienden en hun kinderen eten in een pannenkoekenrestaurant.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mrt 2019 21:55

Vanavond hadden we vrienden te eten.
Morgen krijgen we ook weer eters.
En zondag hebben we nog geen hele grootse plannen. Onze weekenden zijn de laatste tijd best rustig. Best prima ook.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Mrt 2019 22:04

Vanavond zouden we uiteten gaan maar mijn vriend zit niet zo lekker in zijn vel momenteel. Weet niet precies wat er is maar gaat niet helemaal de goede kant op. Hij had geen zin en wil morgenavond gaan. Ook prima! Overdag ga ik sporten, rommelen in huis en gewoon even relaxen. Zondag denk ik hetzelfde.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 22:06

Ik vind twee avonden koken, eten en borrelen best veel hoor Marin!
En Caro, lekker. Nou ja, niet van je vriend natuurlijk, maar rommelen-sporten-uit eten wel.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Mrt 2019 22:13

Ja prima combi hoor! Oh en wijn. Wijn hoort ook bij die combi.
<<

Anoniem262

Bericht 01 Mrt 2019 22:43

Ben ik de enige die de tijd tegenwoordig maar snel vindt gaan? Zo is het vrijdag en zo is het alweer vrijdag... Morgen gaan we even naar de markt in onze oude woonplaats en zondag moet ik heel veel dingen doen voor dat waar we mee bezig zijn.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mrt 2019 22:48

Waar zijn jullie mee bezig dan Fedora?
Ik vind het ook snel gaan hoor, de weken vliegen voorbij!
<<

Anoniem262

Bericht 01 Mrt 2019 22:56

Caulfield schreef:Waar zijn jullie mee bezig dan Fedora?
Ik vind het ook snel gaan hoor, de weken vliegen voorbij!

Wij zijn een bedrijf aan het opzetten. En daarvoor moet veel gebeld worden, veel geregeld worden, veel op papier gezet worden. Verder wil ik er nog niet over uitweiden. Maar als we op deze manier doorgaan wordt het echt top.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 01 Mrt 2019 22:59

Caulfield schreef:Ik vind twee avonden koken, eten en borrelen best veel hoor Marin!
En Caro, lekker. Nou ja, niet van je vriend natuurlijk, maar rommelen-sporten-uit eten wel.

Ja das waar, maar dat is pas 's avonds natuurlijk. Hoewel we morgenochtend om acht uur al welkom zijn bij de visboer om de scheermesjes op te halen. Maar ik denk dat we dan nog lekker in bed liggen.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2019 00:22

Ja ik vind het ook snel gaan, weken vliegen voorbij idd!
Leuk Marin. Uitgebreid diner? Scheermesjes, lekker!

Ik heb ook weer eens echt weekend! Was vandaag gewoon al om 14.30 uur klaar, super rustig bij ons in het restaurant. Ons concept, middenin in Eindhoven, is een slechte combi met carnaval... Morgen gelukkig ook vrij, dan is de optocht door de stad. En zondag, maandag en dinsdag zijn we gesloten (ook ivm carnaval dus..). Dus heb gewoon heerlijk 4 dagen vrij. Vriend en ik zijn zelf niet echt carnavalsvierders, voorgaande jaren hooguit 1 dag. Maar zoals het er nu uitziet, gaan we niet. Ook prima. We hadden plannen om in ieder geval een dagje naar zee te gaan met de hond, maar de weersvoorspellingen zijn niet echt denderend helaas. Dus nu hebben we bedacht om thuis de muren te gaan texen. Verder niet echt plannen. Waarschijnlijk wel een keer ergens lunchen en uit eten, nog even een carnavalsvrij restaurant zoeken.

Deze kleur wil ik trouwens op de muur:
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Mrt 2019 00:44

Ik zit ni in de bus naar de dolomieten. Morgen en zondag snowboarden ( net als ds rest van de week). Ik ga een huttentocht doen. Dus ik ben benieuwd.

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2019 05:54

Mooie kleur, Kreeft.
Fijne vakantie, Silly-One.

Wij hebben vandaag niks op de planning staan. Heerlijk!
Morgenochtend met de trein naar Amsterdam, naar een oudtante. Einde van de middag verjaardag van ons nichtje.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2019 06:46

Zaterdag / Vandaag is het feest! T. is jarig en wordt vandaag 4. Vanmiddag krijgen we visite over de vloer.
Zondag / Lekker rustig aan. Ik moet/wil nog 15-20km wandelen, al wordt het niet heel lekker weer volgens mij :laughcry: Verder een dagje thuis, komende week een eerste volle schoolweek voor T., dus een rustige zondag zal voor hem wel lekker zijn.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2019 07:11

Gefeliciteerd, Snirp! Fijne verjaardag.
<<

Anoniem317

Bericht 02 Mrt 2019 09:18

Vandaag gaan we naar een winkel waar ze sportspullen (voor krachttraining) verkopen, misschien nog even naar m’n schoonmoeder en morgen zijn we een dagje thuis. Waarschijnlijk gaan we dan een beetje klussen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Mrt 2019 10:00

Ik had gisteren al weekend, ik was alleen thuis met zoontje en die had niet zo zijn dag dus het was nogal vermoeiend.
Vandaag gaan we misschien even naar de stad wandelen, even rondkijken want het is carnaval. En morgen naar de kinderoptocht..
<<

Anoniem284

Bericht 02 Mrt 2019 10:02

Gefeliciteerd Snirp! En veel snowboard-plezier SO!

Ik ga denk ik een taart bakken vandaag. Maar eerst mezelf uit bed slepen. Lig er nog in met buikpijn.
Volgende

Terug naar Algemeen