Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Een zonnig weekend! Wat gaan jullie doen?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 12:17

Een zonnig weekend! Wat gaan jullie doen?

Heerlijk, ik krijg hier zoveel energie van. Ik ben vandaag lekker vrij, vanmorgen al een heel stuk met de hond gewandeld, en zometeen behandeling voor mijn tennisarm. Daarna boodschappen doen, en ik ga verse bloemen en plantjes halen! Vanavond gaan we wat eten met vrienden.
Morgen werk ik, en daarna geen plannen.
Zondag ook vrij, en gaan we naar de ton praters middag in het dorp met een hele club vrienden. En maandag ben ik ook nog lekker vrij :banaan:
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 12:34

Re: Een zonnig weekend! Wat gaan jullie doen?

Wij gaan een weekendje weg met vrienden. Het plan was veel gamen en bordspellen. Zoals het er nu naar uitziet zal ik er een aantal keer tussenuit knijpen om J los te laten in de speeltuin. Ik even uitrusten (want zwanger en heel weinig energie) terwijl ik ondertussen van het zonnetje kan genieten.

We hebben ook 4 dagen weekend, komt mooi uit!
<<

boeddha

Kletskop

Bericht 15 Feb 2019 12:39

Wij hebben een een heel vol weekend helaas. Morgenvroeg moet manlief eerst nog werken en ga ik met onze dochter naar zwemles dus onze zoon is de enige die lekker kan uitslapen. Daarna gaan we met z'n alles door naar mijn ouders (een uur rijden) want mijn vader is jarig. Zondagmorgen gaan we naar een neefje want die is jarig en zondagmiddag gaan we naar mijn schoonzusje want die is ook jarig.
Misschien dat we tussendoor nog een beetje zon mee kunnen pakken. De kinderen kunnen overal wel lekker buiten spelen en dat scheelt al heel wat.
<<

Anoniem271

Bericht 15 Feb 2019 12:41

Ik ben net even een stukje gaan wandelen en als vanmiddag de zon in de tuin is wil ik even een boek lezen buiten.

Morgen ga ik even weg met mijn vriend. Nog geen idee waarheen, misschien Woudrichem, maar ik moet er even uit. Even hoofd leegmaken.

Zondag is mijn moeder jarig dus gaan we daarheen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Feb 2019 12:42

Mijn weekend is gevoelsmatig al wel begonnen dankzij dat lekkere weer! Straks even wat opruimen in huis, dan m’n oudste van schoolhalen en naar mijn ouders brengen. Vanavond heb ik een feestje.

Ik heb morgen de hele dag voor mezelf: kinderen uit logeren en m’n man werkt. Ik denk dat ik een flinke wandeling ga maken om de Sloterplas. Savonds ga ik uit eten met m’n man en vrienden.

Zondag uitslapen, m’n man moet al vroeg werken, dus ik heb nóg een dag voor mezelf. Heerlijk. Smiddags komen m’n jongens weer thuis, dan zullen we nog wel even langs de kinderboerderij of de bouwspeelplaats oid gaan.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2019 12:52

Wat een leuke dingen allemaal! Ik ben vandaag gewoon op kantoor, heb net wel ff gewandeld in de zon. Vanavond een hapje eten met vriendinnen. Morgen een sample sale en een kinderfeestje (in een overdekte speelhal, argh!). Zondagochtend hardlopen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 12:53

Ja echt heerlijk die zon! Beetje jammer dat je er in mijn kantoor weinig van merkt.

Ik ga vanavond eten en borrelen met vriendinnen. Morgen sporten, naar de wenkbrauwenmevrouw, een tafeltje schilderen en 's avonds met een groepje wie is de mol kijken. Zondag ga ik met een vriendin naar het tuincentrum en met mijn vriend, die vriendin en de oma van mijn vriend naar het strand als het lekker weer is. Redelijk relaxt weekend dus!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2019 12:54

Ik ben ook vrij. Vanochtend boodschappen gedaan.
Straks moncou taart maken en lekker naar buiten met de kinderen.

Morgen heb ik cursus van 8.30-15.30. Mijn man gaat in huis klussen en de kinderen gaan en middag naar mijn ouders. Na mijn cursus gaan wij ook naar mijn ouders en eten we daar.

Zondag nog geen plannen. Misschien ergens even wandelen als het mooi weer is.
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2019 12:58

Morgen ga ik naar de stad wandelen voor mijn boodschappen. Daarna fiets op halen en naar huis fietsen. Verder studeren.
Zondagochtend met een vriendin een wedstrijd tennissen en daarna weer aan de studie.

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Feb 2019 13:03

Ik kwam vanochtend m'n zwager en twee nichtjes tegen in de Albert Heijn en zij nodigden m'n zoontje en mij uit om even te lunchen in de stad. Dus dat hebben we net gedaan. Hartstikke gezellig.
Vanavond zijn m'n man en ik gewoon thuis.

Morgen ook niks spannends, misschien even de stad in met z'n drietjes.

Zondag hebben we een Wijn Spijs wandeling door de stad, samen met vrienden. Dat is overdag dus dan genieten we tussendoor waarschijnlijk ook van 't lekkere weer.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2019 13:05

Ik ben vanmorgen al behoorlijk druk geweest. Kapper, ramen en auto gewassen. Vanmiddag denk ik maar lekker van het zonnetje genieten.

Vanavond ga ik met mijn man, mijn zusje en haar vriend schaatsen in Thialf.

Morgen: Misschien voetbal kijken bij mijn man. 's Avonds heb ik een babyshower.

Zondag: Op bezoek bij vrienden, en ik hoop nog een lange wandeling maken met man en dochter.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 13:09

Heerlijk! De deuren hebben hier een tijdje open gestaan. Ik ben het hele weekend aan het verhuizen.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2019 13:09

Ik heb ook al weekend. Echt heerlijk dat weer inderdaad! Vanmorgen heb ik met zoontje in de wagen een tlink stuk gewandeld, zo'n 5 km. Vanmiddag wat dingen in huis doen, vanavond niet echt plannen.
Morgen moet ik overdag werken, want we hebben open dag. 's Avonds vier ik mijn verjaardag. De boodschappen heb ik gelukkig gisteren al gedaan, alleen nog taart halen.
Zondag ben ik jarig, maar dan doen we niet echt wat bijzonders. Ik wil 's middags ergens een taartje gaan eten, als het weer zulk mooi weer is gaan we misschien wel naar de stad lopen. En ik mag kiezen wat we 's avonds eten. :smile:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2019 13:16

Straks na het werk ga ik nog even sporten en vanavond denk ik dat we met een wijntje in onze hand tegen elkaar op de bank kruipen. Morgen heeft mijn vriend overdag iets, dus ben ik alleen. Ik wil dan even de was wegwerken, sporten en nog wat werken. Moet nog wat uren inhalen van afgelopen week, morgenavond viert een vriendin haar verjaardag in de stad. Zondag wil ik met mijn vriend + hond lekker naar het strand en daarna daar lekker borrelen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2019 19:03

vandaag moest ik naar het ziekenhuis. Had wel de was lekker buiten hangen

Morgen gaan we eerst op visite bij ons net geboren nichtje. En misschien in de middag ergens heen maar man is niet helemaal fit dus zal wel weinig worden dan

zondag geen idee nog. Misschien lekker een stuk wandelen
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 19:13

Morgen eerst sporten en 's middags een film kijken met vriend. Een soort datenight maar dan 's middags. 's Avonds is hij weg en ga ik verder niks doen. Zondag ook rustig aan en 's middags misschien naar pannenkoekenschip met m'n zusje+gezin en ouders. Dit alles tenzij m'n zusje bevalt, dan ga ik m'n nichtje ontmoeten dit weekend en verder weinig doen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 19:17

Ik ben net terug van een weekje vakantie. Morgen moet ik de vakantiewas wegwerken en ik ga ook even bij mijn vader langs.
Zondag is mijn schoonmoeder jarig en ter ere daarvan gaan we lunchen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 19:50

Vliegen naar Texel!! Ik heb er zo’n zin in!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2019 20:23

Hmm, ik was vandaag al vrij en ben bij de kapper geweest. Maar voel me beslist niet lekker, heb me voor morgen afgemeld op het werk. Heb dus geen plannen, slapen, bijkomen en knuffelen met vriend en zoon. Zondag in principe uit eten met mijn familie, nog voor mijn vaders verjaardag. Hopelijk voel ik me daar goed genoeg voor.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 15 Feb 2019 20:42

Heerlijk weer vandaag! Ik was vrij en heb nu ook vakantie, hoera! Vandaag met dochter en stiefdochter naar een kindercafé geweest om te lunchen. Nu lig ik al in bed, ga nog even twee afleveringen Temptation Island kijken. Heb een pittige week gehad op het werk en dat heeft er emotioneel gezien wel in gehakt. Lekker vroeg slapen dus.
Morgen moet ik eind van de ochtend naar de tandarts en 's avonds ga ik eten en naar een concert met Carra in Utrecht.
Zondag ga ik met vriend en N naar een babyconcert en misschien daarna nog even lunchen (op het terras?). Verder lekker relaxen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Kira

Bericht 16 Feb 2019 06:44

Ik moet werken vandaag tot 14.30. Daarna wil ik het bos in, en dan plof ik lekker op de bank, wil Temptation Island kijken, m'n serie en vanavond WIDM.
Morgen hebben we repetitie van onze vereniging, ik heb daarna nog een gesprek en mijn zoon heeft solistenconcours en daarna gaan we bij mijn ouders eten.
<<

Anoniem262

Bericht 16 Feb 2019 06:57

We hebben gisteren bijna de hele middag in de tuin gezeten, heerlijk! Vooral omdat de vogeltjes aan het tsjirpen waren en zich druk te goed deden aan het nieuwe voedsel wat ik had gehaald. Het leven ziet er net even iets leuker uit met een brandende zon en een lekker temperatuurtje. Vandaag moet mijn man naar de barber in onze oude woonplaats. Ik maak van de gelegenheid gebruik om de markt over te gaan. Morgen wil ik een lange wandeling maken, als de temperaturen dan ook gelijk blijven.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Feb 2019 07:45

Ik had gister al weekend en meteen ook vakantie!
Eerst lekker met dochter in bed een serie gekeken. Daarna op de fiets naar de speeltuin en boodschappen gedaan.
In de middag op de fiets wat bij een vriendin gebracht en buiten gespeeld. We gingen 's avonds pizza eten met z'n 3en.
Vandaag gaan we ook naar buiten, naar een speeltuin of even met de trein ergens heen. Dat wil dochter zo graag.
Ik wil ook mijn auto even wassen. Alleen, want dat vindt dochter doodeng.
Morgenochtend nog geen plannen, vroeg slapen en dan 's middags naar Peppa Pig in het theater.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Feb 2019 07:50

Ohh zo heerlijk, deze temperaturen. Ik moest gisteren nog werken maar was wel wat eerder thuis. Flink stuk met de hond buiten gewandeld.
Heb nu voorjaarsvakantie. Ga zo uit bed, ontbijten en douchen. Met man en hond een mooie wandeling maken (maar 5 km, onze hond is flink ziek geweest incl. antibiotica en nog erg sloom). Het is een hele mooie, afwisselende route.
Maandag komt een vriend hier, gaan we samen Harry Potter films kijken (3 delen ofzo) en eten. Verder heb ik deze week geen plannen, heerlijk!
<<

Fantine

Bericht 16 Feb 2019 08:52

Gister zijn we bezig geweest voor ons nieuwe huis en naar onze stamkroeg geweest. Vandaag weer op pad voor het huis maar dat is in de ochtend/begin middag. Vanmiddag maar even kijken wat we nog gaan doen. Morgen gaan we wandelen in Drenthe denk een route van zo'n 6km.
Volgende

Terug naar Algemeen