Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend! Wat zijn jullie plannen?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Feb 2019 06:41

Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Ik heb al lekker weekend.

Vandaag overdag voor mij een rustig dagje. Mijn auto staat bij de garage. Hopelijk is die vanmiddag klaar. Dan kunnen we hem ophalen als mijn man thuis is en kan ik nog even boodschappen doen.

Morgen een dagje shoppen met Ikknutsel! :cheering:

Zondagochtend peuterviering in de kerk met de jongste.
En 's middags naar een verjaardag.
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Kira

Bericht 08 Feb 2019 06:46

Re: Weekend! Wat zijn jullie plannen?

Morgen ga ik uit eten met drie vriendinnen, van te voren heb ik geen plannen, dus een beetje uitslapen, boodschapjes en in huis rommelen.
Zondag eerst repetitie en daarna nog geen enkel idee, lekker rustig weekend :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 08 Feb 2019 06:47

Lekker dat je al vrij bent Jezzie. Veel plezier dit weekend.

Ik vlieg straks terug vanuit Rome naar Schiphol en dan ga ik naar huis. Ik ga even boodschappen doen en verder relaxen.

Morgen heb ik 's ochtends een Thaise massage gepland omdat ik zo'n spierpijn heb van al 't lopen. Einde van de middag pil ik m'n man en z'n vader op en we eten met z'n allen bij ons.

Zondag moeten we de zolder opruimen voor de verbouwing die bijna start. Zo geen zin in. En als dat klaar is gaan we ons zoontje halen bij m'n moeder!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Feb 2019 07:07

Ik ga straks lezen in de klas van m’n oudste en daarna met jongste naar babyzwemmen. Niet bijster veel zin in want heb gisteravond teveel wijn gedronken.
Vanavond ben ik alleen, denk dat ik een lekkere salade maak voor mezelf.

Morgen ga ik heel veel bestellingen wegwerken (er staan er 15 op m’n lijstje :( ) en ik moet nog 18 SE’s nakijken, jemig wat een werk. Voor de avond nog geen plannen.

Zondag heb ik een optreden in Hoofddorp. En moeten de weekboodschappen gedaan worden. Lessen voorbereiden.
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 07:32

UN, wat een bestellingen zeg! Je hebt ook zulke leuke nieuwe stofjes weer. Ik snap het wel.

Ik heb ook al weekend vandaag. Straks komt mijn schoonvader even oppassen en gaan wij naar de financieel adviseur om onze hypotheek opnieuw en "goedkoper" af te sluiten.
Verder staat er vandaag weinig op het programma. Als dochter slaapt, ga ik rapportgesprekken voorbereiden.

Dit weekend gaan we in huis wat dingen bijverven en opruimen, volgende week zal er een taxatie plaatsvinden.
En ik moet plannen maken en nog meer rapportgesprekken voorbereiden, voor school.
Volgende week een drukke week voor de vakantie, met gesprekken, dus even een rustig weekend.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Feb 2019 07:44

Wow UN wat een drukke zaterdag. Se's nakijken is al een pokkewerk. Maar dan ook nog even kleren maken. Succes ermee.

Ik zit net in de trein voor mijn laatste werkdag deze week. Daarna snel naar huis en kijken in de stad voor een nieuwe fiets. Gisteren was het of niks of de winkels waren al dicht.
Daarna boodschappen doen en bankhangen

Morgen ga ik in de ub studeren. Daar doe ik meer dan thuis. Verder weinig plannen.

Zondag ga ik met mijn date van afgelopen woensdag de bier en spijs wandeling hier lopen. Ik ben benieuwd hoe de kroeg versie. In oktober de restaurant versie gedaan.

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 08:05

Vrijdag / werken
Zaterdag / werken en vriend/zoon gaan naar verjaardag dus ik eet alleen.
Zondag / opruimen, brief voor sollicitatie schrijven, relaxen, enz :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem313

Bericht 08 Feb 2019 08:13

Ik ben heerlijk alleen, mijn vriend gaat met de kinderen naar zijn familie en ik blijf thuis.
Vandaag gewoon werken en vanavond lekker koken voor mezelf en netflixen. Morgen heb ik een duurloop van 3 uur op het programma en ga ik ‘s avonds eten met vriendinnen. Zondag lekker lamballen en misschien nog ff hardlopen, vooruit koken voor ma en di en dat was m dan.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Feb 2019 08:35

Ik heb vakantie, maar toch..

Vandaag is onze dochter jarig! Vanavond gaan we met z'n 3tjes uit eten bij De Beren.

Morgenvroeg verjaardag voorbereiden. 's Middags vieren we het en 's avonds weer rustig bij komen.

Zondag: Nog niets op de planning.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 08:42

Vandaag moet ik nog werken, daarna heb ik lekker weekend.
Vanavond na het werken is er een verrassings-afscheidsfeestje voor me georganiseerd op mijn werk. Iemand heeft het alleen per ongeluk verklapt haha.
Ik ben hartstikke verbaasd, want dit is nog nooit voor iemand gedaan.

Vandaag komt de oom van mijn vriend uit Ierland hier heen en logeert hier. We hebben wat verschillende opties om te gaan doen, maar weten nog niet wat hij wil dus we zullen wel zien. Ik kijk er erg naar uit, we zien hem maar 1 keer per jaar en dat is altijd ontzettend gezellig.

Fijn weekend allemaal!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 08 Feb 2019 08:43

Gefeliciteerd Burn!
<<

Anoniem331

Bericht 08 Feb 2019 08:47

De zomervakantie boeken :)
<<

Anoniem304

Bericht 08 Feb 2019 09:06

Gefeliciteerd Burn! Wat is het snel gegaan he?

Veel plezier morgen Jezzie!

Marin wat ga je verbouwen. Heb je lekker gegeten de afgelopen dagen? ;)

Veel succes UN, zowel vandaag als morgen.

Ik heb vandaag om 13:00 weekend. Vanmiddag misschien even op visite bij m'n moeder, morgen niet zoveel plannen en zondag heb ik met vriendinnen een high tea alvast voor mijn verjaardag over 2 weken.
<<

Fantine

Bericht 08 Feb 2019 09:26

Fijn weekend iedereen!

Ik heb zo een vriendin met haar dochter op de koffie. Verder weinig plannen dit weekend, behalve morgen naar de kapper. Mijn vriend en ik gaan vast ergens dit weekend wel ff borrelen of lunchen. Ook gaan we het koperskeuzegesprek voor ons huis voorbereiden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 08 Feb 2019 09:41

Cotton, de hele zolder! Vorig jaar zijn de dakpannen al gedaan. Nu zolder isoleren, nieuwe dakkapel op de logeerkamer (dat wordt ooit O's kamer) en een vliering op de zolderoverloop bouwen voor extra bergruimte.
En ja heerlijk gegeten!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Feb 2019 09:44

Gefeliciteerd Burn!
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 10:15

Fijn weekend!

Gefeliciteerd Burn, dat is snel gegaan!
Enjoy Caulfield, klinkt als een fijn weekend.
Ga je wat spannends doen bij de kapper, Fantine?

Ik heb vanavond een filmavondje gepland met mijn vriend. Morgen ga ik sporten, op de bezoek bij mijn opa want die wordt 90, met mijn zus naar een keukenwinkel om te helpen uitzoeken en 's avonds uiteten met mijn vriend en zus bij een restaurant waar ik al lang naar toe wil. Zondag rocyclen, kast uitmesten en een kastje schilderen. Lekker weekendje dus!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Feb 2019 10:16

Gefeliciteerd Burn!

Wij zijn vandaag allemaal vrij, we gaan zo even zwemmen en verder niks bijzonders vandaag. Man moet morgen en zondag werken en ik ga morgen met D. en m’n moeder op stap. Zondag ga ik bij m’n oma eten (m’n man heeft dan avonddienst en is tot 14.00 uur gewoon thuis dus dan gaan we denk ik gewoon een beetje chillen met z’n drietjes).

♥♥
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 12:17

Gefeliciteerd Burn!
En wat leuk een feestje Saga!

Mijn weekend:
Ik was gister ook al lekker vrij, 's avonds uit eten geweest met vriendinnen, met aardig wat wijn, dus nu klein katertje.. zo even naar een vriendin, kop thee drinken en bijkletsen, daarna wat kleine boodschappen halen. En tickets boeken voor een weekje Spanje in september. Vanavond uit eten met een bevriend stel, ik ben de bob ;-)
Morgen: werken
Zondag: werken tot 18, daaarna nog een borrel bij vrienden waar mijn vriend al is.
<<

Anoniem269

Bericht 08 Feb 2019 13:14

Gefeliciteerd met je dochter Burn!

Vandaag niks bijzonders op de planning. Mijn man is na een ochtend werken vrij en ik ga hem zo helpen met wat klusjes in en om het huis.

Morgenochtend vaste prik naar de markt en brunchen met mijn moeder en tante.
En ‘s middags ga ik met de jongens een cake bakken en nog wat aan het huishouden doen.

Zondag ga ik met oa Nan en Niekske lunchen in de stad. En misschien daarna nog even de stad in naar de Primarkt. En later in de middag nog wat boodschappen doen.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Bericht 08 Feb 2019 13:44

Vabdaag heb ik het hele huis gepoetst en ben nu nog de laatste wasjes aan het draaien. Vanmiddag weet ik het nog niet, misschien even naar het tuincentrum om wat leuks voor op de salontafel te scoren. Vanavond ga ik even zonnebanken met een vriendin.

Morgen ochtend naar de geitenboerderij met mijn dochter. Smiddags op visite.

Zondag overdag nog geen plannen. Savonds uit eten bij de Chinees. Vind ik helemaal niet zo lekker maar mijn dochter wil er zo graag heen dat we maar gaan
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2019 13:45

Vandaag naar zwangerschapsyoga geweest. Vanmiddag huis schoonmaken.

Morgen sporten en daarna naar de sauna.

Zondag een chilldagje met m'n vriend. Zin in!
<<

Anoniem271

Bericht 08 Feb 2019 19:07

Ik heb net een uurtje weekend. Vanavond doe ik niks, alleen maar op de bank hangen met mijn vriend en hopen dat ik niet om 20:00u al in slaap val.

Morgen hebben wij feest van familie van mijn vriend en daar eten we ook. Daarna niks meer denk ik.

Zondag boodschappen doen en overdag verder geen plannen. In de avond even naar mijn neefje. Even knuffelen met hem.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Feb 2019 19:34

Ik heb voor het eerst sinds tijden helemaal niks gepland en ga dus vooral uitrusten denk ik. Hoewel, morgen moet ik echt weer eens naar de sportschool. En zondag gaan we waarschijnlijk zwemmen met dochter en stiefdochter.
Oh en maandag heb ik ook nog weekend en ga ik lunchen met N en een oud-collega in Haarlem.

Oké tot zover mijn weekend niks. :laughcry:
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem268

Bericht 08 Feb 2019 19:36

Daarnet een borrel gehad voor afscheid van een collega op het werk. Dit weekend staat niks gepland behalve morgenavond fonduen bij de schoonouders.
Volgende

Terug naar Algemeen