Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau voor beste vriendin met zieke moeder

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Jan 2019 19:18

Cadeau voor beste vriendin met zieke moeder

Mijn beste vriendin haar moeder ligt nu bijna 2 weken op de intensive care met problemen. Ze is echt heel ziek geweest en het is ook eventjes kantje boord geweest. Nu wil ik als haar moeder weer thuis is iets aan mijn vriendin geven, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat. Misschien hebben jullie leuke tips? Een kaart heb ik al gestuurd, en koken doe ik al regelmatig voor haar. Ik zoek eigenlijk iets speciaals waar ik zelf maar niet op kom. Samen iets gaan doen kan ook altijd maar ze moet al heel veel en ik wil haar niet het gevoel geven dat ze weer iets moet zeg maar.

Voor haar moeder maak ik een mand met allemaal fijne dingetjes voor als ze weer thuis is.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Jan 2019 21:02

Re: Cadeau voor beste vriendin met zieke moeder

Geen idee, maar wat een lieve vriendin ben je! Heel attent!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Jan 2019 21:54

Wat lief van jou. Misschien wat dingetjes zodat ze zelf kan ontspannen (tijdschrift, thee, chocolade e.d.) en/of lekkere verzorgingsproducten van bijvoorbeeld Rituals. Misschien niet super origineel maar wel heel leuk om tekrijgen vind ik zelf. Ik zou het al heel lief vinden dat ik iets kreeg in zo'n situatie.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Jan 2019 10:05

Ik ga voor haar ook een mandje maken met dingen waar ze blij van wordt :)
Bedankt voor de lieve reacties :heart:
<<

Okidoki

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 29 Jan 2019 14:16

Misschien een sieraad. Bijv. een bedeltje voor een Pandora armband.
Zo kan ze op die manier kracht putten uit jullie vriendschap!

Terug naar Algemeen