Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Jan 2020 17:12

Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Welke droom is al uitgekomen?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 03 Jan 2020 17:20

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Mooie!
Ik droomde vroeger van een huisje op het platteland met paarden, kippen en een hond. Die droom is uitgekomen!
<<

Anoniem313

Bericht 03 Jan 2020 17:24

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik geloof niet dat ik vroeger echt droomde over later. Ik wilde weg uit het dorp waar ik opgroeide en wonen in een grote stad; dat is gelukt. En ik wilde veel reizen; dat is gelukt maar wil ik nu niet meer zo.
Verder geen grote dromen geloof ik. Wel doelen, waar je dan naar toe werkt en die je haalt, of niet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jan 2020 17:35

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik droomde van in Amerika wonen. Dat is voor een deel gelukt want ik heb er een jaar gewoond. Het me er definitief vestigen is niet gelukt maar dat vind ik niet erg meer.

Een andere droom was moeder worden. Die is uitgekomen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 03 Jan 2020 17:49

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Een relatie krijgen en samen een huis kopen. Dat is iets waarvan ik een aantal jaren geleden nooit had gedacht dat het ooit zou gebeuren.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2020 19:29

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik heb eigenlijk nooit dromen gehad, maar ik heb het goed en dat is voor veel mensen al een droom op zich.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 03 Jan 2020 19:40

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Een fijne relatie, goede band met mijn familie en fijne vriendinnen die ik regelmatig zie. Tien jaar geleden was dit alles wat ik wilde en dat is uitgekomen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Jan 2020 19:47

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Er zijn bij mijn wel een aantal dromen uitgekomen zoals
moeder worden
en een droom die 3-5 jaar geleden steeds sterker werd, weer gelukkig zijn.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 03 Jan 2020 20:02

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Mijn droom die uitgekomen is, is het hebben van een gezinsleven; een fijne relatie en moeder worden.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 03 Jan 2020 21:22

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik had vroeger geen dromen over de toekomst (nu nog steeds niet trouwens).
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jan 2020 21:33

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Mijn droom was van jongs af aan om 'op' de Drentse hei te wonen. Dat is uitgekomen: de hei is onze achtertuin. Daarnaast droomde ik altijd van een vrijstaand huis met ruimte voor een paard. Dat is ook uitgekomen. Mijn paard staat sinds juli thuis, na 9 jaar in pension te hebben gestaan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 03 Jan 2020 21:41

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Een fijne relatie hebben en moeder worden stond altijd op het lijstje. Dat is zeker uitgekomen ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 03 Jan 2020 21:44

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik leende als kind in de bieb van die grote studieboeken over mysterieuze plaatsen op de wereld, vreemde ontdekkingen en dat soort dingen. Die plaatsen leken totaal onbereikbaar, droombestemmingen waar je nooit zou komen, schoonheden die je nooit met eigen ogen zou zien. Ik ben niet opgegroeid met reizen en cultuur (Mijn ouders snappen nog steeds niet waar ik die interesse vandaan heb?). Het was een droom die uit kwam toen ik op Paaseiland, Rapa Nui, stond en de Paaseilandbeelden met eigen ogen zag. Zelfde gevoel had ik toen ik, al weer heel wat jaren geleden, op de Chinese muur stond. Ook weer een droom die uit kwam, en dan vooral dat ik dat maar gedaan had, dat het me gelukt is om uit dat kleine, besloten wereldje te "ontsnappen" en de schoonheden van de wereld met eigen ogen te zien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jan 2020 21:51

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Rapa Nui, je brengt me met je, ook herkenbare, verhaal op nog een droom: Egypte! Daar ben ik in 2013 geweest en ik heb alles gezien wat ik in de boeken had gelezen. Een droom die uitkwam ?

Nu staan o.a. de oude rijken van de Mayas en Incas nog op de lijst. En het noorderlicht en de Atlantic Road.
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jan 2020 22:31

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Rust. Zo lang ik me kan herinneren heb ik altijd al stress gehad. Gescheiden ouders, een separatieangstoornis als gevolg. Heel veel verhuisd, als kind zijnde geconfronteerd met geld en vooral de gevolgen van het gebrek aan geld. De stress om bij te moeten dragen als tiener en veel te veel onnodige shit gewoon.

Al met al heeft het me wel gesterkt, ik ben wie ik ben door die ervaringen en da's oké. Maar het gaf me ook een constante angst. Altijd het gevoel dat, als het wel goed gaat, er iets gaat volgen dat het verpest.

Heel af en toe bekruipt dat gevoel me nog wel 's, maar da's heel zelden tegenwoordig. Nu ben ik vooral content. Het gaat goed en dat kan ik met zekerheid zeggen, zonder angst, zonder een masker op te houden. Het gaat gewoon goed :)

En als je me even wilt excuseren; ik ga dit nu even als een malle afkloppen...
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 03 Jan 2020 22:32

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Exo: Egypte ben ik nog nooit geweest, wel 2x geboekt maar is helaas 2x geannuleerd. Maar was inderdaad ook zo'n bestemming. Mexico, Guatemala, Honduras ben ik dan wel geweest en had hetzelfde gevoel. Oude beschavingen, genoemd in al die boeken, en om.dat dan met je eigen ogen te zien. Droom die weer uit kwam. Had ik ook met de prachtige Faberge eieren in de schatkamer van het Kremlin en in het Faberge museum in St. Petersburg. Voelde ook als een uitgekomen droom toen ik die eindelijk met eigen ogen kon bewonderen. Had ik niet eens durven dromen.
Laatst gewijzigd door rapa nui op 04 Jan 2020 17:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jan 2020 12:38

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

- Moeder worden
- Ik ben caissière geweest :smile:
- SEH verpleegkundige worden
- Op de ambulance werken
- Naar Curaçao.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Jan 2020 16:40

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Chava schreef:Ik had vroeger geen dromen over de toekomst (nu nog steeds niet trouwens).


Dit.
30-04-2017
<<

Anoniem309

Bericht 04 Jan 2020 19:51

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Mijn droom van een fijne relatie is wel uitgekomen. En moeder worden eigenlijk ook, alleen niet op de manier waarop ik gehoopt had. Maar dat gaat vast nog komen. Ook mijn droom van een vrij leven is ook uitgekomen. Ik heb geen echte verplichtingen en kan zelf bepalen wanneer en hoeveel ik werk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Jan 2020 08:30

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik was zo’n oppervlakkig meisje dat droomde over trouwen in een witte prinsessenjurk, dat is gelukt ?

Verder wilde ik graag moeder worden, ook gelukt.

Toen ik een studie moest kiezen, koos ik voor rechten omdat ik officier van justitie wilde worden. Dat is niet gelukt, maar ik werk wel op het gebied van (bestuursrechtelijke) handhaving en dat is toch ook een beetje vergelijkbaar, in de zin dat je moet uitzoeken of er sprake is van een overtreding, wie dat dan heeft gedaan en hoe we er als gemeente tegen op gaan treden.

Verder ben ik het ook eens met Savi, ik heb het goed en dat is ook echt een droom die uitkomt.

♥♥
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Jan 2020 09:21

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik was niet een kind met vele dromen, maar ik had altijd wel een enorme drang om uit Nederland te zijn. Woon nu 16 jaar buiten Nederland in totaal dus dat is gelukt.
Een droom die ik nu al een poos heb: een vrijstaand huis met een granny flat. Dat is echt lange baan droom helaas haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 05 Jan 2020 10:14

Re: Bijna vergeten; de nieuwe vraag!

Ik wilde moeder worden, dat is gelukt.

En, vergelijkbaar met dat gevoel waar jij het over hebt Bazinga, droomde ik vooral over een stabiel thuis met stabiele relatie en gezinsleven. Tot nu toe lukt me dat best goed.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers