Opgelicht door garage
M’n auto was kapot, naar de garage, gebeld met prijsopgaaf: €540,- voor een nieuwe versnellingsbak/koppelingsplaat. Akkoord gegeven, moet helaas toch gebeuren.
Kom ik m’n auto ophalen, is de rekening ruim €800,-!!
Hebben ze er ongevraagd een beurt en APK bij gedaan!
Ik geef dus aan dat dat niet afgesproken is. Ze gaat het opnemen met de collega die mij gebeld had en ik krijg m’n auto mee. Volgende dag word ik teruggebeld; collega weet het niet precies meer (goh) en ze denken dat er twee orders door elkaar gehaald/samen gevoegd zijn.
Ter compensatie wil ze het bedrag verlagen tot €100,- (bovenop die reparatiekosten van €540,-).
Maar ik wil dat helemaal niet!
1. Ik heb er niet om gevraagd
2. M’n auto heeft in januari nog een beurt + APK gehad, dus het is toch ook niet logisch dat ik dat in augustus alweer zou laten doen?!
Nu gaat ze er nog even over nadenken en belt ze me maandag weer terug. Heb m’n auto wel al mee, maar geen rekeningspecificatie.
Iedereen zegt heel logisch, maar heel makkelijk, sta op je strepen! Maar das makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben niet zo assertief.
What to do?