Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 37, wat ga jij doen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Sep 2023 07:56

Week 37, wat ga jij doen?

Wat staat er de komende week bij jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 11 Sep 2023 08:09

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Ik heb een vrij rustige week.

Maandag: therapie, vanavond met de jongste naar dansles.
Dinsdag: niks gepland, ik denk dat ik vast een en ander ga voorbereiden voor het kinderfeestje van F. woensdag
Woensdag: kinderfeestje van de jongste.
Donderdag en vrijdag: niks gepland.
Zaterdag: mijn ouders komen nog voor de verjaardag van F.
Zondag: Geen plannen. Bijkomen van de zaterdag gok ik.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Sep 2023 08:14

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag straks boodschappen halen

Dinsdag hoef maar even te werken. In de ochtend s naar de opvang brengen en dan ben ik even vrij.

Woensdag vrij worden grote boodschappen bezorgt heb extra besteld ivm max verstappen auto sparen. In de middag naar nijntje gym en naar de kermis

Woensdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag als schoonouders thuis zijn daarheen Voor schoonmoeder haar verjaardag nog

Zondag geen plannen

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 11 Sep 2023 08:15

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Het is mijn tweede opleidings/werkweek bij mijn nieuwe baan dus allemaal nog even zoeken hoe we alles rondkrijgen, voor mijn opleiding moet ik namelijk naar Antwerpen met de trein dus ik ben vaak vroeg weg/laat thuis. Mijn zoon is vanochtend vertrokken op bosklassen en komt vrijdag pas terug dus we hebben een weekje alleen met onze dochter.

Maandag: opleiding, in de avond naar een condoleance van de grootvader van een (nu ex-)collega
Dinsdag: opleiding
Woensdag: werken
Donderdag: opleiding, in de avond dochter naar dansles brengen
Vrijdag: werken, in de avond zoon ophalen van bosklassen, daarna nog naar een personeelsfeest van mijn vorige werk.
Zaterdag: huishouden, zoon gaat in de ochtend naar de kunstacademie, dochter gaat dan turnen en heeft daarna een vriendin te spelen, savonds BBQ'en en ik ga daarna helpen op een evenement hier in het dorp.
Zondag: dochter gaat in de ochtend naar de kunstacademie, in de namiddag gaan we samen naar een evenement in ons dorp.
2012 & 2016
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 11 Sep 2023 08:16

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Ik ben nog ziek helaas. Vandaag en morgen blijf ik sowieso nog thuis.

De rest van de week nog geen idee. Als het beter gaat hebben we dit weekend een verjaardag van een neefje.

Fijne week allemaal!
Giselle nog gefeliciteerd met je dochter!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 11 Sep 2023 08:18

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Ik heb de laatste dagen op mijn huidige werk en een sollicitatiegesprek bij een nieuw project. Ben erg benieuwd! Mijn vriend is een paar dagen in het buitenland voor zijn werk dus ik ben alleen met onze zoon. Ook heb ik deze week mijn afscheidsborrel van het werk.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Sep 2023 09:07

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Vandaag en morgen ben ik vrij. Dus wat huishouden doen, de was wegwerken en boodschappen doen.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag werken
Zaterdag: naar de voetbal met de jongens
Zondag: geen idee nog
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 11 Sep 2023 10:45

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag: werken, vanavond zoon naar voetbaltraining brengen en ophalen, tussendoor een paar boodschappen doen.
Dinsdag: werken, daarna eten bij schoonouders (schoonmoeder is jarig), daarna door naar school ivm infoavond van beide kinderen.
Woensdag: werken tot 14.00u, kinderen hebben schoolreisje, dochter is om 14.15u terug op school en zoon om 16.15u, 's avonds heeft zoon weer voetbaltraining.
Donderdag: werken tot 14.00u, daarna zwemles van dochter, avond komt financieel adviseur langs.
Vrijdag: waarschijnlijk de ochtend werken (is nog geen vervanging voor mijn collega die onlangs is weggegaan), middag met zoon naar controle van de groei, eind middag misschien een borrel doen met collega's.
Zaterdag: zoon heeft einde ochtend voetbalwedstrijd, ik of vriend brengt hem naar het verzamelpunt, verder boodschappen en huishouden doen, avond naar een evenement hier in het dorp.
Zondag: met de kinderen naar het evenement hier in het dorp.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Sep 2023 11:43

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag - ik heb vanmorgen thuis gewerkt, nu zit ik even lekker in de tuin voor een uitgebreide pauze en straks ga ik naar het werk toe om daar verder te werken, vanavond sporten
Dinsdag - overdag ben ik thuis met de jongste en naast wat was wegwerken nog geen plannen, 's middags heeft de oudste zwemles, 's avonds niets bijzonders
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - thuis werken en verder geen plannen
Vrijdag - 's ochtends muziekles met de jongste, 's middags naar de tandarts, 's avonds denk ik een online pubquiz spelen
Zaterdag - is er een open dag van het trein- en busbedrijf waar we misschien naar toe gaan en wellicht ga ik 's morgens wel even sporten
Zondag - een brunch van mijn ouders in een restaurant voor hun trouwdag
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 11 Sep 2023 12:10

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Ik heb een oudergesprek en een uitje met mijn werk. Verder een rustige week. Naast mijn werk wat zwemmen en wandelen en hopelijk genieten van wat minder heet weer.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Sep 2023 12:52

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag: Werken
Dinsdag: Werken, heb een bepaalde trainingsdag
Woensdag: Halve dag thuiswerken. 's Middags naar zwemles
Donderdag: Heb voor het eerst eens een dag vrij genomen. Ik heb nog veel te veel vrije dagen over dus dat 'moest' en komt me wel heel goed uit. Ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper voor knippen en verven. En ik ga vast inkopen doen voor het verjaardagsfeestje van dochter en alvast de taart bakken.
Vrijdag: Dochter naar dansles. s middags met haar naar het ziekenhuis voor de huidpriktest voor haar pinda allegie. Hopelijk wordt ze er niet echt beroerd van.
Zaterdag: Vieren we haar derde verjaardag! Ze is volgende week pas jarig maar we vieren het nu vast.
Zondag: Geen plannen.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Sep 2023 12:55

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag: Werken, nieuw project start.

Dinsdag: Met jongste dochter naar logopedie, later met oudste pasfoto's maken en id aanvragen.

Woensdag: Werken

Donderdag: Werken en aansluitend teambuilding met BBQ.

Vrijdag: Boodschappen doen en 's avonds naar Snelle in het buitentheater.

Zaterdag: Zwemles oudste en verder nog geen plannen.

Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 11 Sep 2023 14:09

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Vandaag;
Lange dag werken, pakketje weg brengen, snel eten koken en eten en dan met dochter naar dansles

Morgen:
werken, smiddags geen plannen. Savonds atletiek met dochter

Woensdag:
dochter studiedag, we gaan samen naar de dierentuin

Donderdag:
werken, smiddags kind naar tandarts en er komt een vriendinnetje mee, savonds man tennissen

Vrijdag:
Werken, geen plannen verder

Zaterdag: atletiek met dochter, smiddags naar een tuintjesmarkt, savonds borrelen bij vrienden

Zondag: ik denk even met man en kind naar de stad
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2023 14:47

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag: vrije dag. Net beneden een kamer goed schoongemaakt en nu beetje bij beten spullen naar benden aan het verhuizen om daar op te slaan. Alleen alles gaat schoon naar beneden. Dus het is een meer dagen plan. Straks nog even sporten

Dinsdag: werken en een half uurtje spullen naar beneden brengen.
Woensdag: werken en een half uurtje spullen naar beneden brengen.
Donderdag: in de ochtend naar Nijmegen lens ophalen in de middag werken
Vrijdag. Werken
Zaterdag. Taart eten hij mijn ouders , 46 jaar getrouwd en daarna verjaardag van vrienden
Zondag: voorlopig F1 kijken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Sep 2023 18:41

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Maandag: kwart over 5 in de trein, lesgeven van 8.30-14.00, daarna 2 meetings en daarna boksles. Alleen viel de elektriciteit uit op werk vandaag dus vanaf 14.00 in café de meetings gehad. Overnachten bij een vriend.
Dinsdag: in de ochtend meetings, daarna Tropenmuseum met studeren, in de avond naar een lezing over meertaligheid in het onderwijs. En terug naar huis.
Woensdag: thuiswerken
Donderdag: thuiswerken
Vrijdag: vrij, oudergesprek zoon school en schoonmoeder komt aan op Schiphol, komt 2 weken bij ons, man haalt op
Zaterdag: lunch met vrienden
Zondag: geen plannen
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 11 Sep 2023 19:30

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Vandaag gewerkt, was om 17.30 thuis
Morgen in de middag werken, in de ochtend boodschappen en huishouden.
Woensdag vrij, nog niet echt plannen. Even langs m'n ouders.
Donderdag dagdienst maar nog geen planning. Vrijdag in de middag cursus voor werk.
Zaterdag dagdienst maar nog geen planning.
Zondag repetitie en daarna nog geen idee. Misschien even nakletsen of ik plof thuis lekker op de bank.

Als het echt gaat afkoelen deze week wil ik nog even met de hond op pad, een lange wandeling maken.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 893

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 11 Sep 2023 20:35

Re: Week 37, wat ga jij doen?

Vandaag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: ‘s ochtends met mijn zoontje naar de kapper, tuincentrum om nieuwe plantjes te halen en boodschappen doen. ‘s Middags met mijn zoontje wn nichtje naar de kermis.
Donderdag: werken, eten bij mijn ouders en spullen inpakken.
Vrijdag: ‘s morgens werken. Daarna snel tanken, naat huis, spullen inpakken, auto inladen, zoontje van de opvang halen en dan gaan we tot en met maandag een lang weekend weg met z’n tweeën 😄
• @alsik30bengaiknaardespermabank •

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers