Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


cadeau na einde chemokuur

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Aug 2023 12:29

cadeau na einde chemokuur

Wie wil er even meehelpen? Een vriendin heeft haar laatste chemokuur volgende week. Ze heeft 2 jonge kinderen en haar moeder is 3 maanden geleden aan kanker overleden, haar vader 15 jaar geleden, ook aan kanker. Dus het is nogal heftig allemaal. Het lijkt met mijn vriendin goed te gaan, maar mentaal staat ze er niet zo goed voor. Ik heb al een bloemen en bubbles gestuurd, maar ik wil nu toch nog wat anders doen. Dagje weg of zoiets is niet echt geschikt; ze wil graag bij haar familie zijn en is ook nog zwak. Ik woon niet in de buurt dus kan niet zomaar langs, dus wil echt iets op afstand regelen.
Wie heeft er een idee?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Giorgia

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 20 Mrt 2023 08:43

Bericht 30 Aug 2023 12:51

Re: cadeau na einde chemokuur

Toevallig ben ik net zelf klaar met chemo, wat lief dat je aandacht wilt besteden aan dit moment!
Ik weet niet wat je budget is, maar misschien een sieraad/armbandje als herinnering aan dit moment? Dat kun je zo duur maken als je wilt natuurlijk. Anders wellicht een tegoedbon voor een uitje/diner met de kinderen of partner voor wanneer ze zich beter voelt?
Overigens is een kaartje met lieve woorden minsten zo waardevol!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2023 14:08

Re: cadeau na einde chemokuur

Misschien kan je met haar partner een dag afspreken dat je een lunch of ontbijt voor het hele gezin laat bezorgen. Aangezien je aangeeft dat ze graag bij haar gezin in. Een luxe ontbijtje of lunch om de dag met zijn alle te beginnen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Aug 2023 16:28

Re: cadeau na einde chemokuur

Ah wat heftig Giorgia, dank voor je input ook. Zal zeker kaartje doen en vind jullie beide idee van ontbijt (of diner) ook leuk en intiem.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 30 Aug 2023 19:22

Re: cadeau na einde chemokuur

Bij ons bij de Primera hebben ze ook een rek met kaarten die allemaal echt gemaakt zijn voor mensen met kanker of hun naasten, met mooie/grappige/pakkende teksten. Misschien is er bij jullie ook zoiets?
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 30 Aug 2023 19:27

Re: cadeau na einde chemokuur

https://www.geefeenboompje.nl/producten ... TUEALw_wcB

Ik weet niet of je hiervan houdt, maar ik kwam dit net tegen. Ik hou wel van die symbolische dingen, en dan kan je zelf vast een wens voor haar erin hangen. En dan bijvoorbeeld de olijfboom of de laurier vond ik wel toepasselijke betekenissen hebben bij een laatste chemo.

Edit: ik zag dat ik nog meer boompjes kon bekijken, de ginko biloba of de wijnranken ook toepasselijk ♡
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Aug 2023 19:55

Re: cadeau na einde chemokuur

Ik vind wat S-O voordraagt wel heel mooi.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Aug 2023 20:03

Re: cadeau na einde chemokuur

Phileine1244 schreef:https://www.geefeenboompje.nl/producten/wensboom/67?gad=1&gclid=Cj0KCQjw0bunBhD9ARIsAAZl0E0wEBiVS24-4QhkhTgyfBMurhIkOufMfLOlI_C9uTbhVxpazO6GQGUaAmTUEALw_wcB

Ik weet niet of je hiervan houdt, maar ik kwam dit net tegen. Ik hou wel van die symbolische dingen, en dan kan je zelf vast een wens voor haar erin hangen. En dan bijvoorbeeld de olijfboom of de laurier vond ik wel toepasselijke betekenissen hebben bij een laatste chemo.

Edit: ik zag dat ik nog meer boompjes kon bekijken, de ginko biloba of de wijnranken ook toepasselijk ♡


Dit is precies wat ik ook in gedachte had, super!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 30 Aug 2023 20:22

Re: cadeau na einde chemokuur

Wat naar Giorgia dat jij dit ook doormaakt. Ik hoop dat de chemo zijn werk goed heeft gedaan en je helemaal herstelt.
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 30 Aug 2023 21:20

Re: cadeau na einde chemokuur

Sorry Giorgia, ik had over je reactie heen gelezen. Heftig dat je dit hebt moeten meemaken, ik hoop dat je volledig hersteld bent en her goed met je gaat.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers