Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnig weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 29 Jun 2018 15:23

Zonnig weekend!

Wat zijn jullie plannen?

Ik was vandaag al vrij.
Vanochtend boodschappen gedaan. Kinderen naar mijn schoonouders gebracht. Die blijven daar slapen.
Wij hebben straks een feest. Officiële opening van mijn man zijn werk. Daarna misschien nog samen wat drinken in de stad.
Morgenochtend brengen mijn schoonouders de kinderen thuis en komt mijn beste vriendin.
We gaan met de kinderen naar een strandje.
Zondag geen plannen. Lekker in de tuin denk ik.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem245

Bericht 29 Jun 2018 15:34

Re: Zonnig weekend!

Ik moet straks even werken, gesprek met ouders en jeugdorkest repetitie. Daarna heeft mijn zoon een concert daar ga ik kijken.
Morgen uitslapen, chillen, naar het bos, voetbal kijken en een concert geven.
Zondag hebben we de BBQ van de vereniging, dus eerst lekker rustig aan thuis en dan daar heen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jun 2018 15:35

Re: Zonnig weekend!

Vandaag mijn laatste dag van de vakantie alweer helaas.
Vandaag hebben wij niet zoveel gedaan.

Morgenochtend eerst werken daarna gaan wij een dag weg met de familie.

Zondagochtend werken en in de middag naar mijn schoonvader die is voor 6 weken in Beatrixoord.
2014 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 765

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 29 Jun 2018 15:44

Re: Zonnig weekend!

Vandaag werken (nog even een klein uurtje), vanavond geen plannen, heel misschien dat een paar vrienden iets komen drinken.
Morgenochtend komt de loodgieter om een extra afvoer in onze overkapping te maken (zou eigenlijk vorige week komen maar is met een weekje verzet).
Zondagmiddag gaan we met de vriendengroep en kinderen naar een speeltuin.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6357

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 29 Jun 2018 15:55

Re: Zonnig weekend!

Vandaag was ik vrij. Ben even op de verjaardag van mijn nichtje geweest.
Morgen met man en kinderen op pad voor een nieuwe fiets voor de oudste. ‘s Avonds naar de foute party.
Zondag lekker uitslapen en even zwemmen met de kinderen.
En maandag ben ik onverwachts ook vrij, niet erg want dan ben ik jarig!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem271

Bericht 29 Jun 2018 16:32

Re: Zonnig weekend!

Ik ben vandaag jarig. Vier het niet (heb toch teveel cadeautjes gekregen), maar ga vanavond uit eten met mijn ouders en zus en daarna ga ik naar mijn date.
Morgen heb ik cursus van 9:00 tot 17:00, ellende met deze hitte, daarna ga ik in de tuin liggen en doe ik niks.
Zondag ga ik een dag naar Brugge met date.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Jun 2018 16:46

Re: Zonnig weekend!

Gefeliciteerd Ise!

Ik sta nu op een food festival met man, zoon en vrienden (te wachten op m'n Vietnamese spring roll) en straks gaan we lekker met diezelfde vrienden eten bij ons thuis.

Morgen ochtend komen er waarschijnlijk even vrienden langs die op huizenjacht zijn bij ons in de buurt. Verder niks.

Zondag gaan we naar de outlets in Roermond.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11825

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jun 2018 16:46

Re: Zonnig weekend!

Ik heb al een soort van vakantie qua werk ( onderwijs en gedetacheerd zijn geweest).
Gisteren had ik nog een tentamen, dus vandaag eerst een kast uitgemest en net terug van een rondje motorrijden.
Morgenochtend ga ik weer beginnen met studeren voor mijn her tentamens en in de middag wil ik even richting het water.
Zondag, daar heb ik nog niet over na gedacht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem271

Bericht 29 Jun 2018 16:51

Re: Zonnig weekend!

Dank je wel Marin!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 29 Jun 2018 17:08

Re: Zonnig weekend!

Ik ben zo toe aan weekend. De afgelopen 5 dagen moest ik om 6 uur mijn bed uit. Bah.

Vrijdagavond: Chillen. Ik wilde eerste op een terras gaan zitten met een vriendin maar zij kon niet. Toen zei mijn man dat hij met vrienden wat zou gaan drinken wat niet doorgaat (ik zag mijn hele netflixavond in het water vallen haha). Maar ik vind het nu toch wel lekker dat hij thuis is. Samen wijntjes drinken, een leuke film kijken en chips vreten. Beter kan niet.
Zaterdag: Even een jasje ruilen in de stad, cadeautje kopen voor een vriendin en 's avonds naar haar verjaardag. Overdag nog even een was draaien bij mijn ouders (nog steeds geen aangesloten wasmachine. Ik roep al weken dat ik het ga fixen maar kom er maar niet aan toe).
Zondag: Compleet in de chillmodus. Okee, misschien nog een paar kleine klusjes in huis doen en even boodschappen halen. Maar that's it.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 29 Jun 2018 19:20

Re: Zonnig weekend!

Morgenochtend bootcamp op het strand, dan brunch/lunch met vriendin, daarna door naar een ander strand om de rest van de dag te chillen. Zondag ontbijten bij mijn ouders, papadag (zus en ik nemen mijn vader mee op pad) en ‘s avonds barbecuen bij mijn ouders.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6799

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 29 Jun 2018 19:23

Re: Zonnig weekend!

Vanavond lekker thuis. Morgenavond uit eten met mijn man zijn 2 collega's en vrouwen. Ze hebben sinds een tijdje een eigen bedrijf en de lancering van hun product/site gaan we morgen vieren.
Zondag zijn we ook lekker thuis en verder lekker genieten in de tuin.
2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9450

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 29 Jun 2018 20:01

Re: Zonnig weekend!

Vandaag: Gewerkt, vanavond voorbereidingen getroffen voor de BBQ van morgen. En nu lekker niets.

Morgen: 's Ochtends voorbereidingen treffen voor BBQ. Vanaf 15u tot ....u BBQ bij ons thuis voor iedereen die geholpen heeft met verhuizen, klussen en tuin aanleggen de afgelopen 1,5jaar.

Zondag: Bijkomen, geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2841

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 29 Jun 2018 20:12

Re: Zonnig weekend!

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. En vanavond bij thuiskomst ook ons ‘leenhuis’ nog even opgeruimd, stofgezogen en gedweild. Nu ben ik er wel klaar mee.

Morgen gaan we weer vol goede moed een hele dag klussen in ons nieuwe huis. Het schiet nu op!

Zondag eerst waarschijnlijk nog even klussen. Dan s’middags even iets leuks doen met de kinderen. Fietsen en picknicken ofzo. En s’avonds ga ik in een luchtballon!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25010

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Jun 2018 20:24

Re: Zonnig weekend!

Zowel morgen als zondag krijg ik 's middags kraamvisite. Verder heb ik geen plannen, maar ben druk genoeg met de verzorging van de baby. Tussen de voedingen door wil ik nog even met haar wandelen en/of boodschappen doen. Mijn weekenden zijn verre van bruisend de laatste tijd, ga daar binnenkort wel weer verandering in brengen en weer eens wat leuks voor mezelf ondernemen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem291

Bericht 29 Jun 2018 21:35

Re: Zonnig weekend!

Morgenochtend even boodschappen doen en daarna komt een vriendin met haar dochtertje. Ga denk lekker badje opzetten in de tuin.
Zondag verjaardag van mijn nichtje.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6938

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 30 Jun 2018 22:46

Re: Zonnig weekend!

Gisteren had mijn oudste zijn laatste dag op de kleuterschool. Daar hadden ze een leuke 'afzwaai' georganiseerd, heel leuk en origineel. Het was maar een halve laatste dag, daarna zijn mijn ouders hier blijven eten. Nadien zijn we naar de Ikea gereden.

Vandaag hadden we een housewarming van vrienden. Het zwembad stond, dus de kinderen hebben daar heerlijk gespeeld.

Morgen viert mijn neefje zijn tweede verjaardag. Ook daar zullen de kinderen zich voornamelijk vermaken in het zwembad en wij ook lekker in de tuin.
2012 & 2016
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 01 Jul 2018 11:16

Re: Zonnig weekend!

Ik heb vrijdag en zaterdag gewoon gewerkt, 53 uur deze week! Gister na werk nog oven aangesloten bij een bbq waar mijn vriend was. Maar lag om 12 uur in bed, was zó moe!
Vandaag en morgen lekker vrij, dus wel een beetje weekend.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, wasje gedraaid, met hondje gespeeld. Zometeen lekker douchen, en dan straks naar een verjaardag. Dochter van goede vrienden is jarig, dus gezellig tuinfeestje met bbq.
Morgen nog niet echt plannen, vriend is ook vrij! Denk een stukje fietsen en terrasjes zitten enzo.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers