Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De theevraag van vandaag! #7

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Jun 2018 21:22

De theevraag van vandaag! #7

Ik had vandaag weer een leuke!

Hoe denk je dat andere jou zien als ze je voor het eerst ontmoeten?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem257

Bericht 21 Jun 2018 21:33

Re: De theevraag van vandaag! #7

Voordat ze mij hebben gesproken: arrogant.

Haha ik heb een resting bitch face
<<

Anoniem315

Bericht 21 Jun 2018 22:42

Re: De theevraag van vandaag! #7

Dat hangt af van de gelegenheid. Ontmoeten ze me in een werksetting, dan vinden mensen me vaak spontaan en geïnteresseerd.
Ontmoeten ze me op een feest o.i.d. zonder al te veel bekenden, dan zal ik teruggetrokken en introvert overkomen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 21 Jun 2018 23:34

Re: De theevraag van vandaag! #7

Haha ik hoor m’n hele leven al: verlegen, lief en niet te slim ;)

Mensen komen daar altijd snel op terug :p
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jun 2018 07:54

Re: De theevraag van vandaag! #7

Waarschijnlijk denken mensen dat ik druk ben.
<<

ChiQ

Bericht 22 Jun 2018 09:06

Re: De theevraag van vandaag! #7

Als mega arrogant en niet benaderbaar. Not true.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 22 Jun 2018 09:12

Re: De theevraag van vandaag! #7

ChiQ schreef:Als mega arrogant en niet benaderbaar. Not true.


Vind ik niet!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

ChiQ

Bericht 22 Jun 2018 09:30

Re: De theevraag van vandaag! #7

Reva schreef:
ChiQ schreef:Als mega arrogant en niet benaderbaar. Not true.


Vind ik niet!


Nee toch! Ik vind mezelf echt wel benaderbaar!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 22 Jun 2018 09:33

Re: De theevraag van vandaag! #7

Ik gok op jong en naïef.
Dat laatste klopt redelijk, maar ik ben wel iets minder goed gelovig aan het worden.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4502

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Jun 2018 09:33

Re: De theevraag van vandaag! #7

Volgens mij vinden mensen me wel spontaan en zelfverzekerd maar soms ook arrogant (wat dan juist door onzekerheid komt). In groepen ben ik juist vaak weer vrij stil.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Jun 2018 09:42

Re: De theevraag van vandaag! #7

Haha, we moesten ooit op werk tijdens een training met mensen die elkaar nog niet kenden, van te voren omschrijvingen aan elkaar geven wat voor indruk iemand wekte.

Ik kreeg: open, vriendelijk, enthousiast, scherp, neemt graag beslislingen,taakgericht en vindingrijk, ondersteunend, loyaal, stimulans voor anderen,weet bij conflicten tussen anderen het vinden van een oplossing te vergemakkelijken, verstandig, zakelijk en nieuwsgierig naar het proces. Dat is dus wel alleen in een zakelijke omgeving maar denk dat dat niet veel verschilt van hoe ik prive ben qua eerste indruk.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Jun 2018 10:24

Re: De theevraag van vandaag! #7

Wat fijn als mensen je zo inschatten Harri! Ik vind ook wel dat het klopt :-).
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Jun 2018 11:48

Re: De theevraag van vandaag! #7

Haha het is maar een eerste indruk he, daarna komt mijn ware aard naar boven ;-). En er zaten geloof ik ook niet echt negatieve keuzes bij. Dus in die zin is het misschien niet helemaal een volledig beeld. Maar bedankt!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 22 Jun 2018 12:40

Re: De theevraag van vandaag! #7

Ik denk dat mensen mij open vinden maar ook een tikje arrogant. Ik kan ook een resting bitch face hebben.

Ik moet nu denken aan een grappige situatie van jaren geleden, ik was toen net samen met mijn ex en ik ging naar een sportwedstrijd van hem kijken. Ik zat alleen in het publiek en een stukje achter me hoorde ik een paar kerels over mijn ex praten, dat hij een nieuwe vriendin had. En dat het nogal een bitch zou zijn :smile: op dat moment durfde ik niet meteen te reageren, maar daarna in de kantine heb ik me aan één van die kerels voorgesteld als 'de bitch' hij wist niet hoe hij het had!
december 2016
juli 2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Jun 2018 13:18

Re: De theevraag van vandaag! #7

Rustig, verlegen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 22 Jun 2018 20:56

Re: De theevraag van vandaag! #7

Lief, rustig en introvert hoor ik wel eens, en tijdens een training voor het werk (tijdens zo'n introductie zoals bij jou, Harrison) kreeg ik ook 'behulpzaam' te horen.

Wat dit onderwerp betreft: ik vind het wel eens jammer dat mensen hun mening over iemand al klaar hebben alleen op basis van alleen de eerste indruk. Kom je echt met mensen in gesprek, dan ontdek je zoveel meer kanten. Ik probeer zelf altijd een beetje 'open' te blijven in mijn oordeel over iemand (al is dat soms wel lastig) tot ik iemand wat beter ken. Geen opmerking naar iemand van hier toe trouwens, ik merk dat vooral in mijn omgeving.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 22 Jun 2018 21:18

Re: De theevraag van vandaag! #7

Wat erg, ik heb eigenlijk geen idee. Ik denk ook nooit zo na over hoe ik doe.. Dat is gewoon natuurlijk haha.

Ik denk dat mensen zoiets denken van 'Oh, volgens mij is zij wel leuk' hahaha. Als mensen me iets langer kennen en ik heb een klik met iemand (of een kleine groep) dan word ik heel snel kletserig en vrij druk. Dat hoor ik nu al terug van collega's die ik net een paar weken ken. In grote groepen waar ik niemand ken ben ik juist stil en teruggetrokken. Ook bij mensen met wie ik niet veel gemeen heb. Dan blijf ik liever op de achtergrond. Toen ik 22 was heb ik een keer de insight test gedaan via mijn opleiding en daar kwam ik uit als mega geel (kan bijna niet geler). De afgelopen 2/3 jaar herkende ik mezelf daar helemaal niet meer in. Nu bij mijn nieuwe baan denk ik echt, oh hell dat gele heeft gewoon onder een laag stof gelegen en wordt nu weer opgepoetst haha.

@ Harrison, wat een super mooie dingen zeiden ze over je! Ik vind ze ook allemaal bij je passen. Volgens mij kun jij jezelf sowieso heel goed aanpassen aan een groep als dat nodig is, en balans brengen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Jun 2018 09:39

Re: De theevraag van vandaag! #7

Ik vind het zó leuk voor jou dat je het zo naar je zin hebt daar? En ik vind je ook heel geel haha! En wat groens zit er ook bij. Lief wat je zegt :) ik denk niet altijd hoor, als ik me niet op mijn gemak voel dan ben ik wat meer op de achtergrond.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers