Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 38!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Sep 2018 07:44

Week 38!

Weer een nieuwe week! Wat staat er bij jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2018 08:25

Re: Week 38!

Morgen: het ligt er even aan hoe ik me voel, want ik ben sinds gisteravond helemaal niet lekker. Gigantische keelpijn, verkouden en gewoon oververmoeid ofzo. Blijf vandaag de hele dag in bed denk ik en hopelijk dan morgen wat beter. Ik wil dan met m'n dochter naar de bieb lopen, ik kan daar een pakket voor N ophalen en ze kan lid worden van de bieb geloof ik.
Dinsdag: IK MOET WEER WERKEN! Dat zal even wennen worden zeg, m'n hersens moeten nog ernstig geactiveerd worden. Ik vind het ook wel weer leuk, maar ben er gewoon een beetje zenuwachtig voor.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: geen plannen, lekker knuffelen met m'n baby.
Zaterdag t/m maandag: m'n vriend en ik gaan met z'n tweeën een weekend weg (naar Rotterdam) omdat ik zondag jarig ben! Heb er zin in, maar ook wel lastig om N achter te laten. M'n moeder komt dan oppassen in ons huis.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 16 Sep 2018 08:35

Re: Week 38!

Ma, di, wo en vrijdag werken. Donderdag huishouden en presentatie voor 's avonds afmaken. 's Avonds informatieavond op mn werk. Hele week werken dus.

In het weekend hebben we op zondag een feestje. Verder wat paardrijden en huiselijke klusjes.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 16 Sep 2018 08:39

Re: Week 38!

Wij gaan morgen weer naar huis, maar hebben dan thuis nog een week vrij.

Dinsdagmiddag en woensdagmiddag gaat L. naar de opvang, hopelijk gaan we 1 van beide middagen motor rijden.
Vrijdag naar de kapper en 's avonds hebben we openingsfeest van het werk van mijn vader. Schijnt een leuk feestje te worden! Heb er nu al zin in.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2018 09:03

Re: Week 38!

Morgen gaan wij ook weer naar huis vanuit Duitsland.
Dinsdag babygym
Woensdag en donderdag werken en thuis zijn.
Vrijdagavond richting Hindeloopen.
Zaterdag en zondag familieweekend in Hindeloopen.
Let's discover the world together.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 16 Sep 2018 09:04

Re: Week 38!

Morgen en dinsdag de hele dag werken.
Woensdag ben ik vrij, huishouden doen, boodschappen en 's avonds informatie avond bij L. op school.
Donderdag werken.
Vrijdagmiddag waarschijnlijk ook werken.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 16 Sep 2018 09:19

Re: Week 38!

Ma: werken, kennismakingsgesprek met F. haar juffrouw en 's avonds bootcampen.
Di: werken, 's avonds beetje huishouden.
Woe: vrij, 's ochtends rondje hardlopen daarna wat huishouden. Als de meiden uit school komen met Y. naar zwemles en daarna doorracen voor de survival training van F. En het is onze trouwdag, 10 jaar getrouwd, maar 's avonds druk met survival van manlief dus denk niet dat er een etentje in zit...
Do: werken.
Vrij: vrij, 's ochtends eerst naar TRX training daarna boodschappen doen, 's middags beetje relaxen met de meiden of breng en haalservice zijn voor de playdates. MIsschien 's avonds nog uiteten voor onze trouwdag.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem278

Bericht 16 Sep 2018 09:20

Re: Week 38!

Ik heb nooit echt boeiende weken, maar goed.

Maandag: wandelen, in de middag therapie
Dinsdag: wandelen, naar de huisarts voor update gesprek
Woensdag: ziekenhuis, hopelijk wel dezelfde dag nog naar huis
Donderdag: hangt wat van woensdag af , als ik thuis ben wandelen en poetsen hier, boodschappen
Vrijdag: therapie, wandelen, misschien bak ik al iets
Zaterdag: hele dag bakken voor het koor van mijn moeder, laat in de middag komt zij hier zodat ik haar nagels kan lakken en neemt al het gebak mee, daarna moet ik even naar de verjaardag van een vriend, ik denk dat ik daar dan maar heen wandel
Zondag: wandelen, met vriendin mijn zus en de kinderen ophalen, ergens iets drinken met hen en mijn broer, schoonzus en neefje en dan naar de show/concertdinges van mijn moeder (o misschien moet ik ergens een bos bloemen vandaan toveren)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2018 11:50

Re: Week 38!

Een saaie week. Helemaal niks, vooral bijkomen van de operatie. En af en toe een stukje lopen. Kijk nu al uit naar volgend weekend dat mijn man hele dagen thuis is.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2018 11:51

Re: Week 38!

Bliss succes met werken

Pandora gefeliciteerd met jullie trouwdag

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 16 Sep 2018 12:16

Re: Week 38!

Heftig Marin, deze vakantie is ook al met familie, toch?

Ik doe deze week niks behalve werken (zelfs 5 dagen in plaats van 4) en sporten. Bevalt me prima, geen afspraken doordeweeks. Lekker vroeg naar bed en het nieuwe seizoen Bojack kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Sep 2018 12:31

Re: Week 38!

Niet heftig hoor, vind ik gezellig. Deze vakantieweek is echt met ons gezin alleen, dus m'n moeder, stiefvader en alle kinderen met aanhang. En volgend weekend is met alle tantes en ooms en neven en nichten etc. Hoogstens beetje onhandige planning dat 't zo snel achter elkaar is maar dat heb je met grote groepen en plannen maken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 16 Sep 2018 12:41

Re: Week 38!

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag gewoon werken! Vrijdag wss nog even borrelen met collega's.

Woensdag ben ik vrij en is mijn man jarig. 's Middags komen onze ouders even langs en m'n schoonouders blijven eten. 's Ochtends is Tobias naar 't KDV dus ga ik even naar de kapper denk ik en kleinigheidje kopen dat Tobias kan geven.

Zaterdag heb ik nog geen plannen, m'n man is vanaf 11h00 weg en pas tegen middernacht weer terug van z'n werk en zondag gaan we met de familie naar Drievliet.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 16 Sep 2018 13:03

Re: Week 38!

Wij zijn net terug van een week vakantie met vrienden en kinderen. Dus beetje rustig aan komende week...

Maandag / De appelboom van T. leegplukken, verder geen plannen.
Dinsdag / CB voor N. (incl 2 prikken) en daarna meteem naar de huisarts voor T. Zijn hechtingen mogen eruit. 's Avonds een klein rondje hardlopen.
Woensdag / Werken
Donderdag / Werken en hardlopen 's avonds.
Vrijdag / Werken
Zaterdag / Naar de kapper, meeting met de moeders en kindjes van zwan gerschapsyoga vorig jaar en de middag/avond zijn we op een bruiloft.
Zondag / Ik loop de Damloop... Vind het best een beetje spannend, maar heb er zin in!
<<

Anoniem317

Bericht 16 Sep 2018 13:04

Re: Week 38!

Ma: vrij. Ik heb 2 afspraken staan en verder ben ik gewoon lekker thuis.
Di t/m vrij: werken.
Weekend: feestje.

Verder gaan we verder met klussen, huishouden en zien we wel wat er tussendoor nog bij komt.
<<

Anoniem245

Bericht 16 Sep 2018 15:03

Re: Week 38!

Morgen werken, beoordelingsgesprek dat ik zo even ga voorbereiden want we mogen aangeven wat we zelf anders zouden willen zien in het bedrijf etc. Daarna heb ik gesprek op school van mijn zoon, een startgesprek voor het begin van het schooljaar. Daarna moet ik mijn repetitie gaan voorbereiden, eten en repetitie geven.

Dinsdag, werken, en verder niet echt plannen, zoon moet naar de muziekles.
Woensdag, werken en ook geen plannen :D waarscijnlijk wel werk voorbereiden voor mijn concerten komende tijd.
Donderdag, werken en zoon moet sporten, kost altijd veel tijd dus hopelijk mag ik weer bij mijn ouders eten.
Vrijdag, werken en repetitie geven, en 's avonds zelf repeteren.
Zaterdag werken tot 12u, geen plannen verder.
Zondag, repetitie, en daarna concert geven met een ander orkest.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Sep 2018 18:19

Re: Week 38!

Ma, di, vrij werken
Woe en do vrij, nog geen plannen
Zaterdag kinderboederij
Zondag kinderverjaardag
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Sep 2018 18:55

Re: Week 38!

Haha Champagne, ik las kinderbijslag!

Bliss succes met je eerste werkweek weer!

Maandag: cb met F. ben benieuwd of ze de ogentest gaat doen. Ze klaagt ook over oorpijn en is snotverkouden dus denk ook even langs de huisarts als die plek hebben.
Dinsdag t/m vrijdag: werken
Zaterdag: verjaardag
Zondag: geen bijzondere dingen op de planning.
⁠♡♡♡
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 16 Sep 2018 19:28

Re: Week 38!

Maandag, dinsdag en donderdag werken.
Woensdag naar gymnastiek met dochter en 's avonds op de koffie bij een buurvrouw.
Vrijdag vrij en 's middags een nieuw schooljaar receptie met de ouders en klas.
Zaterdag de verjaardag van mijn broertje.
Zondag de verjaardag van een neefje.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 16 Sep 2018 19:41

Re: Week 38!

Morgen teamuitje
Dinsdag vrij ivm Prinsjesdag
Woensdag werken
Donderdag lekker relaxen
Vrijdag komt een vriendin op visite en 's avonds verjaardag van mijn neefje
Weekend: geen idee
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 17 Sep 2018 07:50

Re: Week 38!

Deze week is mijn laatste weekje vakantie. Vriend moet wel weer werken, dus ik ben alleen thuis met zoon.
En dit klinkt vast heel raar, maar ik vind het heerlijk. Door mijn werk zijn wij het niet gewend elkaar zoveel te zien, en de weken voor mijn vakantie ben ik door mijn ongeluk ook thuis geweest. Lekker dus dat het gewone leven weer begint.

Ik heb nog geen plannen, ook fijn!
10.04.17
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 17 Sep 2018 10:13

Re: Week 38!

Maandag: werken
Dinsdag: vrij, huishouden doen
Woensdag: ochtend werken, middag late kraamvisite van tante en nicht
Donderdag: werken
Vrijdag: met paar vrienden en de kinderen naar de Efteling
Zaterdag: avond nog een bbq bij vrienden
Zondag: nog geen plannen
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 17 Sep 2018 10:14

Re: Week 38!

Ik heb vanaf gister vakantie!
Vandaag lekker uitkateren van een hele gezellige borrel bij vrienden, heerlijk in de zon gezeten. Straks paar kleine boodschappen, en vanavond koken en eten.
Morgen niks gepland, en vanaf woensdag heerlijk een weekje naar Barcelona!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 17 Sep 2018 12:53

Re: Week 38!

Succes met werken weer, Bliss!

Maandag: werken van 10u-21u
Dinsdag: werken van 7u30-17u, savonds vergadering met een paar leden van de oudervereniging.
Woensdag: komt een ex-collega langs in de voormiddag, namiddag heb ik afgesproken met mijn zus. Late middag zwemles met de oudste. Daarna komt er iemand kasten opmeten en savonds heb ik vergadering op het werk.
Donderdag: in de ochtend heb ik nog een afspraak. Savonds hardlopen.
Vrijdag: werken 7u30-16u30. Savonds naar mijn ouders.
Zaterdag: kinderen naar mijn ouders brengen en nadien hebben we een trouw van vrienden.
Zondag: kinderen ophalen en ik ga nog naar een beurs met mijn zus.
2012 & 2016

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers