Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekplannen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 07:54

Weekplannen

Goedemorgen! ?‍♀️
Wat staat er in jullie agenda deze regenachtige week? ☔
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:00

Re: Weekplannen

Mijn week:

Maandag: zoontje gaat zo naar peuterspeelzaal. Ik ga wat werken en wat andere nuttige dingen doen. Vanavond wijncursus over oa Riesling (lekker!)

Dinsdag: Babygym. 's avonds Book of Mormon in Carré! We hebben 'm in London ook al eens gezien maar 't is zo'n leuke, goede musical. Enorm veel zin in.

Woensdag: Zoontje peuterspeelzaal. Ik WW meeting.

Donderdag: Zoontje peuterspeelzaal. Ik een massage.

Vrijdag: Zoontje peuterspeelzaal. Ik spullen inpakken want nadat m'n man thuis is rijden we direct naar 't noorden. Weekendje bij m'n moeder!

Zaterdag: Dagje nieuwe huizen kijken van m'n zus en broer. We eten 's avonds bij m'n broer en z'n vriendin. Zo leuk, echte volwassen dinner dates met m'n kleine broertje. ?

Zondag: op z'n gemakje weer richting huis.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:05

Vindt O het leuk om zo vaak naar de peuterspeelzaal te gaan? Drukke weken heb jij altijd zeg haha!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:06

Ma / werken
Di / huishouden, dagje relaxen, in avond komen schoonouders pannenkoeken eten
Wo / do / vr / werken
Za / komen mijn ouders op visite, misschien even de stad in en daar lunchen
Zo / dagje met zijn drieën
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:08

Pippa schreef:Vindt O het leuk om zo vaak naar de peuterspeelzaal te gaan? Drukke weken heb jij altijd zeg haha!

Vind je? Ik vind 't juist altijd beetje gênant hoe weinig ik doe haha. Maar de standaard dingen noem ik niet natuurlijk en die doe ik wel.
Ja O vindt het heel leuk op peuterspeelzaal. En 't is reuze goed voor z'n ontwikkeling, merken we echt.
<<

Anoniem300

Bericht 30 Sep 2019 08:09

Vandaag:
Als de kids naar school zijn(oudste 2) ga ik samen met de jongste boodschappen doen en wat opruimen.
Vanavond moet de oudste naar judo en middelste dansen. En ik misschien nog sporten vanavond.

Dinsdag:
Niets in de planning tot half 4 dan moet ik gaan werken Tot woensdag 8.30.

Woensdag:
Ben ik tot 8.30 op mijn werk en dan meteen door naar de bouw want de voorschouw is om 9.00 uur.
In de avond .iet ik dansen.

Donderdag:
Sporten in de ochtend. Daarna
Heb ik cursus op t werk van 12 tot 16.

Vrijdag:
Niks in de planning tot half 4, dan moet ik weer gaan werken tot zaterdag 10.

Zaterdag
Werken tot 10 daarna even naar de markt voor fruit, noten en misschien nog meer.

Zondag
Werken van 9 tot 16.30, verder niks in de planning.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:11

Marin schreef:
Pippa schreef:Vindt O het leuk om zo vaak naar de peuterspeelzaal te gaan? Drukke weken heb jij altijd zeg haha!

Vind je? Ik vind 't juist altijd beetje gênant hoe weinig ik doe haha. Maar de standaard dingen noem ik niet natuurlijk en die doe ik wel.
Ja O vindt het heel leuk op peuterspeelzaal. En 't is reuze goed voor z'n ontwikkeling, merken we echt.

Nja je hebt alle dagen iets voor jezelf, bent erop uit, massage hier, wijn daar ?

Fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:14

Haha ja das waar. Je moet 't leven wel een beetje leuk maken. Zeker met die regen, anders zit ik echt alleen maar binnen en daar word ik vrij ongelukkig van als ik me zo opgesloten voel.

Jij hebt zo te lezen een prima balans week deze week tussen werk en relaxen!
<<

Anoniem313

Bericht 30 Sep 2019 08:14

Hmmmm, Riesling, lekker!

Ik ben de week vast gestart met een flinke regenbui, zeiknat geregend op de terugweg van de vso.
Hopelijk snel opdrogen zodat ik nog ff kan rennen voor ik ga werken.

Maandag: hardlopen, werken, ‘s avonds naar voetbal.
Dinsdag: werken, ‘s avonds dozen inpakken.
Woensdag: sportschool, dozen inpakken, voetbal.
Donderdag: werken, ‘s avonds bandje kijken.
Vrijdag: vrij i.v.m. studiedag dus iets doen met de jongens. ‘S Avonds misschien naar een feestje als ik oppas kan regelen. Zaterdag: familie en vrienden komen om laminaat te leggen in het nieuwe huis. Ik neem de kinderen onder mijn hoede.
Zondag: repeat. Maar lieve vrienden nemen de kinderen mee dus ik kan ook eens meeklussen in het nieuwe huis, daar ben ik erg blij me.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:18

Maandag: werken en daarna gelijk door om de kinderen op te halen en met de oudste naar zwemles te gaan.

Dinsdag: werken van 11u tot 21u

Woensdag: vrij! Cupcakes bakken voor het grootouderfeest op school vrijdag.

Donderdag: werken

Vrijdag: vrij! Huis poetsen en smiddags naar school voor het grootouderfeest. Savonds blijven mijn ouders bij ons eten, gaat de oudste sporten en daarna hebben we nog een infoavond over de Chiro, jeugdbeweging waar de oudste vorige week gestart is.

Zaterdag: mijn jongste heeft turnles en smiddags hebben we een verjaardag van het zoontje van vrienden.

Zondag: geen plannen, smiddags heeft de oudste Chiro van 14u tot 18u.
Zaterdag:
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:20

Wat is chiro, Snoes? En wat leuk, een grootouderfeest. Mogen alle grootouders dan dus mee naar school?

Lekker bezig in het nieuwe huis Caulfield! Balen van de plensbui op je hoofd. Ik moet de regen zo ook maar gaan trotseren.

Drukke werkweek wel Newby! Maar vandaag zo te lezen? Geniet er van!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:28

Marin schreef:Wat is chiro, Snoes? En wat leuk, een grootouderfeest. Mogen alle grootouders dan dus mee naar school?
Dat is een jeugdbeweging. Ik was net even gaan googlen en kwam toen een artikel tegen dat het in Nederland blijkbaar niet (meer?) zo populair is. https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/29/in ... d-a3968525
Vorige week kwam hij proper weer thuis, gisteren zag hij er echt super smerig uit, daar moet ik nog even aan wennen denk ik :wink: .

Grootouderfeest is bij ons 1x per jaar op school voor alle kleuters. Dan mogen alle grootouders een halve dag naar school komen en doen ze een wandeling oid met de kinderen en juffen. Dit jaar is het thema boerderij en gaan ze met paard en kar een ritje maken en nog een wandeling en eindigen ze op school waar de oudervereniging dan voor een hapje en een drankje zorgt.
Laatst gewijzigd door Snoes op 30 Sep 2019 08:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
2012 & 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2019 08:39

Maandag heb net boodschappen gehaald nu werken. Maar ben kapot vannacht niet geslapen van de buik pijn. Vanavond sporten maar zoals ik me nu voel ga ik niet .

Dinsdag al vroeg naar het ziekenhuis. Daar krijg ik de eerste keer iui. Daarna man naar zijn werk brengen

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag geen idee nog

Zondag hebben we een etentje mijn moeder is 60 geworden en mijn broer word 40 samen 100 en dan gaan we uit eten met het gezin

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:49

Ik doe ook maar weer eens mee:

Vandaag lekker een extra dagje vrij, mijn jongste heeft vrij van school dus ik heb een dagje vrij genomen. Mijn man en oudste zijn de deur al uit en wij relaxen nog even. Straks wat in het huishouden doen en ik wil/moet de kledingkasten van de meisjes uitmesten en inventariseren.
Vanavond ga ik sporten - circuittraining. Daarna bankhangen.

Di: werken van 08.45 tot 13.45 ‘s middags vast nog iets in het huishouden doen.

Woe: paar kleine boodschappen doen en ‘s middags met de jongste naar zwemles en de oudste naar survival brengen en halen. Daarna snel eten want manlief moet naar de survival.

Do: werken van 08.45 tot 13.45 en ‘s middags wat in huis omrommelen. Er komt of gaat vast nog wel iemand spelen.
‘S avonds bootcamp.

Vrij: werken van 08.45 tot 13.45 ‘s middags beetje chillen of even met de oudste naar decathlon voor nieuwe survival kleding.

Zat: boodschappen doen en/of naar decathlon. ‘S middags zwemt mijn jongste af voor A en daarna een etentje ter ere van mijn schoonvader zijn verjaardag.

Zon: man en oudste doen mee aan een ouder- kind survival run, bij goed weer gaan we natuurlijk kijken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:50

Chiro is wat hier de Scouting is. Alhoewel de chiropractor tegenwoordig ook als chiro wordt afgekort.

Mijn week (Ik ben wonderbaarlijk snel hersteld van de buikgriep):

Maandag: thuiswerken, tussendoor afspraak bij gynaecoloog.
Dinsdag: werken. 'S avonds massage
Woensdag: vrije dag, samen met dochter. Misschien een boodschap doen, wat in huis poetsen.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrije dag. Weekboodschappen doen met dochter of ik bestel ze en dan halen we ze 's avonds af. Poetsen als ze slaapt en met dochter spelen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:54

Maandag: vanmorgen vroeg vertrokken uit Berlijn, zit nu dus in de auto onderweg naar het ziekenhuis in Nijmegen. Daar hebben we vanmiddag een afspraak voor onze jongste. Dan heel graag zo snel mogelijk naar onze andere 2 jongens.

Dinsdag: eerste (halve) werkdag weer na bijna een half jaar verlof, s’middags nog een gesprek op de school van de oudste.

Woensdag: vrije dag. S’morgens nog even de arm van middelste zoon laten checken bij de huisarts. Verder wassen en bijkomen denk ik?.

Donderdag: hele dag werken

Vanaf vrijdag weer vrij en geen plannen, alleen zaterdagavond nog een verjaardag.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 08:57

Ah dank je voor de uitleg Snoes. Klinkt idd als scouting. En dat grootouderfeest klinkt heel leuk.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 08:58

Maandag: Ik ga vanmorgen naar de kapper en vanavond heb ik een afspraak bij de nagelstyliste. Verder vakantiewas wegwerken en studeren
Dinsdag: Eerste werkdag bij m’n nieuwe baan :omg:
Woensdag: Werken
Donderdag: Vrij, ga naar de VTwonen beurs en verder studeren
Vrijdag: Werken
Weekend: Nog geen concrete plannen, vooral studeren denk ik
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 09:06

Spannend scandic. Succes!
<<

Anoniem326

Bericht 30 Sep 2019 09:13

Wat fijn een weekendje bij je moeder, Marin.
Succes Scandic!

Ik heb een korte werkweek en een leuke activiteit:

Maandag: werken, maar een deel thuiswerken en dat vind ik fijn. En ik heb straks een lunchafspraak met een van m'n favoriete collega's. Even bijpraten over turbulente ontwikkelingen. Dat heb ik nodig.
Dinsdag: werkgroepoverleg met externen en in de middag tijd om thuis te werken.
Woensdag: ochtend werken, middag met de kinderen naar de boekenwinkel in de stad voor de kinderboekenwinkel.
Donderdag: kinderen studiedag en ik vrij, we gaan naar de Efteling.
Vrijdag: dierendag. De kinderen hebben een uitje op school en ik ga/rijd mee.
Zaterdag: balletles dochters en middag nog geen plannen.
Zondag: dochters hebben een eerste dansuitvoering tijdens het grote vliegerfestijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Sep 2019 09:39

Klinkt als een leuke week Holly! Is de Efteling de leuke activiteit? De rest klinkt ook erg leuk namelijk.
<<

Anoniem326

Bericht 30 Sep 2019 09:40

Marin schreef:Klinkt als een leuke week Holly! Is de Efteling de leuke activiteit? De rest klinkt ook erg leuk namelijk.

Ja Efteling is de leuke activiteit. Al denk ik dat het dansoptreden van de meisjes ook een hoogtepunt is. Ik heb eigenlijk een hele leuke week voor de boeg. :smile:
<<

Anoniem271

Bericht 30 Sep 2019 09:42

Ma / werken en in de avond op kraamvisite
Di / vrij, sowieso huishouden en verder nog geen idee
Wo / ochtend werken
Do / werken
Vr / werken
Weekend / staat nog open.

Niks heel bijzonders nog. Maar kan nog van alles bij komen op het laatste moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Sep 2019 11:02

Ik heb weer een spannende week voor de boeg.

Vandaag zijn we in huis aan het opruimen, dingen ophangen, een plek geven etc. Straks even naar een huisartsenpraktijk om ons in te schrijven en naar een naaiatelier om gordijnen in te laten korten.
Morgen: naar de notaris, eindelijk van ons oude huis af!
Woensdag: eerste werkdag bij m'n nieuwe baan! Erg spannend.
Donderdag: werken
Vrijdag: thuis met N, naar de gemeente om een ID voor haar aan te vragen.
Weekend: stiefdochter komt, nog geen concrete plannen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Sep 2019 11:41

Vandaag werken, vanavond boodschappen
Dinsdag: werken 6.30 tot 8.30 en van 15.00 tot 16.30 daartussen huishouden en misschien even de stad in.
Woensdag: zwem ik altijd met zoontje (babyzwemmen) smiddags komt een vriendin
Donderdag: moet ik naar de dermatoloog en smiddags van 15.00 tot 17.00 werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: boodschappen en heb ik sochtends een shoot
Zondag: hebben we gezinsdag en gaan we met zoontje naar monkeytown.

Verder mijn vrije uurtjes als zoontje slaapt ga ik foto's bewerken... ook savonds veel.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Volgende

Terug naar Algemeen