Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2019 11:30

Weekendplannen!

Biiijna weekend! Wat zijn jullie plannen?

M'n man is vanochtend naar Berlijn vertrokken met vrienden en ik ga met m'n zoontje een weekendje naar Texel!
We gaan vanmiddag met de boot, daarna lekker zwemmen in het hotelzwembad, vanavond date night met z'n tweetjes in het hotelrestaurant en daarna gaat hij slapen en ik duik met m'n ereader en wijn m'n bed in.

Morgen fiets huren, naar Ecomare en lekker lunchen en 's avonds is er een food festivalletje. Eens kijken of dat leuk is met een kind.

En zondag gaan we naar de schapenboerderij en nog ergens leuk lunchen en dan weer met de boot terug.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Sep 2019 11:35

Re: Weekendplannen!

Hahahaha Marin, dat plaatje, heerlijk!

Ik ben vanmiddag vrij, denk dat we dan even naar het centrum lopen, misschien een ijsje of een taartje eten.
Morgen overdag nog geen plannen. In de avond doe ik boodschappen en even bij m'n moeder de plantjes water geven.
Zondag ook nog geen plannen, maar het wordt het hele weekend mooi weer geloof ik. Dus we verzinnen vast wel iets!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2019 11:39

Re: Weekendplannen!

Leuk weekend marin zo leuk dat je dat samen doet met je zoontje. En word ook mooi weer.

Ik heb bijna weekend vanmiddag wachten tot de boodschappen bezorgt worden. En als man thuis is gaan we naar een garage auto's kijken.

Morgen eerst sporten. En in de middag ga ik winkelen met mijn moeder

Zondag geen plannen nog misschien naar het bos ofzo
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Sep 2019 11:41

Re: Weekendplannen!

Wat een leuk weekend Marin! Heel veel plezier!

Ik ga vanavond borrelen met collega's. Morgen overdag gewoon werken en 's avonds met vriendinnen de stad in en zondag ga ik met een behoorlijke groep motorrijders naar een motor/surf evenement op het strand!

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem271

Bericht 13 Sep 2019 11:47

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend Marin met O!

De rest ook fijn weekend natuurlijk!

Mijn vriend en ik gaan morgen een weekend naar Zwolle.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 13 Sep 2019 11:47

Re: Weekendplannen!

Vandaag; hele huis aan het schoonmaken en uitzoeken met dreumes om me heen, lees; dweilen met de kraan open. Ook worden er een paar pakketjes bezorgd en de boodschappen komen ook straks. Vanavond avondje relaxen want vriend is de hort op!

Morgen; wat leuks met zijn drieën doen, ergens lunchen of in avond pannenkoeken eten

Zondag; verjaardag van neefje die 4 wordt en zoontje van vriendin wordt 1. Verder in een hoekje huilen dat de vakantie alweer voorbij is.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2019 11:53

Re: Weekendplannen!

Leuk Ise, wat gaan jullie daar doen?

Klinkt heerlijk Feline!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 13 Sep 2019 11:56

Re: Weekendplannen!

Vandaag: thuis, beetje rustig aan doen, want heb nog steeds last van stressklachten. Eind van de middag komen de kopers langs om dingen in te meten en vanavond komt iemand onze tv kopen.
Morgen: klussen
Zondag: klussen

Weer hetzelfde weekend als vorige week en twee weken geleden dus. Op zich wel zin om er weer heen te gaan, vooral om resultaat te zien. Maar ik word er alleen zo moe van steeds en heb gewoon zin om er te gaan wonen en dat alles klaar is.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Sep 2019 11:59

Re: Weekendplannen!

Vanavond heb ik een borrel voor mijn verjaardag. Er komen alleen steeds minder mensen en nu voel ik me beetje sneu eigenlijk.
Morgen ben ik dan écht jarig. In de ochtend gaan mijn vriend en ik gewoon lekker keuvelen, s middags lunchen en dan is er 's avonds groot feest op mijn werk vanwege het 60 jarig bestaan.
Zondag wordt het lekker weer en gaan we óf naar het strand of naar het bos. Even lekker wandelen met de hond.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Sep 2019 12:26

Re: Weekendplannen!

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Vanmiddag naar de trouwdienst van een collega, en vanavond naar het feest.

Morgen: Voetbal kijken bij man en later korfbal bij mijn zusje.

Zondag nog geen plannen, maar ik denk er even lekker met het gezin op uit.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kira

Bericht 13 Sep 2019 13:38

Re: Weekendplannen!

Heel veel plezier Marin!
Ik had trouwens nog ergens uitgebreid gereageerd op je vraag over mijn nieuwe vriend, weet niet of je dat gezien hebt.

Mijn weekend: Zometeen muziek uitzoeken (veel werk), beetje huishouden en vanavond repetitie geven. Erna misschien even langs mijn vriend, die heeft gisteren een redelijk auto ongeluk gehad en veel pijn.
Morgenochtend/middag heeft mijn zoon een uitvoering op de muziekschool en zijn er veel leuke muzikale activiteiten, ergens wat eten en met mijn ouders in de avond naar Amadeus in het theater, erna ga ik nog naar de verjaardag van mijn schoonvader als mijn vriend kan gaan.
Zondagochtend heb ik repetitie en ben ik brak denk ik. Rest van de dag weet ik nog niet.
<<

Anoniem271

Bericht 13 Sep 2019 13:39

Re: Weekendplannen!

Marin schreef:Leuk Ise, wat gaan jullie daar doen?

Klinkt heerlijk Feline!


Zondag naar een wedstrijd van PEC Zwolle en verder gewoon lekker de stad in en een nachtje in een hotel, even samen genieten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2019 14:16

Re: Weekendplannen!

Ik heb 't net gelezen Kira. Wat leuk voor je! Heel fijn! En ook fijn dat 't met je zoon zo goed op school gaat.

Leuk Ise! Hotel bij 't Stadion ook toevallig? Daar heb ik twee jaar geleden geslapen, was prima hotel!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 13 Sep 2019 14:21

Re: Weekendplannen!

Die hadden we wel op het oog inderdaad, maar hebben toch voor Van de Valk gekozen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Sep 2019 14:21

Re: Weekendplannen!

Ah ook vast prima! Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 614

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 13 Sep 2019 14:24

Re: Weekendplannen!

Iedereen een heel fijn weekend! Wat een leuke plannen allemaal.

Wij zijn op vakantie dus hebben heel lang ‘weekend’. We zijn in Italië, het is hier zo mooi! :)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 13 Sep 2019 14:26

Re: Weekendplannen!

Wat leuk Marin!
Ik ga een weekend weg met mijn vriend, naar een boerderij in Friesland.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Sep 2019 14:35

Re: Weekendplannen!

Klinkt erg leuk Marin, heel veel plezier samen!

Ik wil iedereen eigenlijk wel een goed weekend wensen.

Mijn plannen zijn niet zo spectaculair.
Vanmiddag uit mijn werk ga ik even met mijn zoontje de kermis op in het dorp waar hij ook naar het kdv gaat.
Morgen gaan we waarschijnlijk naar de open dag van de brandweer in een ander dorp in de buurt en zondag lekker relaxen.
<<

Anoniem271

Bericht 13 Sep 2019 14:48

Re: Weekendplannen!

Marin, vinden wij wel, dank je wel. Jij ook veel plezier!

Juliet, geniet ervan, ik hou van Italië!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Sep 2019 14:51

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend alvast allemaal. Er komen al een hoop heerlijke plannen voorbij.

Ik zit nu nog een proefwerk na te kijken en daarna sluit ik de boel ook af.
Lekker naar huis, kleding ophalen en daarna door naar mijn vriend. Vanavond geen rare plannen.
Morgen wil ik in de tuin gaan werken en als we tijd hebben voor een APK auto gaan kijken. Voor nu even geen geld voor meer, maar een auto moet er toch wel komen qua woon-werk. Beetje jammer dat ik mijn motor nu teveel gebruik hiervoor.
Zondag: nog geen echte plannen. Misschien weer verder in de tuin prutsen. En aan een studie verslag gaan werken of zo.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Sep 2019 15:08

Re: Weekendplannen!

Wij hebben een rustig weekend. Mijn man werkt momenteel lange dagen en de kinderen hebben hem na woensdagochtend niet meer gezien. En de oudste is best moe van de hele week school. Dus lekker en weekendje met elkaar. Naar buiten als het mooi weer is. En morgenochtend boodschappen doen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 13 Sep 2019 15:19

Re: Weekendplannen!

Veel plezier voor iedereen die er lekker tussenuit gaat dit weekend!

Vanavond vier ik mijn verjaardag nog. Dacht dat er nog wel mensen af zouden zeggen, maar dat is niet dus er komt veel man. Super gezellig!
Morgen nemen mijn collega's mij mee high tea-en en 's avonds lekker niks.
Zondag heb ik verjaardag van kind van een vriendin.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 13 Sep 2019 16:40

Re: Weekendplannen!

Fijn weekend iedereen!

Vandaag hadden wij een newbornshoot in de ochtend. Nu zit ik op een terrasje met A, terwijl vriend met J bij de trampoline staat.

Morgen appels plukken. Gaan met ons gezinnetje, maar sluiten nog wat vriendinnen met hun kinderen aan.

Zondag moet de serre leeg, want net gehoord dat ze hem komende week gaan slopen. In de middag kraambezoek.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 13 Sep 2019 17:52

Re: Weekendplannen!

Lekker zonnig weekend!

Vandaag was ik al vrij. Geluncht bij Ikea met een vriendin en dochter. Even rondgekeken. Vanmiddag op de fiets naar de markt en lekker buiten gespeeld.
Nu wordt er binnen gespeeld met de buurjongen en ik kan even de krant lezen.
Zaterdag gaan we lekker naar buiten, denk ik. Nog geen plannen.
Zondagochtend ga ik met dochter naar een voorstelling in het theater hier. En dan zien we wel.wat we de rest van de dag doen.
<<

Anoniem317

Bericht 13 Sep 2019 18:58

Re: Weekendplannen!

Vandaag: ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en vanavond lekker niks.
Morgen: even het dorp in en naar een verjaardag.
Zaterdag: huishouden en verder geen plannen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers