Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben ik de enige?

<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 16:32

Ben ik de enige?

Vanmorgen heb ik mijn man naar zijn vrijwilligerswerk gebracht. Hij moest openen en om 11.00u zou er hulp komen. Hij zette koffie en telde de kas. En ik keek naar de roerstokjes, melkcups en suikerstaafjes. Dat waar je mee moet roeren dat stak bovenuit. Dat houdt in dat iedereen met zijn handen aan het roergedeelte zit. Op de één of andere manier vond ik dat niet kunnen. Dus ik heb al die roerstokjes omgedraaid. (En ok, ik heb alle melkcups met de kont naar beneden gezet en de suikerstaafjes gerangschikt.) Ben ik nu de enige die het onhygiënisch vindt als iedereen aan het roergedeelte zit van zo'n roerstokje? Je pakt toch liever een stokje bij zijn uiteinde? Of ben ik gewoon heel erg raar?

Ja, nutteloos topic. Maar het vult de topics dan wel weer lekker aan. :angel:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Okt 2017 16:55

Re: Ben ik de enige?

Nee ik zou ze ook met het roergedeelte naar beneden zetten.
Dat doe ik ook met de theelepeltjes op een verjaardag ofzo.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 28 Okt 2017 17:07

Re: Ben ik de enige?

Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem243

Bericht 28 Okt 2017 17:45

Re: Ben ik de enige?

Ook eens!
<<

Anoniem313

Bericht 28 Okt 2017 17:53

Re: Ben ik de enige?

Ik ook, niet raar hoor.
<<

Anoniem315

Bericht 28 Okt 2017 17:54

Re: Ben ik de enige?

Maar hóe heb je ze omgedraaid dan? Want nu hebben er al 2 mensen aan zo'n stokje gezeten.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 18:07

Re: Ben ik de enige?

Exogenesis schreef:Maar hóe heb je ze omgedraaid dan? Want nu hebben er al 2 mensen aan zo'n stokje gezeten.


Misschien had ik dat er even bij moeten vertellen. Ik heb vanochtend Mikado gespeeld. :angel: Dus alles uit de bekers (er wel eerst uitgehaald zonder de stokjes aan te raken) en voorraadbox heb ik met een roerstokje omhoog gewipt, zodat ik elk stokje bij het eind kon oppakken. Roerstokje dat diende als Mikado heb ik weggegooid.

Moet het binnenkort wel even met mijn pap en man hebben over hun opbergsysteem voor roerstokjes. Want dat zag er niet uit. Alles lag schots en scheef. En ik heb echt wel een leuk spelletje gespeeld. Maar zo hoor je roerstokjes niet op te bergen of op de tafels te zetten.

Ze vroegen laatst of ik ook geen vrijwilliger wil worden. Ik kan natuurlijk altijd chef de roerstokjes worden of roerstokpolitie. :lol:
<<

Anoniem249

Bericht 28 Okt 2017 18:32

Re: Ben ik de enige?

Dit zou dus nooit bij me opkomen. Ik ben niet zo snel vies van iets.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Okt 2017 18:34

Re: Ben ik de enige?

Claire**** schreef:Dit zou dus nooit bij me opkomen. Ik ben niet zo snel vies van iets.


Nou precies dit. Bovendien, als je zo'n stokje pakt zit je toch alleen zelf daaraan. Je hoeft ze toch niet allemaal aan te raken als je er een pakt?
<<

Anoniem249

Bericht 28 Okt 2017 18:40

Re: Ben ik de enige?

Haha dat is ook wat ik dacht Misz S.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 18:42

Re: Ben ik de enige?

Mizz_S schreef:
Claire**** schreef:Dit zou dus nooit bij me opkomen. Ik ben niet zo snel vies van iets.


Nou precies dit. Bovendien, als je zo'n stokje pakt zit je toch alleen zelf daaraan. Je hoeft ze toch niet allemaal aan te raken als je er een pakt?


Ik ben wel zo'n sul dat als ik er één wil pakken, ik er direct een stuk of tien vast heb. Dat is persoonlijk en niet iedereen is zo (gelukkig), maar daar dacht ik vanochtend aan en dan vind ik het alles behalve hygiënisch.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Okt 2017 18:45

Re: Ben ik de enige?

Ik drink mijn koffie zwart en ook in mijn thee doe ik geen suiker. Meest hygiënische maatregel ooit! En dus zou ik nooit nadenken over roerstokjes.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 28 Okt 2017 20:13

Re: Ben ik de enige?

Qua hygiëne is het denk ik vooral gevoelsmatig. Want ik denk dat het bakje waar zulke staafjes inzitten op zo'n vereniging ook niet al te hygiënisch is. En het staafje gaat sowieso ver je koffie/thee in toch, niet alleen het roer gedeelte. En wie weet hoe vaak die stokjes verplaatst, gevallen of anderzijds aangeraakt zijn.
Zelf zou ik ze ook niet omdraaien uit hygiënisch oogpunt. Misschien wel omdat ik het mooier vind staan.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Okt 2017 22:08

Re: Ben ik de enige?

Joey, spijker op zijn kop. Ik had slecht geslapen, mijn man weggebracht, ik moest nog even plassen, zag de bekertjes met roerstokjes en dacht: Dat MOET anders. Je loopt er niets van op. Maar als ik gebaksschoteltjes en vorkjes op tafel zet dan is het eind altijd boven van de vorkjes. En Mikado was leuk om te doen. Echt gevoelsmatig. Daarnaast vind ik het wel zo fris.
<<

Zero

Bericht 29 Okt 2017 01:20

Re: Ben ik de enige?

Zou me echt geen bal kunnen schelen. Ook nooit bij nagedacht, maar ik leeg nog dus het zal me geen kwaad hebben gedaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Okt 2017 08:49

Re: Ben ik de enige?

Ik heb die neiging niet nee. Ik moet ook zeggen dat ik niet veel momenten heb dat ik rustig naar stokjes zit te kijken, heb meestal iets meer haast :smile:
#teammaple🍁
<<

Anoniem221

Bericht 29 Okt 2017 20:17

Re: Ben ik de enige?

Urban Naked schreef:Ik heb die neiging niet nee. Ik moet ook zeggen dat ik niet veel momenten heb dat ik rustig naar stokjes zit te kijken, heb meestal iets meer haast :smile:


Ik heb geen kinderen, een zeer schoon huis en de boodschappen van de markt hadden we om 10.00u al binnen. Ik zou mijn man alleen even afzetten, maar ik moest plassen. Toen voerde hij mij cola light en dan lonken die stokjes continu. Afwijking, ben ik van op de hoogte. Maar het was een mooi potje Mikado! :smile:

Edit: Ik ben dus echt honderd procent verslaafd aan cola light.
<<

anoniem224

Bericht 29 Okt 2017 20:19

Re: Ben ik de enige?

Bij mijn horeca werk doen collega's ook altijd de roerstaafjes maar gewoon door elkaar in een beker. Ik doe ze juist ook met het gedeelte wat in de koffie gaat naar beneden. Vind dat ook iets fijner om zo mee te geven aan de mensen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Okt 2017 20:24

Re: Ben ik de enige?

Ik zou die stokjes ook naar benden neer zetten om dezelfde reden als die jij hebt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers