Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2017 08:26

Weekplannen!

Wat gaat deze week jullie brengen? Naast slecht weer met Koningsdag. :nopompom:
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2017 08:31

Re: Weekplannen!

Maandag: Pyjama dagje met m'n zoon. De CV ketel wordt vervangen dus er zijn vreemde mannen in huis, wat niet heel fijn is met voeden en kolven maar ik maak er maar een heel rustig comfy dagje van.

Dinsdag: naar het consultatiebureau. Verder niks.

Woensdag: s ochtends komt Snirp op kraambezoek. 's middags twee vriendinnen van m'n schoonmoeder.

Donderdag: Koningsdag. Slecht weer dus. Goede vrienden komen langs voor kraambezoek en zij hebben ook een baby en ik hoop dat we toch nog even naar het pleintje hier kunnen lopen met de wandelwagens en wat drinken.

Vrijdag: Misschien naar m'n oma, dat hoop ik heel erg want ze heeft onze zoon nog niet gezien.

Zaterdag: ik ben een dagje alleen thuis met zoon, want m'n man heeft iets met vrienden.

Zondag: Kraambezoek van vriendin.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Apr 2017 08:36

Re: Weekplannen!

Lekker veel bezoek nog Marin, gezellig! Hopelijk mooi weer met Koningsdag.

Ik heb vakantie, en ik heb hele leuke plannen. Vandaag ga ik lekker relaxen, tv kijken,,wat dingetjes in huis doen en mijn koffer inpakken. En morgen tot en met zaterdag op vakantie naar Estland, heerlijk de natuur in.
<<

Anoniem245

Bericht 24 Apr 2017 08:38

Re: Weekplannen!

Wat een gezellige plannen Marin!

Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een injectie voor mijn carpaal tunnelsyndroom en daarna ga ik lekker op de bank netflixen.
Morgen het bos in, en mijn studievriendinnen komen gourmetten.
Woe: Tandarts met zoon en daarna lunchen bij een vriendin.
Do: Koningsdag kijken op tv denk ik, misschien even weg maar als het echt zo'n slecht weer is blijf ik lekker binnen.
Vrij: geen idee, en het weekend idem :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Apr 2017 08:41

Re: Weekplannen!

Fijne vakantie, Mizz_S!

Vandaag en morgen werk ik nog en daarna heb ik anderhalve week meivakantie! Zo fijn om weer in het onderwijs te werken :wink:! En nu nog beter, want ik zit niet zo muurvast aan de schoolvakanties als eerst. Heb ook iets minder weken, maar dat maakt me niks uit.
Woensdag is m'n stiefdochter jarig en als het enigszins redelijk weer is, gaan we naar Sprookjeswonderland.
Donderdag t/m zaterdag ga ik naar m'n moeder in de Achterhoek. Donderdag misschien nog even met haar de stad in, vrijdagochtend naar de kapper en vrijdagavond heb ik met m'n vroegere huisgenootje afgesproken om cocktails te gaan drinken. Zaterdag misschien nog even bij m'n vader langs en dan weer naar huis.
Zondag ga ik, jawel, naar het concert van K3 met m'n stiefdochter :shock: :smile:.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2017 08:43

Re: Weekplannen!

Ja het begint nu juist beetje te komen, het kraambezoek. De eerste weken liet men ons juist met rust. Ik vind het wel gezellig inderdaad! En toch genoeg rust tussendoor.

Heerlijk vakantie, Mizz_s! Heel veel plezier in Estland, wat gaaf! Zijn jullie daar al eerder geweest of eerste keer? Lijkt me echt een bestemming voor jullie op de één of andere manier.

Succes in 't ziekenhuis, Kira. Verder lekker rustig weekje zo te lezen. Lekker ook wel.

Haha Bliss, wat cool dat je gewoon naar K3 gaat met je stiefdochter. Ik vind dat je goed en leuk investeert in haar! Je doet echt je best merk ik aan meerdere topics.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 24 Apr 2017 08:51

Re: Weekplannen!

Ik heb deze week lekker vakantie :)

Maandag / Weer thuis na een weekendje Rotterdam met mijn man. Dus lekker knuffelen met T. en wat in het huishouden doen. Vanmiddag even naar de fietsenmaker, achterstoeltje ophalen.
Dinsdag / 's Morgens controle bij de verloskundige. Mijn moeder gaat mee. Verder geen plannen.
Woensdag / T. gaat naar de opvang, ik ben lekker thuis. 's Morgens op kraamvisite bij Marin! Verder zie ik het wel. Even lekker rustig aan doen, het hele zwanger zijn met een peuter in huis vergt al genoeg energie :laughcry:
Donderdag / Koningsdag! Lekker met z'n drietjes vrij. 's Morgens met wat vriendinnen over de rommelmarkt struinen. 's Middags wilden we gaan picknicken met vrienden en alle kids, maar wordt een borrel bij iemand thuis denk ik ;)
Vrijdag / Nog een dagje met z'n drieën. Ik wil even naar de kapper en verder lekker geen plannen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 24 Apr 2017 09:02

Re: Weekplannen!

Ik zag je nog in Rotterdam zaterdag, Snirp! Maar kon even niet zo snel plaatsen waarvan ik je herkende haha bedacht het me pas een paar minuten daarna :smile:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 24 Apr 2017 09:15

Re: Weekplannen!

Leuke plannen allemaal! Voor mij een gewone werkweek.

Vandaag: werken van 10.30 uur tot 21 uur, verder geen plannen.
Morgen: idem dito als vandaag
Woensdag: vrije dag. Eerst massage, daarna op pad met m'n neefje, denk naar de bios en dan ergens lunchen.
Donderdag: werken van 10.30 tot 21 uur
Vrijdag: vrije dag, vriend is ook vrij. We gaan de tuin zomerklaar maken. Einde van de middag naar de nieuwe foodmarket in Eindhoven.
Zaterdag: werken van 10.30 tot 22 uur, daarna nog geen plannen
Zondag: vrije dag, denk een dagje naar België met m'n vriend.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Apr 2017 09:21

Re: Weekplannen!

Marin, dit wordt de derde keer. En dat schat je goed in, Estland is echt mijn favoriete land. Zou er ook wel willen gaan wonen voor een paar jaar als die kans zich ooit voordeed.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 24 Apr 2017 09:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2017 09:22

Re: Weekplannen!

Klinkt wel als een leuke week Kreeft!

Wat voor foodmarket is er in Eindhoven? Een overdekte hal? Meer markt of restaurantjes? Klinkt interessant en als een mogelijk uitje voor ons binnenkort :)

Wat tof, Mizz_S! Geniet er dan maar extra van!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Apr 2017 09:23

Re: Weekplannen!

Maandag: ik ben vrij vandaag. De wasmachine draait volop en ik heb net de hele benedenverdieping gestofzuigd en gedweild. Als T zo wakker wordt gaan we even naar de Intratuin. Als T weer slaapt vanmiddag ga ik lekker serie kijken heb ik bedacht.

Dinsdag : werken

Woensdag: Nog geen plannen. Ik ben vrij dus het zal wel huishouden worden en beetje op pad met T.

Donderdag: Ik hoop dat we naar de markt kunnen. Hier in het dorp is altijd veel te doen met koningsdag.

Vrijdag:werken
2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 24 Apr 2017 09:33

Re: Weekplannen!

Sugarfall schreef:Ik zag je nog in Rotterdam zaterdag, Snirp! Maar kon even niet zo snel plaatsen waarvan ik je herkende haha bedacht het me pas een paar minuten daarna :smile:


Hahahaha, wat grappig! Waar heb je me gespot? :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Apr 2017 09:39

Re: Weekplannen!

Vandaag net al gesport en boodschappen gedaan. Vanavond op visite bij mijn ouders mijn vader is jarig

Dinsdag werken en daarna naar de hospice op visite bij iemand

Woensdag werken en in de middag naar de stort en als er tijd over is ga ik naar de sportschool

Donderdag komt een vriendin voor de verjaardag van mijn man nog we gaan pizzarette. En misschien dat ik met haar even naar de tulpen velden ga maar hangt van het weer af. En mijn man gaat de laatste dingen in de tuin doen

Vrijdag werken en nieuwe bril ophalen

Fijne week iedereen
Afbeelding
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 24 Apr 2017 09:47

Re: Weekplannen!

Snirp schreef:
Sugarfall schreef:Ik zag je nog in Rotterdam zaterdag, Snirp! Maar kon even niet zo snel plaatsen waarvan ik je herkende haha bedacht het me pas een paar minuten daarna :smile:


Hahahaha, wat grappig! Waar heb je me gespot? :)


Op de meent! Jullie hadden toen al lekker geshopt volgens mij haha :D
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 24 Apr 2017 09:54

Re: Weekplannen!

Haha, dat kan heel goed kloppen!
M'n man had alleen al 3 paar schoenen, haha.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 24 Apr 2017 10:23

Re: Weekplannen!

Een hele fijne week iedereen. En wat fijn dat koningsdag op donderdag valt voor de werkende mensch!

Ik heb niks gepland, als het gaat gaan we donderdag een klein rondje over de markt doen. En misschien wel ergens deze week wel een baby.
Ohja! Morgen mag ik weer naar de fysio.
30-04-2017
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 24 Apr 2017 10:51

Re: Weekplannen!

Geniet van jullie vakantie Mizz_S en Snirp!
Benieuwd wanneer de baby komt Kees, spannend!

Maandag: werken
Dinsdag: vrij, boodschappen doen en wat in het huishouden
Woensdag: ochtend werken, middag vrij, avond eten met vriendinnen
Donderdag: soort 'vrijgezellenfeest' van vrienden
Vrijdag: vrij, middag met N. naar consultatiebureau en nog op kraamvisite bij een vriendin
Zaterdag: middag verjaardag van dochtertje van vrienden, avond surpriseparty van vriendin die 30 wordt
Zondag: nog geen plannen
Maart 2014
Februari 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Apr 2017 11:12

Re: Weekplannen!

Aah zo spannend Kees, het kan elk moment gebeuren! Ben zeer nieuwsgierig! (jij ook, gok ik :wink:)
❤ 7 juni 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 24 Apr 2017 11:21

Re: Weekplannen!

Whoee spannend Kees!

Hele fijne vakantie Snirp en Mizz_S!

Maandag tm woensdag: Werken :)
Donderdag: Koningsdag vieren met mijn vriend en vrienden denk ik
Vrijdag/Zaterdag/Zondag: Vrij, en nog geen plannen
Wat als het lukt
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 24 Apr 2017 12:01

Re: Weekplannen!

Hier een drukke werkweek voor de boeg heb er al een drukke opzitten. Hierna wordt 't weer even rustiger.

Vandaag: Beetje rommelen in huis, vannacht een nachtdienst.
Morgen: Eerst slapen, 's middags komt vriendin kopje thee drinken, 's nachts weer nachtdienst.
Woensdag: Eerst slapen. Verder nog geen plannen.
Donderdag: Een dagdienst draaien.
Vrijdag: 's Morgens uitslapen en 's middags een late dienst draaien.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Apr 2017 12:03

Re: Weekplannen!

Bliss schreef:Fijne vakantie, Mizz_S!

Vandaag en morgen werk ik nog en daarna heb ik anderhalve week meivakantie! Zo fijn om weer in het onderwijs te werken :wink:! En nu nog beter, want ik zit niet zo muurvast aan de schoolvakanties als eerst. Heb ook iets minder weken, maar dat maakt me niks uit.
Woensdag is m'n stiefdochter jarig en als het enigszins redelijk weer is, gaan we naar Sprookjeswonderland.
Donderdag t/m zaterdag ga ik naar m'n moeder in de Achterhoek. Donderdag misschien nog even met haar de stad in, vrijdagochtend naar de kapper en vrijdagavond heb ik met m'n vroegere huisgenootje afgesproken om cocktails te gaan drinken. Zaterdag misschien nog even bij m'n vader langs en dan weer naar huis.
Zondag ga ik, jawel, naar het concert van K3 met m'n stiefdochter :shock: :smile:.


Ik heb zojuist besloten dat ik morgen niet ga werken. Ik weet niet of ik genoeg te doen heb voor een hele dag en ik ben erg moe/niet fit, dus ik neem lekker een dagje eerder vakantie en haal die dag een andere keer weer in.
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Apr 2017 14:16

Re: Weekplannen!

Ik heb deze week ook vakantie.
Dochter is vandaag en morgen naar de opvang.
Ik kan van alles doen, maar ik heb net even gewinkeld en geluncht.
En wat ik morgen ga doen weet ik nog niet.
En voor de rest van de week ook geen plannen/afspraken.
Ik zie wel wat er komt... Heerlijk, even helemaal niks moeten!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 24 Apr 2017 15:19

Re: Weekplannen!

Maandag: werken (nog 3 kwartier!)

Dinsdag: werken, moet een training geven, erg leuk om te doen!

Woensdag: ben ik vrij en ga ik een dagje niets doen met de kinderen. We hebben zoveel drukke dagen en weekenden gehad dat we er allemaal aan toe zijn. En het huis kan ook nog wel een beurtje krijgen...

Donderdag: we hebben plannen om een dagje naar Texel te gaan en daar Koningsdag te vieren. Ondanks de slechte voorspellingen ziet het weer er toch wel aardig uit voor daar. Mocht dat nog veranderen dan blijven we thuis en bezoeken we de rommelmarkt hier een dorp verderop.

Vrijdag: ben ik ook vrij. Iig uitslapen en verder een beetje in en om huis bezig zijn verwacht ik zo.

Zaterdag: moet de oudste voetballen. Verder nog geen plannen.

Zondag: voor het eerst sinds ruim 2,5 maand hebben we geen verplichtingen dit weekend. Ik denk dat we iets leuks met ons gezin gaan doen, we zijn niet zo van het thuis hangen dus we zullen wel in een dierentuin/pretpark o.i.d. belanden verwacht ik zo.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Apr 2017 02:14

Re: Weekplannen!

Maandag: had ik mijn panel gesprek van uni en ik heb het gehaald! Toen lunch met man in een binnentuin ergens, was heerlijk weer. Daarna naar verloskundige en baba en mama doen het goed.

Dinsdag: hier Anzac day, soort 4-5 mei. Alles dicht en vrije dag voor velen. Mijn man moet wel werken en ik ga een les geven en dan naar bbq bij vrienden.

Woensdag: als het lot ons nou eens gezind is, het vervolg contract van ons huis tekenen voor een jaar. Huisbaas heeft eindelijk toegezegd maar ik blijf sceptisch tot het ondertekend is. Dan lesgeven en dan doktersafspraak.

Donderdag: werken aan mn artikel en er komen schoonmakers op gesprek over hoe en wat maandelijks schoonmaken van ons huisje.

Vrijdag: ga ik met een vriendin kittens knuffelen in een katcafe haha. Zwerfkatten worden hier opgevangen en voor 20 dollar mag je koffie komen drinken met een kattenkoekje en met ze spelen. <3

Zaterdag: lesgeven en naar een liggende bioscoop met vriendinnen incl avondeten

Zondag: Koningsdag viering met Nederlandse school, dat ik organiseer. Duimen voor mooi weer!
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers