Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijmibo

<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 12:15

Vrijmibo

Misschien wat vroeg, maar ik ben wel toe aan weekend.

Afbeelding


Wat wil jij kwijt op deze borrel? Plannen voor het weekend?


Dit weekend zal de eerste NK wedstrijd van dit jaar zijn van mijn motorsport en ik doe niet mee. Ik heb enorm veel zin in deze dag, om gewoon weer onder mijn vrienden te zijn, maar ik zal ook wel een paar keer flink moeten slikken.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2017 12:48

Re: Vrijmibo

Ik wil wel een borrel!

Ik heb net 3 zakken Verkade Bites gekocht om €15 korting op Netflix te krijgen. Lekker 1.5 maand gratis whooo.

Ennuhm.
Hoi.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 12:51

Re: Vrijmibo

Wat voor borrel heb je zin in?

Haha En zijn die verkade bites een beetje lekker of gooi je die weg?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Apr 2017 12:52

Re: Vrijmibo

Jaaa alcohol. Oh nee mag nog steeds niet... :palm:
Doe maar een slaapdrankje haha.
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Apr 2017 12:54

Re: Vrijmibo

Ik kan mij voorstellen dat je er met gemengde gevoelens naar kijkt Alibi en dat het toch wel een beetje pijn doet dat je niet mee kan doen!
<<

Anoniem316

Bericht 07 Apr 2017 12:55

Re: Vrijmibo

Doe mij maar liqor 43 met sinaasappelsap en een scheutje melk. Lekker!

Ik ben vanavond en morgen overdag weg met de muziek en ben dus voor het eerst een nachtje zonder L. Ergens kijk ik er naar uit maar ook weer niet. Gelukkig ben ik met een grote groep lieve mensen en veel drank :P.
Morgen ben ik jarig! Voor de rest bestaat het weekend uit visite ontvangen.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 12:56

Re: Vrijmibo

Marin schreef:Jaaa alcohol. Oh nee mag nog steeds niet... :palm:
Doe maar een slaapdrankje haha.


Afbeelding

Dit werkt wel. Maar om nu al thee aan je baby te geven is ook zo wat he.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 12:57

Re: Vrijmibo

Dee schreef:Doe mij maar liqor 43 met sinaasappelsap en een scheutje melk. Lekker!

Ik ben vanavond en morgen overdag weg met de muziek en ben dus voor het eerst een nachtje zonder L. Ergens kijk ik er naar uit maar ook weer niet. Gelukkig ben ik met een grote groep lieve mensen en veel drank :P.
Morgen ben ik jarig! Voor de rest bestaat het weekend uit visite ontvangen.


Afbeelding
Alsjeblieft!

Fijn verjaardagsweekend!
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 12:58

Re: Vrijmibo

Jada schreef:Ik kan mij voorstellen dat je er met gemengde gevoelens naar kijkt Alibi en dat het toch wel een beetje pijn doet dat je niet mee kan doen!


:hug:
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2017 13:00

Re: Vrijmibo

Alibi schreef:Wat voor borrel heb je zin in?

Haha En zijn die verkade bites een beetje lekker of gooi je die weg?

Haha die met karamel zijn iig wel lekker. Doen me denken aan iets van vroeger maar kan er de vinger niet op leggen.

Ik lust wel een rosé biertje, als we op het teras zitten tenminste!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2017 13:00

Re: Vrijmibo

Zal wel heel dubbel worden Alibi

Alvast fijne verjaardag Dee! Mijn vriend is zondag jarig :D
<<

Anoniem278

Bericht 07 Apr 2017 13:02

Re: Vrijmibo

Ik hoop dat ze heel lief voor je zijn Alibi, zodat het iets minder pijnlijk is, maar toch ook sterkte, lijkt me lastig en confronterend.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 13:02

Re: Vrijmibo

Cotton schreef:
Alibi schreef:Wat voor borrel heb je zin in?

Haha En zijn die verkade bites een beetje lekker of gooi je die weg?

Haha die met karamel zijn iig wel lekker. Doen me denken aan iets van vroeger maar kan er de vinger niet op leggen.

Ik lust wel een rosé biertje, als we op het teras zitten tenminste!


http://fashiable.nl/wp/wp-content/uploa ... 4/pw5k.jpg

Natuurlijk zitten we op het terras!

Smaken ze naar fudge?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Apr 2017 13:02

Re: Vrijmibo

Cheers! Ik ga vanavond aan de wijn denk ik, ga ergens wat eten met twee vrienden.
Morgen ga ik relaxen en misschien nog even een stuk fietsen of skaten.
Zondag ga ik hoogstwaarschijnlijk (dat wil zeggen, als mijn stiefdochter zich weet te gedragen dit weekend) met m'n vriend en stiefdochter naar Artis. Het zal wel druk worden!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 07 Apr 2017 13:03

Re: Vrijmibo

Alibi schreef:
Cotton schreef:
Alibi schreef:Wat voor borrel heb je zin in?

Haha En zijn die verkade bites een beetje lekker of gooi je die weg?

Haha die met karamel zijn iig wel lekker. Doen me denken aan iets van vroeger maar kan er de vinger niet op leggen.

Ik lust wel een rosé biertje, als we op het teras zitten tenminste!


http://fashiable.nl/wp/wp-content/uploa ... 4/pw5k.jpg

Natuurlijk zitten we op het terras!

Smaken ze naar fudge?

Nee er zit een soort luchtig koekje in. Ga je me nou nog meer laten eten om erachter te komen waar ze me aan doen denken? :P
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 13:07

Re: Vrijmibo

Quizzle schreef:Ik hoop dat ze heel lief voor je zijn Alibi, zodat het iets minder pijnlijk is, maar toch ook sterkte, lijkt me lastig en confronterend.


Dankjewel.
Ja het zijn stuk voor stuk lieverds. Ben blij dat ik er wel bij kan zijn. Dat zag ik 2 maanden geleden nog niet gebeuren.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 13:08

Re: Vrijmibo

Cotton schreef:
Alibi schreef:
Cotton schreef:Haha die met karamel zijn iig wel lekker. Doen me denken aan iets van vroeger maar kan er de vinger niet op leggen.

Ik lust wel een rosé biertje, als we op het teras zitten tenminste!


http://fashiable.nl/wp/wp-content/uploa ... 4/pw5k.jpg

Natuurlijk zitten we op het terras!

Smaken ze naar fudge?

Nee er zit een soort luchtig koekje in. Ga je me nou nog meer laten eten om erachter te komen waar ze me aan doen denken? :P


Ja. ;) Ik probeer mee te denken hè.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 07 Apr 2017 13:46

Re: Vrijmibo

Oo dat zal wel echt dubbel zijn Alibi! Maar supergoed dat je het wel doet en ik hoop en denk dat het alleen maar heel fijn gaat zijn. Niet makkelijk, maar dat kan ook niet altijd. :hug:

Alvast een fijne verjaardag Dee! En Cotton-vriend!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Apr 2017 13:47

Re: Vrijmibo

Ben nu lekker vrij :)

Morgen en zondag helaas werken. Heel fijn weekend iedereen!
<<

Anoniem192

Bericht 07 Apr 2017 14:22

Re: Vrijmibo

O Jeanette, gelukkig ben ik niet de enige, ik voel me altijd heel stom als ik het hele weekend moet werken :(

Dus, geen drank, anders ben ik morgen niet te genieten denk ik.
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 16:34

Bericht 07 Apr 2017 14:35

Re: Vrijmibo

Dat is echt balen Pippa en Jeanette! Toen ik nog onregelmatige diensten had vond ik het altijd zo vervelend als mensen op vrijdagmiddag (soms al op donderdag) FIJN WEEKEND riepen met zo'n big smile dat ik ze wel een trap voor hun kont kon geven. Ik ben echt heel blij dat ik van avonden en weekenden af ben.

Hopelijk valt het een beetje mee en kunnen jullie lekker werken dit weekend!
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 15:03

Re: Vrijmibo

Veel succes Pippa en Jeanette.
Onregelmatig werken heeft natuurlijk voor- en nadelen. Dit is wel een van de nadelen.


@Infragilis: De sport blijft mijn ontspanning, mijn hobby. Als ik nu wedstrijden blijf rijden is dat voor mijn rug niet bevorderlijk, waardoor ik vroeg of laat weer compleet niks kan. Vandaar dat ik er nu voor heb moeten kiezen om geen competitie te rijden en alleen voor het plezier mee blijf doen.
<<

Anoniem192

Bericht 07 Apr 2017 15:05

Re: Vrijmibo

Ja dit is voor mij ook een groot nadeel. Aan de ene kant niet erg, doordeweeks rustig vrij, maar ik vind het leuker om met mijn vriend weekend te hebben of naar familie te kunnen, nu mis ik veel.
<<

Anoniem193

Bericht 07 Apr 2017 15:05

Re: Vrijmibo

Het is 4 uur! Tijd voor hapjes!

Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 07 Apr 2017 16:32

Re: Vrijmibo

Ik ben er ook aan toe, doe maar een speciaalbiertje!
Had een stomme week en ook een stomme dag. Ben blij dat het weekend is! Tenminste voor mij dan :)
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers