Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parkeren omgeving Sloterdijk

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 12:23

Parkeren omgeving Sloterdijk

Ik moet aanstaande donderdag in Amsterdam bij station Sloterdijk zijn. Omdat ik direct uit mijn werk ga, ben ik met de auto. Heeft iemand een idee waar ik het beste kan parkeren? Of kan ik ergens P+R doen?

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Mrt 2017 12:25

Re: Parkeren omgeving Sloterdijk

Sloterdijk heeft een grote P&R.
https://www.amsterdam.nl/parkeren-verke ... loterdijk/

En anders weet ik nog wel een plekje langs de weg waar je vaak kan parkeren en vanaf daar één tramhalte kan pakken, maar daar moet je ook betalen doordeweeks, dus dan maakt het ook niet zoveel uit.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 12:27

Re: Parkeren omgeving Sloterdijk

Ohja ik zie het, maar als ik daar parkeer en vervolgens naar Sloterdijk loop betaal ik gewoon het normale tarief zeker? Niet zo erg hoor, ik hoef er maar een uurtje te zijn dus ik vind het prima om normaal tarief te betalen.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Mrt 2017 12:33

Re: Parkeren omgeving Sloterdijk

Ja dat denk ik wel! Maar idd voor een uurtje zou ik niet een superveelgoedkopere parkeerplek zoeken (die er in Amsterdam toch niet echt zijn), maar gewoon zorgen dat je makkelijk daar weer kan komen.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Mrt 2017 12:34

Re: Parkeren omgeving Sloterdijk

Ja ik heb ook gewoon echt geen zin om moeilijk te doen met OV enzo. Ik heb zo'n hekel aan het OV, haha! Thanks voor het meedenken Marin!

♥♥

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers