Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone vraag, kan iemand me helpen?

<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 21:14

iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Sinds vanmiddag doet mijn telefoon niks meer. Ik wilde de instellingen resetten, hij sloot af maar start sindsdien niet meer op. Als ik 'm aan wil zetten krijg ik wel het appeltje in beeld (dus hopelijk is hij niet echt kapot), maar daarna wordt het beeld weer zwart. Heeft iemand dé tip voor mij om 'm weer aan de praat te krijgen? Ik ga nu iTunes proberen, maar die krijg ik ook niet echt aan de praat.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 28 Jun 2017 21:34

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Heb je m al aan de oplader gehad? Heb ook weleens gehad dat m'n iPhone ineens uit ging terwijl de batterij nog niet leeg was volgens de indicator.
<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 21:41

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ja en dan krijg ik hetzelfde. Het appeltje als ik 'm aan de lader leg en dan weer zwart scherm. Heb ook geprobeerd om de thuisknop en aan/uit te knop tegelijk ingedrukt te houden, werkt ook niet helaas.

Echt, dit is ellende hoor. Ben niet bereikbaar nu en zo.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 28 Jun 2017 22:01

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Shit zeg wat balen. Ik zou t dan ook niet weten. Ik zou morgen de winkel/provider bellen waar je m vandaan hebt. Als je een vaste telefoon hebt of de telefoon van iemand anders kan gebruiken tenminste.. Anders mailen of langs een winkel die Apple deskundigen in huis hebben. Sterkte!
<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 22:14

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ik ben een stapje verder! Ineens herkende mijn laptop mijn iPhone. Moet even de nieuwste versie van iTunes downloaden en dan kan ik hem hopelijk herstellen.
<<

anoniem224

Bericht 28 Jun 2017 22:15

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Als niks gaat werken ga ik morgen inderdaad even langs de winkel waar hij vandaan komt. Maar ben ietsje hoopvoller nu.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 29 Jun 2017 07:02

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ik hoop voor je dat het is gelukt inmiddels!
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 08:33

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Haha nee. Zit nu bij mijn ouders, mijn laptop heeft nog de oude Windows dus die pakte de nieuwste iTunes niet. Dus nu even hier proberen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 29 Jun 2017 13:43

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ik had dat jaren geleden bij iPhone 3 ook, enige wat dan hielp was combi van home en aan/uit knop heel lang samen in te drukken en daar beetje mee te spelen.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 29 Jun 2017 13:49

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Idd ook wel eens gehad en toen was aan de lader leggen de oplossing. Heb je 'm alweer aan de praat?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem278

Bericht 29 Jun 2017 14:48

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Werkt het alweer MN? Ik heb de mijne n keer laten vallen en toen gebeurde dat ook. Torn bleek er ' iets' met de kaart te zijn. Toen ik m open had gehad en gepoetst , werkte t weer.
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 17:38

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ja gelukkig wel! Wel alles kwijt, de Back-up kreeg ik er niet terug op, maar beter dit dan een telefoon die niet werkt. Voelde me echt niet fijn, zo lang onbereikbaar.
<<

Anoniem278

Bericht 29 Jun 2017 18:35

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

O gelukkig !! Wel balen dat je nu alles kwijt bent. Had je wat in de Cloud?
<<

anoniem224

Bericht 29 Jun 2017 19:59

Re: iPhone vraag, kan iemand me helpen?

Ja contacten en foto's. Paar foto's heb ik terug inmiddels, de rest kan ik later nog proberen. Ben veel te blij dat mijn telefoon het weer doet.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo